Notch dubbas den "okände svensken" i skvallerblaskan Svensk Damtidning

Robot
Notch dubbas den "okände svensken" i skvallerblaskan Svensk Damtidning

Han må vara världskänd, men det hindrar inte att Marcus Persson också är fullkomligt okänd.

#nyhetstips


Medlem
Notch dubbas den "okände svensken" i skvallerblaskan Svensk Damtidning

Vad är Svensk Dam för något?

Medlem

inte så konstigt iofs då tidningen riktar in sig på damer de har nog svårt nog att slå igång sin TV

Frilansare
Skrivet av niklas.logdal:

inte så konstigt iofs då tidningen riktar in sig på damer de har nog svårt nog att slå igång sin TV

Svensk Damtidning läses faktiskt av rätt unga damer också! Och även äldre kan nog slå på sin tv.

Medlem
Skrivet av niklas.logdal:

inte så konstigt iofs då tidningen riktar in sig på damer de har nog svårt nog att slå igång sin TV

det tror jag inte.. tror de alla såg på tv mellan kl 20 och 21 igår


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem
Skrivet av Chiefen:

Vad är Svensk Dam för något?

En skvallerblaska som når den generationen som inte förstår sig på bloggar, Instagram och andra nymodigheter.

Medlem

Jag törs inte tänka på hur många hjärnceller man dödar bara att bläddra igenom skräptidningen lite snabbt.

Medlem

Sjukt nog så tog min sambos farmor fram Svensk Damtidning i morse och visade mig artikeln om Notch. Hon blev förvånad över att jag visste vem han var, men jag vann i alla fall några blaskepoäng hos henne !

Nu vill hon att jag ska hämta alla numren av henne när hon har läst klar dem. Nästa gång undviker jag nog att kommentera, haha.

MEG
Medlem

Hahaha, phuu, otroligt de som skriver skiten borde iaf ha bättre koll


signatur

Death is only the beginning

Medlem
Skrivet av Famest:

Sjukt nog så tog min sambos farmor fram Svensk Damtidning i morse och visade mig artikeln om Notch. Hon blev förvånad över att jag visste vem han var, men jag vann i alla fall några blaskepoäng hos henne !

Nu vill hon att jag ska hämta alla numren av henne när hon har läst klar dem. Nästa gång undviker jag nog att kommentera, haha.

Haha sjukt kul ju, och kan jag också tillägga att jag skrattade högt över din profilbild

Avstängd

DAM, skvaller, minsta lilla skvaller, om nån ifrån kungafamiljen "råkar" tappa ett glas, då kommer journalister fram och måste skriva om det, SÅ VIKTIGT!

Medlem
Skrivet av niklas.logdal:

inte så konstigt iofs då tidningen riktar in sig på damer de har nog svårt nog att slå igång sin TV

Det är samma symbol på power knappen på dammsugaren som på tv:n.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av SebastianV:

DAM, skvaller, minsta lilla skvaller, om nån ifrån kungafamiljen "råkar" tappa ett glas, då kommer journalister fram och måste skriva om det, SÅ VIKTIGT!

Och snusken Johan T Lindwall kommenterar händelsen.

Medlem

Nu har Notch officiellt blivit en magnet för gold diggers.

Medlem

Vilka är damerna på deras omslag?
Notch är ju kung!


signatur

Meep!

Medlem
Skrivet av Blazing_Angel:

Jag törs inte tänka på hur många hjärnceller man dödar bara att bläddra igenom skräptidningen lite snabbt.

Kul att du skriver det på Internet. Är det någonstans man kan döda hjärnceller så är det på interwebben.

Medlem

Texten under rubriken på huvudsidan var pricken över i:et!


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av Famest:

Sjukt nog så tog min sambos farmor fram Svensk Damtidning i morse och visade mig artikeln om Notch. Hon blev förvånad över att jag visste vem han var, men jag vann i alla fall några blaskepoäng hos henne !

Nu vill hon att jag ska hämta alla numren av henne när hon har läst klar dem. Nästa gång undviker jag nog att kommentera, haha.

Grattis, du är blivande expert på vad Europas kungligheter har för kläder och vilken Hollywoodfru som är trendigast!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av Blazing_Angel:

Jag törs inte tänka på hur många hjärnceller man dödar bara att bläddra igenom skräptidningen lite snabbt.

Det handlar om olika intressen, tror nog tidningens läsare tycker det är mer intressant att läsa om kungafamiljen än vad pewdiepie gör på youtube som vissa här tycker är jätte intressant.

Medlem

Någon som vet om Notch har något intresse för sport bilar? Tänker han skaffa någon i sådana fall?

Medlem

FZ, byt er rubrik till: "Okänd veckotidning skriver om känd spelskapare"

Medlem

Notch delar utrymme med prinsessor, inte illa!

Medlem

Jag törs påstå att de flesta svenskar nog inte har en aning om vem Notch är.


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem

Dom har ju en upplaga på runt 145 000.
Inte direkt små i sammanhanget

mvh partisk aller-anställd.

Medlem

Det roligaste är ju att de flesta här är exakt lika trångsynta som svensk dam, det är ju inte precis allmänbildning att veta vem Marcus 'Notch' Persson är.

Medlem
Skrivet av sitman:

Det roligaste är ju att de flesta här är exakt lika trångsynta som svensk dam, det är ju inte precis allmänbildning att veta vem Marcus 'Notch' Persson är.

Det där kan vara upp till diskussion faktiskt. Han är den rikaste IT-mångmiljardären i Sverige genom ett spel som i princip alla har hört talats om vid det här laget, och det har skrivits i samtliga kvällstidningar om honom som person. Jag skulle säga att det faller åtminstone rätt så nära allmänbildning att iaf känna igen namnet.

Medlem
Skrivet av Xepheros:
Skrivet av sitman:

Det roligaste är ju att de flesta här är exakt lika trångsynta som svensk dam, det är ju inte precis allmänbildning att veta vem Marcus 'Notch' Persson är.

Det där kan vara upp till diskussion faktiskt. Han är den rikaste IT-mångmiljardären i Sverige genom ett spel som i princip alla har hört talats om vid det här laget, och det har skrivits i samtliga kvällstidningar om honom som person. Jag skulle säga att det faller åtminstone rätt så nära allmänbildning att iaf känna igen namnet.

Inte bara i kvällstidningar. Läser man mycket på sidor om ekonomi som Dagens Industri och liknande så har han varit med.
I affärsvärlden har han varit en mycket intressant person senaste året.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Nu måste ju nån scanna in artikeln också. Go, go, go.

Medlem
Skrivet av Xepheros:
Skrivet av sitman:

Det roligaste är ju att de flesta här är exakt lika trångsynta som svensk dam, det är ju inte precis allmänbildning att veta vem Marcus 'Notch' Persson är.

Det där kan vara upp till diskussion faktiskt. Han är den rikaste IT-mångmiljardären i Sverige genom ett spel som i princip alla har hört talats om vid det här laget, och det har skrivits i samtliga kvällstidningar om honom som person. Jag skulle säga att det faller åtminstone rätt så nära allmänbildning att iaf känna igen namnet.

Ja i hur många månader har han varit sveriges rikaste IT-mångmiljardär nu? Knappt fyra.
Hur många av våra övriga IT-miljardärer kan du nämna på rak arm? Det är tyvärr ingen bransch man blir allmänbildning i...ever...

Medlem

Om en okänd person har så där mycket pengar, då vill jag inte veta hur mycket pengar en känd person har.


signatur

Kan du läsa detta så har jag lärt mig att använda en Signatur. /cheer

12
Skriv svar