Kan någon spela Metro 2033 Redux på PC efter den senaste patchen i September?

Medlem
Kan någon spela Metro 2033 Redux på PC efter den senaste patchen i September?

Har läst på steams användare som köpt spelet och verkar som väldigt få kan spela spelet överhuvudtaget. Dom har dom senaste uppdateringarna och det fungerar fortfarande inte, utvecklarna verkar inte släppa någon mer patch och jag undrar om någon som fått igång det?

Vore väldigt synd om man köper spelet och inte det är optimerat ordentligt, är det vanligt bland nya spel?


signatur

Infestissumam

Det var tråkigt att höra. Jag tänkte köpa det, men avstod. Antagligen håller de på med en patch, eller inte. Man vet ju inte längre idag.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Personligen har jag inte haft några större problem. Det enda jag vet var lite smått irriterande var att av nån anledning så blev mina physx drivisar nergraderade till en tidigare version under installationen utav spelet, märkte inte detta föränns efter jag startat upp och landade på 10 fps så fort nånting rörde på sig.

En nyinstallation utav drivisarna fixade detta och har inte haft några andra problem alls.

Medlem

Jag kör fortfarande last light vanilla och det fungerar problemfritt för mig. Det verkar i huvudsak som att det är metro 2033 som fått flest uppdateringar och fixar?


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

1
Skriv svar