Gratis DLC till Assassin's Creed: Unity nästa vecka

Robot
Gratis DLC till Assassin's Creed: Unity nästa vecka

Kan Ubisoft blidka dig med gratis DLC?


Medlem
Gratis DLC till Assassin's Creed: Unity nästa vecka

Riktigt grymt bra spel faktiskt trots alla buggar och glticherna. Bästa i serien imo.

Medlem

Spelet är bra, men fullt med buggar och spelet flyter som sirap...
Fick det gratis när jag köpte mitt gtx 970, så gick inte back precis, gratis är gott.. men finns gränser ^^, fixa spelet ubisoft! ^^


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Jag fick det i julklapp på ps4an och har inte stött på några gamebreaking buggar ännu, har åkt igenom en vägg en gång och så crashade det en gång i början när man spelade som arno (fick lite ångest då) men har flytit på sen dess!
Så för mig har upplevelsen varit prima, lätt ett utav de bästa assassin's creed spelen hitills (tror jag gillade black flag mer eftersom de vågade göra något nytt).
Lite synd att de gått framåt i utvecklingen men ändå bakåt samtidigt... vet inte hur jag ska förklara, men det är helt klart godkänt

Edit: glömde ett ord i slutet.

Frilansare
Skrivet av koleny:

Lite synd att de gått framåt i utvecklingen men ändå bakåt samtidigt... vet inte hur jag ska förklara, men det är helt klart

Tycker framåt men bakåt var en utmärkt beskrivning av läget!

Medlem
Skrivet av koleny:

Jag fick det i julklapp på ps4an och har inte stött på några gamebreaking buggar ännu, har åkt igenom en vägg en gång och så crashade det en gång i början när man spelade som arno (fick lite ångest då) men har flytit på sen dess!
Så för mig har upplevelsen varit prima, lätt ett utav de bästa assassin's creed spelen hitills (tror jag gillade black flag mer eftersom de vågade göra något nytt).
Lite synd att de gått framåt i utvecklingen men ändå bakåt samtidigt... vet inte hur jag ska förklara, men det är helt klart

Jag tror inte upplevelsen är prima om allt det händer dig.


signatur

Lite Dyrare Lite Finare

Medlem
Skrivet av AstroCreep:

Riktigt grymt bra spel faktiskt trots alla buggar och glticherna. Bästa i serien imo.

Nääääää. Spelet imponerar på nya tekniska saker och ny grafik, men jämfört med AC3 eller Black Flag så är Unity ett steg bakom. I Unity är du bara i princip i en stad där du bara kan hoppa runt och skutta eller springa runt bland byggnader. I AC3 kunde man gå ut i skogen, rida, hoppa bland träd, åka båt, jaga djur. I Black Flag kunde man göra liknande saker. Om Unity hade haft lite bättre transport medel, som tex. häst samt lite mer omväxling i omgivningen, som skog tex. med små sjöar som i AC3, så skulle Unity fått lite mer plus poäng för mig.

Medlem
Skrivet av 92_slayer:
Skrivet av koleny:

Jag fick det i julklapp på ps4an och har inte stött på några gamebreaking buggar ännu, har åkt igenom en vägg en gång och så crashade det en gång i början när man spelade som arno (fick lite ångest då) men har flytit på sen dess!
Så för mig har upplevelsen varit prima, lätt ett utav de bästa assassin's creed spelen hitills (tror jag gillade black flag mer eftersom de vågade göra något nytt).
Lite synd att de gått framåt i utvecklingen men ändå bakåt samtidigt... vet inte hur jag ska förklara, men det är helt klart

Jag tror inte upplevelsen är prima om allt det händer dig.

Med tanke på hur dagens spel är och hur spelet varit tidigare så tycker jag det är helt ok ändå. En bug och en crash tycker jag inte är speciellt farligt.

Medlem

Fick det till nya burken. Varit med om en konstig grafikbugg inne i en byggnad där det såg ut som det snöade. Men annars har det flutit på bra. Inge sirap eller lagg hos mig. Dock håller jag med om att AC3 var roligare

Medlem

Motherfuckers förstörde spelet vid sista patchen.

Funkade bra att sätta prioritet från hög till normal för att få bort mousestutter, men nu?
NÄ, SKITEN STUTTRAR ÄNDÅ.

Skrivet av totte1015:

Motherfuckers förstörde spelet vid sista patchen.

Funkade bra att sätta prioritet från hög till normal för att få bort mousestutter, men nu?
NÄ, SKITEN STUTTRAR ÄNDÅ.

Jasså var det så man gjorde musstutter försvann vid patch 3 och kom tillbaka vid patch 4 :/

Kör igenom spelet ändå så jag hinner klart tills GTA V kommer till PC


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

förutom 40fps på ett 970 så var det ett rätt ok spel. hade bara ett par kul fysikbuggar förutom att det maxade min stackars i5:s 4 kärnor då o då vilket ledde till 10 sek frys. Nån enstaka krasch när det var opatchat i början kanske.

tur att det är gratis annars hade jag nog inte brytt mig. kanske inte gör det ändå. nu har man ju börjat spela dragon age lite mer

Medlem

Har haft spelet sen det släpptes men har inte orkat spela än. Efter alla problem ger jag det väl en chans snart.

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av totte1015:

Motherfuckers förstörde spelet vid sista patchen.

Funkade bra att sätta prioritet från hög till normal för att få bort mousestutter, men nu?
NÄ, SKITEN STUTTRAR ÄNDÅ.

Jasså var det så man gjorde musstutter försvann vid patch 3 och kom tillbaka vid patch 4 :/

Kör igenom spelet ändå så jag hinner klart tills GTA V kommer till PC

Precis, jag vart helt förtvivlad först när jag märkte att det inte fungerade, sen rageavinstallerade jag det, har inte rört det sedan dess

Inaktiv

Från 'Black Flag' till detta.. vad hände? Varför måste de ge gratis DLC till ett vinnande koncept?


signatur

Panta burkar är klimatsmart men vi har inget system för det, vi tar en i taget, går det för fort då säger maskinen stop!

Medlem

Spelet är fulländat.
5/5


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Är det fortfarande 30 fps eller klarar iallafall pc av 60+?

Skrivet av Nightswipe:

Är det fortfarande 30 fps eller klarar iallafall pc av 60+?

Får 32-48 och ibland lite högre typ 55 på ett 970 med high inställningar och just nu får jag inte mer även om jag sänker


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

1
Skriv svar