Notch dubbas den "okände svensken" i skvallerblaskan Svensk Damtidning

Medlem

Ja ja ja...

Meanwhile at THE PALACE OF NOTCH...

Medlem
Skrivet av sitman:

Det roligaste är ju att de flesta här är exakt lika trångsynta som svensk dam, det är ju inte precis allmänbildning att veta vem Marcus 'Notch' Persson är.

Eld ska med eld bekämpas.


signatur

I drank what?

Medlem

haha Notch är den enda på det omslaget som jag känner igen.

Medlem

Hoppas Notch köper den där tidningen och döper om den till "Notch Svenska Damtidning", bara för skojs skull.

Medlem
Medlem
Skrivet av SebastianV:

DAM, skvaller, minsta lilla skvaller, om nån ifrån kungafamiljen "råkar" tappa ett glas, då kommer journalister fram och måste skriva om det, SÅ VIKTIGT!

Exakt!
Morsan min prenumererar på skiten och har maken att säga att det inte är en skvallertidning!
Och jag kör tidningar på det området där hon bor så jag måste då dela ut den till henne då dessutom >_<


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Nu har Notch officiellt blivit en magnet för gold diggers.

Haha till och med jag hade kunnat tänkta mig att bli en gold digger i detta fall!

Medlem
Skrivet av Famest:

Hon blev förvånad över att jag visste vem han var, men jag vann i alla fall några blaskepoäng hos henne !

Blaskepoäng.. Bästa ordet jag hör i hela mitt liv haha

Medlem

Är det bara jag men kan det inte bara vara en typo? ÖKÄNDE? Någon ?

Inaktiv
Skrivet av Rentah:

Är det bara jag men kan det inte bara vara en typo? ÖKÄNDE? Någon ?

Ökände. Varför då? För att du tyckte du var hipp som spelade indiespelet Minecraft och plötsligt spelar ett Microsoftspel istället?

Medlem
Skrivet av sitman:

Det roligaste är ju att de flesta här är exakt lika trångsynta som svensk dam, det är ju inte precis allmänbildning att veta vem Marcus 'Notch' Persson är.

Vad då inte allmänbildning? Till och med min morsa vet ju vem Norch är!

Medlem

Inte förvånad. Svensk Damtidning är skriven av 40-talister som fortfarande lever kvar i en tid då internet inte existerade.

Medlem

Nej, nej, nej. Det är ju hans "fortress of solitude"

Medlem
Skrivet av eatem:
Skrivet av Rentah:

Är det bara jag men kan det inte bara vara en typo? ÖKÄNDE? Någon ?

Ökände. Varför då? För att du tyckte du var hipp som spelade indiespelet Minecraft och plötsligt spelar ett Microsoftspel istället?

I sverige så är han ju ökänd. Dessutom i den platform som växer snabbast i världen via den media (internet) som är stört på planeten. Varför skulle det vara så konstigt?

Inaktiv

I en tidning för tamponganvändare, ja han är okänd


signatur

Panta burkar är klimatsmart men vi har inget system för det, vi tar en i taget, går det för fort då säger maskinen stop!

12
Skriv svar