Vilket spel ser du mest fram emot 2015?

Robot
Vilket spel ser du mest fram emot 2015?

Vi har listat redaktionens val. Nu är det din tur.


Medlem
Vilket spel ser du mest fram emot 2015?

GTA V till PC!


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

svåt o säga, många spel är det


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

KIlling Floor 2 så klart eller Mount & Blade: Bannerlord om det nu släpps detta år förhoppningsvis.

Medlem

The Walking Dead Season 3 längtar jag något så förbaskat tills det kommer. Om det nu kommer 2015 håller tummarna.

Medlem

Tekken ps4!


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem

Något annat: LIMIT THEORY (PC) eller SOMA (PS4)


signatur

Lead 3D Artist, Sweden
Xeon Gold 6246R, 2 x Nvidia RTX A5000 24 GB + NVLink, 384 GB ECC RAM

Medlem

Jag ser mest fram emot GTA V till PC!... fanns inte som alternativ

Medlem

Final Fantasy XIV: Heavensward

Medlem

Act of Aggression kommer nog bli ganska mäktigt!

Detta spel blev utannonserat lite i skymundan känns det som. Ni (FZ) borde definitivt rapportera lite om det här spelet då det fyller RTS-hålet som gapat lite på sistone.

Klassiskt casual basbyggande med stridsvagnar, soldater och flyg med vad som rapporterats ska innehålla multiplayermatcher med 40 (ja, fyrtio) spelare samtidigt.

Det är en andlig uppföljare till ett av mina personliga favorit-RTS Act of War: Direct Action som också det smög sig ut lite på marknaden och inte kändes till av många. Hade hållt än idag ifall det inte var så dåligt supportat och inte funkar på moderna datorer.

Ser fram emot att bli skrivbordsgeneral igen!

Medlem

Omöjligt att välja ett lär vli ett bra år! xD

Medlem

Battlefront! Nej Witcher 3!!! Eller vänta nu, det blir nog succé med Star Citizen. Eller iof jag kommer nog spela mycket Heroes of the Storm och Uncharted 4. Hmm. Det får bli Arkham Knight helt enkelt. Fast iof kanske blir The Division en succé?

Sheeet pommes frittes vilken lista.

Medlem

StarCraft II: Legacy of the Void

(hoppas det släpps i år i alla fall)

Medlem

Mount & Blade: Bannerlord!

Medlem

H1Z1 som kommer på torsdag, fast det är ju bara alpha. Efter ca 200 timmar av 7 Days to die på 3 veckor så kommer det bli intressant o se ifall det blir kul o spela. Inte testat DayZ ännu, nån som testat båda? Blivit besatt av survival spel, det är skitkul o bygga basen med polare o försöka överleva invasionerna som kommer var 7e dag.

Medlem

Vart är Half-Life 3?

Medlem
Skrivet av JohntE:

The Walking Dead Season 3 längtar jag något så förbaskat tills det kommer. Om det nu kommer 2015 håller tummarna.

Right there with ya. Om Telltale håller samma tidtabell som de gjorde i tidigare säsonger kommer vi att få se säsong tre mot slutet av året.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Många godbitat att välja bland, KF2 ör givet men jag är sugen på ett nytt MMO så everquest hoppas jag på.

Inaktiv

Mycket på listan som ser spännande men jag är nog mest pepp på Bloodborne tätt följt av Street Fighter V.

Medlem

Jag röstade Killing Floor 2 men mest nyfiken är jag ändå på Gran Turismo 7. Jag har bara fyran men jag har ändå följt serien och undrar vad de tänker göra annorlunda. För det har varit för mossigt på sistone att döma av allt jag läst. Tänk om de gör nåt väldigt rätt och kastar in en ny Tourist Trophy! Vilken jäkla grej det skulle vara!


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Varför är inte Hearts of Iron 4 med på denna lista?!

Medlem

Av de spel som är tillgängliga på listan så väljer jag Mirror's Edge 2. Men jag hoppas att No Man's Sky får sin release i år.

Medlem

Måste nog rösta på Pillars of Eternity vad jag har sett ser väldigt bra ut,
Men en del andra(förhoppningsvis) bra spel med på denna lista.
Witcher 3
Zelda
Broken age del 2

Medlem

busenkel fråga:
The Division alla dagar i veckan!
enda orosmomentet är att Ubisoft är inblandade...

Medlem

Fallout 4
!!!!!!ONE!!1111

Medlem

BLACK DESSERT ONLINE!!

Lineage Eternal och LOST ARK!!!!!!

Koreanerna FTW detta år!

+ HALO 5!

Medlem

Hat fortress 3: Blizzard conquers the world.

Medlem

Ni har alla fel! Det är rainbow six som gäller !!!

Medlem

Ser fram emot Shantae: HGH, mest för att jag la en saftig peng på kickstartern.

Hade jag inte gjort det så hade det nog varit GTA:V till PC.

Medlem
12
Skriv svar