Medlem
Survarium

Hej alla glada!

Jag bestämde mig för att testa detta kommande free to play spel som är i öppen
beta i nuläget och tänkte lägga upp lite filmer på youtube.

Spontant tyckte jag spelet verkar kul och det vore trevligt om det fanns lite intresse
för det.

https://www.youtube.com/watch?v=q66SX1pph_k&list=UUa5kB6N8wyY...


signatur

MattiAceGaming

Medlem

Jag spelade det en hel del när det var closed beta, tyckte också att spelet hade något gillar verkligen batteri matcherna.
Men tröttnade lite när de la till Team Death Match och då det inte gick att välja spel sätt utan man blev random inslängd i matcher så ledsna jag.

Men ljudet i spelet är fantastiskt tillsammans med miljöerna gillade looken som faan.

Medlem
Skrivet av Ducci:

Jag spelade det en hel del när det var closed beta, tyckte också att spelet hade något gillar verkligen batteri matcherna.
Men tröttnade lite när de la till Team Death Match och då det inte gick att välja spel sätt utan man blev random inslängd i matcher så ledsna jag.

Men ljudet i spelet är fantastiskt tillsammans med miljöerna gillade looken som faan.

Håller med, batteri matcherna är kul och all customisering med men jag gillar heller inte TDM.
Hoppas verkligen det hela med överlevnads prylen blir en stor och viktig el i spelet så det inte
stannar så här med 8v8


signatur

MattiAceGaming

Medlem

Efter kollat din video (Som btw va nice och mycket informative) så laddar jag också hem Survarium nu.
Ses in game om du vill teama up. Mitt nick är: Yangunchained

Medlem
Skrivet av YangUnchained:

Efter kollat din video (Som btw va nice och mycket informative) så laddar jag också hem Survarium nu.
Ses in game om du vill teama up. Mitt nick är: Yangunchained

Trevligt, ska försöka leta upp dig in game
Kommer fortsätta ladda upp videos och här är senaste
https://www.youtube.com/watch?v=iG-QPrYJM6Y


signatur

MattiAceGaming

Medlem

Lånar denna tråd för att se om det finns några tappra Survariumare här som spelar ganska aktivt?
Tveka inte att lägga in mig som vän nick: Amelek

1
Skriv svar