Rockstar: "GTA V släpps till pc som planerat"

Medlem

Lirar just nu GTA V Online på PS3 för att senare transfra min snubbe över till PC versionen när den släpps, kommer bli roligt!


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Med tanke på tidigare erfarenheter har jag lärt mig att inte lita på Rockstar's släppdatum, även när de säger att det inte kommer ske några förseningar.

Medlem

"Vad gör du om GTA V blir försenat i sista stund?"

Jag saknar alternativet "skrattar åt pc folket och fortsätter njuta av det på PS3 tills det släpps på pc."


signatur

// Bacon <3

Inaktiv
Skrivet av PcKaffe:

"Vad gör du om GTA V blir försenat i sista stund?"

Jag saknar alternativet "skrattar åt pc folket och fortsätter njuta av det på PS3 tills det släpps på pc."

Hoppas din ps3 blir stekt


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Skönt, äntligen!
Synd bara att PC-porten kom två år för sent.

Inaktiv
Skrivet av sith:

Skönt, äntligen!
Synd bara att PC-porten kom två år för sent.

Hellre 16mån försent än aldrig (RDR).


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Inaktiv
Skrivet av GRiZZLYFiRE:
Skrivet av sith:

Skönt, äntligen!
Synd bara att PC-porten kom två år för sent.

Hellre 16mån försent än aldrig (RDR).

PC spelare borde inte bli särbehandlade.. elektronism!
Ge vita män oavsett PC eller konsol samma rättigheter!


signatur

Panta burkar är klimatsmart men vi har inget system för det, vi tar en i taget, går det för fort då säger maskinen stop!

Medlem
Skrivet av Freffo:

Att förhandsboka eller inte förhandsboka...

Rekommenderar att aldrig förboka ett spel, ever.

Medlem
Skrivet av Godofcheese:
Skrivet av Luciphear:
Skrivet av Godofcheese:

Förvänta er extremt-krav på hårdvara, 60fpslock, och 40-50fps max på high, är ju last gen motor and stuff, inte precis att det byggs om... och det är rockstar, inge bra trackrecord på portar.

Om det nu blir en portning. Vi får se. Max Payne 3 gick bra! Jag försöker hålla mig positiv.

Såklart det fan blir en portning, om du tror annat så är du galen haha ^^
Tror du verkligen att Rockstar skulle ens tänka sig lägga ner pengar på sånt, när dom har ratat själva platformen? Det tror jag inte att dom är villiga att göra

Hrm, jo, en portning blir det men förhoppningsvis inte en allt för kass sådan i stil av vad Grand Theft Auto IV blev.

Medlem

Lägntar! Har kört igenom det på xbox, men sen har jag tvingat mej sj att hålla mej ifrån spelet så man skan få njuta ordentligt av det när man på PC kan spela det på riktigt


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av Emyxia:
Skrivet av Freffo:

Att förhandsboka eller inte förhandsboka...

Rekommenderar att aldrig förboka ett spel, ever.

Beror på. Max Payne 3 var en riktigt bra port. L.A Noire också(fastän jag var tvungen att fixa den låsta bilduppdateringen). Jag tror Rockstar Games har lärt sig lite sen GTA IV släpptes på PC och har tagit hjälp av andra som vet hur man gör en bra port. Men man kan aldrig var helt säker då spelmarknaden ser ut som den har gör. Jag väntar på systemkraven och en pålitlig recension. Får hoppas att det dyker upp recensioner en vecka innan spelet släpps, som man kan lita på. Och förhoppningsvis läckta gameplays.

Medlem
Skrivet av GRiZZLYFiRE:
Skrivet av PcKaffe:

"Vad gör du om GTA V blir försenat i sista stund?"

Jag saknar alternativet "skrattar åt pc folket och fortsätter njuta av det på PS3 tills det släpps på pc."

Hoppas din ps3 blir stekt

Då kan jag välja alternativet "surar, men spelar nåt annat" Så för quizzens bästa så....


signatur

// Bacon <3

Medlem

Hur kan det släppas som planerat när dom gång efter gång har gjort försening på det. Första datumet dom hintade om var oktober 2013.

Medlem

GTA V? Är det samma spel som jag har spelat i 1,5 år nu? Eller är det nån ny del? Jeeesus...

Avstängd

Okej, lite roligt att läsa det här 2 månader bakåt.

Och detta var bara ett par dagar innan boomen kom.

12
Skriv svar