Minecraft är större än Beyonce

Robot
Medlem
Minecraft är större än Beyonce

Notch nu större än okänd sångare.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Beyonce kommer väl stämma notch och hela minecraft för det för att folk väljer att se minecraft framför henne

Medlem
Skrivet av marcus8958:

Notch nu större än okänd sångare.

Hahaha!

Medlem

Jag lyssnar hellre på Notch sjunga än Beyonce.

Medlem

Kul! Men jag förstår inte riktigt procentsatserna som används i bilden? 100% music? Betyder det att alla sökte efter musik eller vadå?


signatur

utassault.net - Assault i UT99 (Still Alive!)

Medlem

Av top tio så är två från Sverige.
När man tänker på det så är det rätt ballt.
Eller tre om man tänker på att Max Martin skrivit mycket av Swifts musik.

Medlem

I gamervärlden så har nog de flesta hört talas om Beyonce men jag tror det är färre som kan nämna en låttitel med henne.

Medlem
Skrivet av tonykollberg:

I gamervärlden så har nog de flesta hört talas om Beyonce men jag tror det är färre som kan nämna en låttitel med henne.

Halo!!!

Den enda jag kan! ^^

Medlem

Förstår knappt att så mycket folk tittar på musikvideos. Men det är väl just det att man sett för många generiska så att man missar de som fortfarande görs med kvalitet i åtanke, när man inte ser några alls.

Medlem
Skrivet av toern:

Förstår knappt att så mycket folk tittar på musikvideos. Men det är väl just det att man sett för många generiska så att man missar de som fortfarande görs med kvalitet i åtanke, när man inte ser några alls.

Jag tittar i princip aldrig på musikvideos, däremot tittar jag ganska ofta på livekonserter och liknande, oftast äldre grejer dock, tur att man gillar lite "bättre" musik och inte sånt skit som antipiratjägarna är efter idag ( Sen hittar man ju nya grejer som man sen köper nåt ifrån ibland också, YT är en jäkla bra reklamplats )


signatur

"We think there is a fundamental misconception about piracy. Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem" - Gabe Newell

1
Skriv svar