Medlem
Spelåret 2015

99% s.k AAA-spel. Jag har en känsla av att årets upplevelse/spel kommer att överraska och ligga närmare en indieutveckling.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Mabec:

99% s.k AAA-spel. Jag har en känsla av att årets upplevelse/spel kommer att överraska och ligga närmare en indieutveckling.

Det ligger sanning i det du säger - samtidigt känns indiescenen mer hit and miss.


signatur
Medlem

Var är Routine?

Medlem

Ni glömde ju GTA V.
Den är viktigast!

Medlem

Själv ser jag mest fram emot Starcraft 2: Legacy of the Void.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av drakon64:

Själv ser jag mest fram emot Starcraft 2: Legacy of the Void.

Har det ens fått ett releasedatum?


signatur
Medlem

Man borde kunna rösta på fler spel när det är så många


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Grim Fandango remastered. 27e Januari. FFS


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem

Warhorse Studios som fick så mycket pengar till Kingdom Come och jag som längtade så mycket efter detta, så visar det sig att striderna är det som verkar fått minst bearbetning.
Stela, fattiga och enformiga animationer.
Verkar bli som alla andra spel, fokusering på grafik.

EDIT: Men jag kommer prova spelet, kan vara kul ändå.


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Resident Evil HD Remastered ?
Detta blir iaf ett väldigt bra spelår, jag ser fram emot tamefan allt , men säg inget till flickvännen dock

Skrivet av Vician:

Var är Routine?

Dom är tyvärr sega som sågspån:

www.lunar-software.com


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Hearts of iron IV för fan FZ nu får ni väl en spark i rumpan när ni inte tar med det bästa strategi serien någonsin !

Medlem

Så svåra val! Vill säga en hel hög! Men om jag måste säga ett så är min hype för Witcher 3 fortfarande stark!


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

Jag la min röst på Pillars of Eternity.

Visst ser Witcher 3 otroligt spännande ut. Och jag har börjat spela Shogun 2 igen vilket ger mig ett stort sug efter Atilla. Men PoE kittlar ändå lite extra på hype-nerven.

Medlem

Jag har så höga förväntningar på star wars battlefront

Medlem

Om ni nu gör om listan, varför lägger ni inte in Hearts of iron 4.

Känns lite skumt att en svensk spelssida inte lägger in ett spel som en av Sveriges större spelstudior gör och som nog är det spel som många strategispelar mest ser fram emot 2015.

PS: I avsaknad av HoI IV så faller min röst på pillars of eternity istället.

Medlem

Jo ett par intressanta titlar kommer ju 2015. Personligen så har jag inte hoppat på hypetåget på något vilket känns jävligt skönt.

Har inte ens kollat en ända video på bloodborne, men det är det spelet jag ser fram emot mest ^^

Medlem

Väldigt många spel jag ser fram emot under 2015. Blir spännande!

Medlem
Skrivet av markus.bjorklin:

Hearts of iron IV för fan FZ nu får ni väl en spark i rumpan när ni inte tar med det bästa strategi serien någonsin !

Nu är det två sparkar i rumpan!

Medlem

Ni har glömt både GTA V och Starcraft.

Medlem

För mig blev valet Just Cause 3 men ser mest fram emot Lost Ark om det kommer det här året

Medlem
Skrivet av MrPeters:

Ni har glömt både GTA V och Starcraft.

Starcraft är ju en expansion, och jag tror dem bara räknar upp nya spel, inte portar till "gamla" spel.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av drakon64:

Själv ser jag mest fram emot Starcraft 2: Legacy of the Void.

Har det ens fått ett releasedatum?

Nej, det har det iofs inte fått. Men det känns väl möjligt att det kommer ut i år, tycker jag. Till jul eller så...

Medlem
Skrivet av Rwaat:
Skrivet av MrPeters:

Ni har glömt både GTA V och Starcraft.

Starcraft är ju en expansion, och jag tror dem bara räknar upp nya spel, inte portar till "gamla" spel.

Legacy of the void(starcraft) ska dock släppas som ensam stående spel. Tror snarare det är för att Blizzard inte har bekräftat release 2015. Ända som är sagt är beta någon gång april maj, men då det är blizzard kan ju det betyda release 2017

Medlem
Skrivet av AHTF:

Legacy of the void(starcraft) ska dock släppas som ensam stående spel. Tror snarare det är för att Blizzard inte har bekräftat release 2015. Ända som är sagt är beta någon gång april maj, men då det är blizzard kan ju det betyda release 2017

Är väl "fristående expansion" (vilket i praktiken inte har någon betydelse) men trotts allt så är det ju inte ett "nytt spel"

Inaktiv

Det här kallar jag för artikel. Inget jävla "del 2 kommer imorgon", allt ska vissas på en gång.

1
Skriv svar