Tung action i öppningssekvensen från Evolve

Robot
Tung action i öppningssekvensen från Evolve
Medlem
Tung action i öppningssekvensen från Evolve

gött

Medlem

Alltså, det var kul och tämligen välgjort MEN kändes som ett koncept man ganska snabbt blir trött på. Just nu känns det som ett spelläge/expansion och inte ett "helt" spel man tar fullpris för. Jag hann bli trött på det redan under Alphan (Jo, jag vet - bara en alpha men grunden kommer likväl densamma)

Är ju en rolig idé och härliga co-op spel finns det ju inte massvis av, så hoppas verkligen jag får fel och de har idéer som täpper igen truten på mig!


signatur

Who's the fool? A man who believes in a god he can't see, or the man who is offended by a god he doesn't believe in.

Medlem

Tycker det är kul med ett nytt COOP spel till PC. Dock så vetifan käns som man kommer tröttna lite , skulle vilja se ett nytt Left 4 Dead

Medlem

Snygg video, dock föll aldrig evolve mig i smaken alls. Spelade betan men mja... tyckte spelet var rätt meh

Medlem

Testade betan ganska hårt och tyckte att:
Banorna var för små
Hunters OP innan monstret levlat, då monstret blir OP.
Tröttnar jävligt fort då spelet är GRYMT enformigt.

Spelet kändes som en DLC till ett "riktigt" spel med storyline som vi aldrig fick se.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:

Testade betan ganska hårt och tyckte att:
Banorna var för små
Hunters OP innan monstret levlat, då monstret blir OP.
Tröttnar jävligt fort då spelet är GRYMT enformigt.

Spelet kändes som en DLC till ett "riktigt" spel med storyline som vi aldrig fick se.

Håller med, dock kan ju spelet nog blivit förbättrat nu. Men själv vette fan om jag någonsin kommer köpa det, föredrar då left 4 dead framför evolve

Medlem

Dom borde anställa en bättre regissör för en sån här video..
Den va tung, men ganska linjär o tråkig. Snygg dock ^^

Medlem

Kan säkert bjuda på en hel del underhållningstimmar. Frågan är hur länge vi kommer charmas av "monsters inc" med vapen


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Skrivet av Mirage:

Testade betan ganska hårt och tyckte att:
Banorna var för små
Hunters OP innan monstret levlat, då monstret blir OP.
Tröttnar jävligt fort då spelet är GRYMT enformigt.

Spelet kändes som en DLC till ett "riktigt" spel med storyline som vi aldrig fick se.

Ja, det är den känslan man får. Kanske är det kul att spela med kompisar ett par gånger, men sedan vill man göra annat.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

Varför luktar detta flopp för?

Inaktiv

Jag litar på Turtle Rock.
Har många timmar på L4D1 och jag tror jag kommer ha lika många i Evolve.

Alphan var skoj. Något enformigt som sagt, men vilket spel är inte det.

Medlem

testade det, tyckte det var enformigt, slött och instängt. en ja, flopp. 50-100kr värt max


signatur

//monster

Inaktiv

Jag orkar inte lyssna på hela soundtracket men en av låtarna från antingen BG eller BG2 liknar en av låtarna i Silver, som heter streets of rain, dvs den här:

Är tacksam om någon vet vilken låt jag menar.

Medlem
Skrivet av Hittebarn:

Alltså, det var kul och tämligen välgjort MEN kändes som ett koncept man ganska snabbt blir trött på. Just nu känns det som ett spelläge/expansion och inte ett "helt" spel man tar fullpris för. Jag hann bli trött på det redan under Alphan (Jo, jag vet - bara en alpha men grunden kommer likväl densamma)

Är ju en rolig idé och härliga co-op spel finns det ju inte massvis av, så hoppas verkligen jag får fel och de har idéer som täpper igen truten på mig!

Det känns som en mod rent ut sagt, en snygg mod.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av Hondo:

Jag orkar inte lyssna på hela soundtracket men en av låtarna från antingen BG eller BG2 liknar en av låtarna i Silver, som heter streets of rain, dvs den här:

https://www.youtube.com/embed/y0sONxLhZLo

Är tacksam om någon vet vilken låt jag menar.

SILVER !!! Minns det rpg liret från när man va kid.
Crashade alltid dock för mig i spelet när man skulle upp i någon trappa vill jag minnas så slutade o spela d tyvärr.

Ang Evolve:

Spelade också Alphan o Betan när den va igång men fastnade aldrig.
Alldeles för små banor för att ha riktigt kul på som monster, Hunters va OP så det skrek om det innan monstret va lvl 3 då det blev att monstret va OP 90% av gångerna, Tror detta spel kommer funka ett tag men som sen slutar med att folk blir uttråkade snabbt och lägger ner.

Nej tillbaka till Left 4 Dead 1+2 med Oculus Rift och hålla tummarna på att man någon gång i framtiden får se ett riktigt Left 4 dead 3 ist.

Bilden är från en leaked pic från Source Engine 2 och Mansion från Left 4 Dead 2

Inaktiv
Skrivet av YangUnchained:
Skrivet av Hondo:

Jag orkar inte lyssna på hela soundtracket men en av låtarna från antingen BG eller BG2 liknar en av låtarna i Silver, som heter streets of rain, dvs den här:

https://www.youtube.com/embed/y0sONxLhZLo

Är tacksam om någon vet vilken låt jag menar.

SILVER !!! Minns det rpg liret från när man va kid.
Crashade alltid dock för mig i spelet när man skulle upp i någon trappa vill jag minnas så slutade o spela d tyvärr.

Ang Evolve:

Spelade också Alphan o Betan när den va igång men fastnade aldrig.
Alldeles för små banor för att ha riktigt kul på som monster, Hunters va OP så det skrek om det innan monstret va lvl 3 då det blev att monstret va OP 90% av gångerna, Tror detta spel kommer funka ett tag men som sen slutar med att folk blir uttråkade snabbt och lägger ner.

Nej tillbaka till Left 4 Dead 1+2 med Oculus Rift och hålla tummarna på att man någon gång i framtiden får se ett riktigt Left 4 dead 3 ist.

Bilden är från en leaked pic från Source Engine 2 och Mansion från Left 4 Dead 2

Damn! Jag läser en nyhet om barldurs gate och postar mitt inlägg som av misstag har hamnat här:p

1
Skriv svar