Spana in live-action-trailern för Dying Light

Robot
Spana in live-action-trailern för Dying Light
Gen
Medlem
Spana in live-action-trailern för Dying Light

Riktigt coolt Sen är det oklart om trailern gjorde mig sugen på att köpa en GoPro kamera och hoppa runt på hustak eller ta det lungt och köpa spelet :>

Skribent

Har någon sett mina nerver? Jag har blivit lika harig som Calle.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Måste vara jävligt jobbigt när alla zombies är duktiga på parkour, samt paniken när en zombie greppar en i skrevet :I

Visste inte att spelet skulle komma redan nu, blir väl att införskaffas snart då ^^

Medlem

Vilken känsla den lilla snutten förmedlar alltså

Medlem

Nu vill man ju ha samma gfx i spelet också

Medlem

Oh, jag som trodde man va säker på hustaken i spelet:P

Medlem

Sjukt jobbiga zombies

Medlem

Och detta, barn, är varför man använder vapen!

Ball filmsnutt, men jag måste bara fråga mig, var soptunnorna han letade bakom i början tillhörande en Parkour-förening vars medlemmar zombifierats? Eller är en egenskap av zombie-viruset att man blir en överörlig mördar-ballerina?

Medlem

mkt välgjord parkour helt klart, intressant


signatur

//monster

Medlem

Cool trailer. Lite drygt bara med alla underliga klipp de gjort.

Medlem

Coolt koncept på hur en potential framtida PC exklusiv version skulle kunna spelas...

Undra hur mycket utav det där de till slut fick skala bort för att det skulle funka på en jävla gamepad =|.

Men jag är inte bitter...

Medlem
Skrivet av Sapiens:

Coolt koncept på hur en potential framtida PC exklusiv version skulle kunna spelas...

Undra hur mycket utav det där de till slut fick skala bort för att det skulle funka på en jävla gamepad =|.

Men jag är inte bitter...

word, tack simpla pc-hatare för att ni ger hela världen sämre kontroller, sämre spel och sämre grafik!


signatur

//monster

Medlem

Han måste vara en av få överlevare kvar om zombies kan parkour.

Medlem

Det är som alltid för PC, återstår att se om det blir flipp eller flopp. Konsolerna är ju lika glad oavsett hur det blir.

Medlem

Otroligt ball trailer, fick mig på helspänn. Trist med parkour-zombies bara, tar bort spänningen eftersom de inte blir trötta så det är bara en tidsfråga innan snubben dör.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av monsterbenke:
Skrivet av Sapiens:

Coolt koncept på hur en potential framtida PC exklusiv version skulle kunna spelas...

Undra hur mycket utav det där de till slut fick skala bort för att det skulle funka på en jävla gamepad =|.

Men jag är inte bitter...

word, tack simpla pc-hatare för att ni ger hela världen sämre kontroller, sämre spel och sämre grafik!

Alla är inte ûbernördar.


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Wow verkar blivit ett näste för p12'or.

Medlem
Skrivet av Gaara:

Oh, jag som trodde man va säker på hustaken i spelet:P

du är säker mot vissa, men vissa kan komma åt dig om jag inte fått det hela om bakfoten.

Medlem
Skrivet av monsterbenke:
Skrivet av Sapiens:

Coolt koncept på hur en potential framtida PC exklusiv version skulle kunna spelas...

Undra hur mycket utav det där de till slut fick skala bort för att det skulle funka på en jävla gamepad =|.

Men jag är inte bitter...

word, tack simpla pc-hatare för att ni ger hela världen sämre kontroller, sämre spel och sämre grafik!

Hur vore det med att växa upp? Det finns minst lika många konsolhatare, särskilt här på fz som ger konsolspelare skit också.

Skyll inte på konsolspelarna, det är inte dom som orsakat att spelen ser ut på ett visst sätt.

Medlem

Penis grab 2:15

Medlem

Vet inte om jag är lite för old school när det gäller zombies men.. Zombies som kan parkour?

Oavsett blir det ett lir av spelet dock

Medlem

Tyckte trailern var rätt dålig. Zombies som kan parkour går ju emot vad hela spelet går ut på. Sedan såg du mest ut som London, inte det minsta likt spelet.

Framför allt var den dåligt klippt, och den lilla rekvisita som fanns såg sanslöst billig ut. Hade hellre sett en in-game trailer om jag fick välja.

Medlem

livligare zombies har jag inte sett om de kan följa efter en Parkour snubbe på det där sättet. O.o

Medlem

Den här reklamen fick mig att avboka.

Medlem
Skrivet av tjockisen:

Den här reklamen fick mig att avboka.

för en live action trailer? haha jadu inga kommentarer gällande dig här inte förutom att det var nog den mest barnsliga anledningen men aja alla är vi olika som tur är.

Medlem
Skrivet av zliddret:
Skrivet av tjockisen:

Den här reklamen fick mig att avboka.

för en live action trailer? haha jadu inga kommentarer gällande dig här inte förutom att det var nog den mest barnsliga anledningen men aja alla är vi olika som tur är.

Ja en jävla tur det. Tror det beskriver spelet ganska bra. Man gör inte reklam om en båt om man försöker sälja en cykel.

1
Skriv svar