Skulle du vilja se ett Jurassic Park-inspirerat Far Cry?

Medlem
Skrivet av anon_98854:

Jag var mycket mer sugen på Alaska eller Vietnam. Även en tur ned till Sydamerika låter mumsigt. De mer "sci fi"-iga alternativen intresserar mig inte alls lika mycket, inte när det gäller Far Cry-serien.

men det är ju där far cry kommer ifrån, muterade monster apor var ju kanske inte helt realistiskt men det var där spelserien startade ^^


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

The Ubi-made dinosaur! Buggisarous!


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Bara dom inte kör på samma gamla vanliga! Gillade verkligen 4:an, men börjar bli lite tråkigt med x antal radiotorn och baser att ta över för att sedan avsluta med ett uppdrag som låter dig besöka den norra ön/delen.

Medlem
Skrivet av Revakkyh:

Bara dom inte kör på samma gamla vanliga! Gillade verkligen 4:an, men börjar bli lite tråkigt med x antal radiotorn och baser att ta över för att sedan avsluta med ett uppdrag som låter dig besöka den norra ön/delen.

Tur att det var södra delen av kartan både i far cry 2 o 3 då

Skämtar bara med dig, du har helt rätt, hoppas verkligen de förnyar sig lite nu om det blir en ö med dinosarier på

Medlem

Måste det vara far cry? Kan dom inte göra ett bra jurassic park istället

Inaktiv

Antingen dinosaurer eller vilda västern - det kan aldrig bli fel.

Medlem

Fanns det inte en dassig dlc till fc3 med dinosaurier och laservapen?

Medlem
Skrivet av ustzeust:

Fanns det inte en dassig dlc till fc3 med dinosaurier och laservapen?

Japp! Far cry 3: Blooddragon

Medlem

Skulle gärna se att de återvände till Afrika och gjorde Far Cry 2 fast bättre. Stämningen i det spelet var härligt skitig och deppig. Eller kanske Afghanistan eller dylikt.

Medlem

Ge oss ett nytt Turok eller Dino Crisis !

Medlem
Skrivet av Bennii:

Och om det innehåller radiotorn eller utkiksplatser som låser upp en del av kartan så blir jag vansinnig!

Det där får du leva med i framtiden när det gäller Ubisoft. Det är inkluderat i alla deras titlar numera.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

DINORIDERS FTW!

Medlem

Vad jag behöver är ett nytt Turok. Ett nytt Turok baserat på Acclaim's version av Turok.

Medlem

Vi är på väg in i en ny stortid med dinosurier spelmässigt! VÅR TID ÄR KOMMEN!


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av Kimpur:

The Ubi-made dinosaur! Buggisarous!

Hahaha


signatur

MattiAceGaming

Inaktiv
Skrivet av cute_ninja:
Skrivet av Mjauv:

Jag var mycket mer sugen på Alaska eller Vietnam. Även en tur ned till Sydamerika låter mumsigt. De mer "sci fi"-iga alternativen intresserar mig inte alls lika mycket, inte när det gäller Far Cry-serien.

men det är ju där far cry kommer ifrån, muterade monster apor var ju kanske inte helt realistiskt men det var där spelserien startade ^^

Absolut, men det finns en anledning att såväl Crysis som Far Cry rört sig bort från muterade monster. Det finns likväl ett skäl att Crysis-spelens roligaste spelmoment alltid varit då man slagits mot människor istället för aliens.

Jag har inget emot varken sci fi eller att skjuta monster men just serien Far Cry vill jag helst ha så fri från dylikt som möjligt, att vandra runt i Alaska låter mumma eller ännu hellre Vietnam! Tänk så fantastiskt med ett Vietnam-spel i Far Crys motor, det hade kunnat bli en storslagen spelupplevelse det!

Medlem

hade varit coolt att se far cry i ett vilda västern tema, zombie apocalypse eller jurassic park tema, fast jag har ju dinosaurier och vilda västern närmast mitt hjärta så helst något av dom eller varför inte blandat med båda?

Medlem
Skrivet av cute_ninja:
Skrivet av Mjauv:

Jag var mycket mer sugen på Alaska eller Vietnam. Även en tur ned till Sydamerika låter mumsigt. De mer "sci fi"-iga alternativen intresserar mig inte alls lika mycket, inte när det gäller Far Cry-serien.

men det är ju där far cry kommer ifrån, muterade monster apor var ju kanske inte helt realistiskt men det var där spelserien startade ^^

Dock var det ju inte bara så kallade muterade monster apor i ettan, det var ju även andra mutanter man stötte på. Jag gillade ettan hur det var, har alla far cry spelen på steam och funderar på att besöka ettan igen även fast AIn skjuter igenom vägg jävlarna i början i basen där man ska sno en bil.

Medlem

Far Cry 5 i Alaska!
Utan zombier, monster, aliens, dinosaurier eller annat som inte är verkligt/inte finns mera (dinosaurier).

Crysis var bra ända tills man mötte aliens.


signatur

1700X | NH-D15 | GTX 1070 Ti Strix | 16GB DDR4 | 500GB SSD | 2TB HDD

Medlem
Skrivet av Seraium:

Det var typ det coolaste jag visste när jag var liten. Eller nej, det är nog fasen fortfarande det coolaste jag har sett!

EDIT: Tack för denna nostalgitrippen! https://www.youtube.com/watch?v=PnHuNUNV0BE

12
Skriv svar