Vinnarna i julkalenderfinalen är dragna

Robot
Vinnarna i julkalenderfinalen är dragna

Hela nio spelpaket har fått sina adresslappar!

#wolfenstein-enemy-territory, #machine-games


Medlem
Vinnarna i julkalenderfinalen är dragna

Jaha jag tänkte på kaffescenen på tåget o att han är amerikan med kaffebilden

Medlem

Najs, glad att jag inte köpt CoD än

Medlem

Grattis till alla vinnare. Tyvärr var min gissning helt uppåt väggarna.

Medlem

"Ledtråd 1: Vuxenmyset som pågår i bilen kallas på engelska Blow Job, vilket förkortas BJ."

Haha, jag missade det första ordet och antog att det var en lista över priserna som delas ut.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

bj?? snacka om lång sökt tävling denna gång jag tänkte på hot kaffe mod...sedan ute på hal is. alltså gta san andreas..


signatur

New life, New hope

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Puscifer:

"Ledtråd 1: Vuxenmyset som pågår i bilen kallas på engelska Blow Job, vilket förkortas BJ."

Haha, jag missade det första ordet och antog att det var en lista över priserna som delas ut.

Haha!


signatur
Medlem

Kan nån förklara kopplingen bj och blaskowiz med Wolfenstein?
Jag tog det på senare ledtrådar iaf.

Medlem

@ caracarn, William Joseph "B.J." Blazkowicz är karaktären man spelar sedan Wolfenstein 3D, förutom i Enemy Territory så klart.

För övrigt, grattis till alla vinnare, och tack FZ för en trevlig tävling med kluriga ledtrådar!

Medlem

mitt namn vart inte med denna gång, men lyckans år till alla vinnarna:D

Medlem

Grattis till vinnarna.

Min gissning var helt fel. Första ledtråden var en sexscen i GTA 5. Andra ledtråden var en kaffemugg med amerikanska flaggan. En dold sexscen i GTA San Andreas orsakade moralpanik i USA och kallades för hot coffee skandalen. Så jag gissade redan andra dagen på GTA San Andreas.

Medlem

Jag gissade på första ledtråden, stod "infernus" på baksidan av bilen, vilket fick mig till Dota2 p.g.a. att en sällsynt summon heter just Infernus.


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Inaktiv

Hittade mitt namn, men inte min profil.

Hade ingen aning innan sjätte ledtråden. Men så fort den kom så blev det lite klarare hur de tidigare skulle pusslas ihop.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Bennii:

Grattis till vinnarna.

Min gissning var helt fel. Första ledtråden var en sexscen i GTA 5. Andra ledtråden var en kaffemugg med amerikanska flaggan. En dold sexscen i GTA San Andreas orsakade moralpanik i USA och kallades för hot coffee skandalen. Så jag gissade redan andra dagen på GTA San Andreas.

Skrivet av Kimpur:

Jag gissade på första ledtråden, stod "infernus" på baksidan av bilen, vilket fick mig till Dota2 p.g.a. att en sällsynt summon heter just Infernus.

Haha!


signatur
Inaktiv

Grattis


signatur

Panta burkar är klimatsmart men vi har inget system för det, vi tar en i taget, går det för fort då säger maskinen stop!

1
Skriv svar