Nu avgörs det en gång för alla!!!!

Inaktiv
Nu avgörs det en gång för alla!!!!

Vilken är bäst helt enkelt Alliance Och Horde?

Ni kan ju lika gärna passa på att lista ras och vilken klass ni lirar...

+1 HORDE/BLOODY ELF/ROUGE...

Han e cool han e L3thal

Inaktiv

Båda factions har för/nackdelar!
Hord är ju helt klart mycket bättre PVPers.Störande med alla p12or som leker vuxna i traden dock,nae fyy
Alliance ftw där står inte 90% utanför capitals och duelerar utan där händer det grejjor hehe

Tarren Mill:80Tauren shamy (main)
Frostwhisper:Jeavline 70 humanpriest twink (main)


signatur

Stolt medlem av SwedishGods

Medlem
Medlem

Alliance är bäst därför att deras städer är mycket skönare!

Medlem

om man ska pvp så är horde mycket bättre, om man tittar på racials o sånt.

Medlem
Skrivet av thunberg123:

Alliance är bäst därför att deras städer är mycket skönare!

Haha, av alla jäkla grejer så tycker jag den största nackdelen med att köra Alliance är att deras städer är så jäkla tråkiga...

Orgrimmar vs Stormwind så klår ju Orgrimmar det varje dag

Medlem

Jag har ju svårt att försvara horde för det är typ 80% mer ally på vår server så vi äger wg max 2 timmar i veckan... Tänk om man hade råd att migrera... :/

Medlem

Alliancen, för att dom är många fler än horde.

Skrivet av Spiff:

Jag har ju svårt att försvara horde för det är typ 80% mer ally på vår server så vi äger wg max 2 timmar i veckan... Tänk om man hade råd att migrera... :/

lolo vilken server är det. Jag skulle bli glad om Alliance gav lite mer motstånd än 170% tenacity i WG, vi smiskar dem anyday.


signatur

I am da Starwars nerd

Medlem

Nagrand <-- Åhhh vad jag hatar denna server och dess miljard(!) allys...

haha de var som fan. inte för att alliance är dåliga på allt men WG kan de bara två saker på:
skaffa paladins som med all tenacity kör runt med 100 000 hp och mer samt instant siege vehicles. kan inte minnas senast horde hade tenacity.


signatur

I am da Starwars nerd

Medlem

Horde fyfan, alla topp guilder är horde, vi vinner alltid i PvP, och vi är bäst i PvE, finns inga anledningar att inte gå horde, annars kan det ju bara vara så att man gillar Alliance bättre, då kan man ju dra alliance

Medlem

Beror väl egentligen på vilken server man spelar på. Beroende på ration av horde och alliance så avgörs det i princip.

Men gällande PvE och PvP, så finns det både för och nackdelar. Förr så var Undeads dominanta i PvP, men inte längre. Nu är det mestadels Blood Elves som är bäst, pga. deras racial, men allting är personal preference som man kallar det och hur man spelar.

Till exempel, fall man lirar en Priest och man spelar extremt defensivt så är det inte direkt väldigt behövande att ha en Blood Elves racial, eftersom man sitter som klister vid pelaren. Haha.

Om man har tillgång till all sorts PvE-gear så skall man såklart vara en Human i PvP, vilket ger en övertaget.

Kan hålla igång denna diskussionen, men jag är något upptagen nu så jag summerar det kort.

PvP Horde:
1. Blood Elf
2. Tauren/Undead/Orc
3. Troll

PvE Horde:
1. Troll
2. Orc
3. Blood Elf
4. Tauren
5. Undead

PvP Alliance
1. Human
2. Gnome
3. Night Elf
4. Draenei
5. Dwarf

Eller nu när jag tänker på det egentligen, är det inte riktigt korrekt att göra sådana listor, eftersom allting beror på vad man har tillgång till och vad man spelar för klass.

1
Skriv svar