Se Bill Gates dricka bajsvatten

Robot
Se Bill Gates dricka bajsvatten

Microsoft-grundaren räds inget för att få fram rent vatten.


Medlem
Se Bill Gates dricka bajsvatten

Jadu FZ. Detta har mycket med vad FZ står för antar jag? Väldigt mycket Hype/Gaming/spel/hårdvara att ta ifrån den här tråden. Oh yes! Im so hyped

Medlem

What a time to be alive!

Inaktiv

Smygreklam för DX12?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Rentah:

Jadu FZ. Detta har mycket med vad FZ står för antar jag? Väldigt mycket Hype/Gaming/spel/hårdvara att ta ifrån den här tråden. Oh yes! Im so hyped

Bill Gates är alltid Bill Gates. Han har trots allt påverkat de flesta gamers på ett eller annat sätt - och många har någon gång, efter en allvarlig BSOD, önskat att han skulle äta bajs.


signatur
Medlem
Skrivet av Rentah:

Jadu FZ. Detta har mycket med vad FZ står för antar jag? Väldigt mycket Hype/Gaming/spel/hårdvara att ta ifrån den här tråden. Oh yes! Im so hyped

Kanske inte spelrelaterat men nog är Bill Gates en person av intresse och trots allt en titan inom datorernas värld.
Richard Garriots äventyr i rymden (eller Carmacks för den delen) är ju inte heller spelrelaterade men ändå småkul.

Medlem

Morgondagens rubrik:
"Maskinen fungerade inte. Bill Gates död i kolera."

Medlem

Gillar Bill, skönt snubbe

Inaktiv
Skrivet av Bennii:

Morgondagens rubrik:
"Maskinen fungerade inte. Bill Gates död i kolera."

Ja haha.

Fast den funkar nog, är väl ett reningsverk i miniatyr typ. Vi dricker ju alla bajsvatten.

Medlem

Om ändå fler kunde följa hans anda.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

så han dricker kliniskt rent vatten och inte bajsvatten

Inaktiv

Aftonbladetrubrik och han fick knappt vattnet på läpparna.

Medlem

Det var inte mycket vatten han drack :P. Jag tycker det är häftigt att Bill Gates faktiskt fokuserar på fattigdomen i Världen, då han är den personen som faktiskt kan förändra och göra något. Riktigt häftigt.

FM-guru
F.d. Sisyr

Grym snubbe. Tänk om alla människor med cash hade samma inställning.

Medlem

Bra att han använder pengarna till något vettigt iaf.

Medlem

Förstår hans försiktiga intag. Även om det troligtvis är fullt drickbart så tar det på något sätt att emot när men vet att det är vatten som är renat från avföring (även om vatten vi får ur våra kranar kan vara "bajsvatten")

Medlem

Dricka var väl att ta i, han nuddade bara vattnet med läpparna på sin höjd.

Medlem
Skrivet av Remus:

Om ändå fler kunde följa hans anda.

Hans bajs doftande anda

Youtube-proffs

Ser riktigt gott ut. Bill Gates är en helylle snubbe. Han har mycket att ge igen till världen efter sina konstiga operativsystem som man har lärt sig att vänja med, för varje krasch i IE skall han få bort en sjukdom från världen och han gör sitt bästa. Vilket är fantastiskt in my book.

Bajsvattendrickandet är fint, enda jag stör mig på där är glaset han dricker ur, ett väldigt fult glas. Och jag brukar inte bry mig om glas, men den jäveln ser fan illa ut.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Han drack inte, bara fuktade läpparna och såg skeptisk ut. Hade varit bättre med botten upp!

Medlem

Förde mina tankar till Lars Foss

(Googla hormoslyr)

Medlem

Tycker han är en skön gubbe.. tyvärr har han fått tagit alldeles för mycket skit genom åren.


signatur

"High life on low budget"

Medlem

"Urine and feces are processed in the thigh pads"

Inaktiv
Skrivet av Sisyr:

Grym snubbe. Tänk om alla människor med cash hade samma inställning.

Japp, Notch kunde val ge bort lite till behovande, han har ju kosing.

Medlem
Skrivet av FireFart:
Skrivet av Sisyr:

Grym snubbe. Tänk om alla människor med cash hade samma inställning.

Japp, Notch kunde val ge bort lite till behovande, han har ju kosing.

notch brukar skänka till välgörenhet, istället för att komma med en massa ordbajs som inte stämmer kanske du bör läsa lite före?

Medlem
Skrivet av billybob:

Förstår hans försiktiga intag. Även om det troligtvis är fullt drickbart så tar det på något sätt att emot när men vet att det är vatten som är renat från avföring (även om vatten vi får ur våra kranar kan vara "bajsvatten")

*är

Försök inte tänka bort det, den största delen av vattnet i våra kranar har någon gång passerat genom en eller flera människor. Mums!

funderar lite...vad exakt är detta bra för..om dom nu ska användas i tredje värden...vart ska pengar och el från början komma ifrån att driva detta?

systemet i ex sverige är ju nästan samma bara att med vårat röt slam gör vi biogas...


signatur

New life, New hope

Medlem

Like a boss


signatur

| Ryzen 5 3600, 16gb DDR4, GTX 1070, Samsung 970 EVO Plus 1TB, Windows 10 Pro | Nintendo Switch| Wii U| PS4 | Xbox Series X | PSvita OLED |New 3DS XL |+Diverse retrokonsoler|

Medlem
Skrivet av Rentah:

Jadu FZ. Detta har mycket med vad FZ står för antar jag? Väldigt mycket Hype/Gaming/spel/hårdvara att ta ifrån den här tråden. Oh yes! Im so hyped

Jag läser hellre om att Bill Gates dricker bajsvatten än om ännu en uppföljare till söndermjölkade spel.

Medlem

Om ni är intresserade i hur detta sludge tillverkas och andra användnings områden så kan ni titta på den här filmen från VICE.
http://www.vice.com/video/you-dont-know-shit-full-185

12
Skriv svar