Nya patchen till Final Fantasy XIV firas med maffig trailer

Robot
Nya patchen till Final Fantasy XIV firas med maffig trailer
Medlem
Nya patchen till Final Fantasy XIV firas med maffig trailer

Väldigt få MMORPG som ger ut nytt content var tredje månad så spelarna får nya saker att göra hela tiden. Dem har till och med släppt en ny klass i en patch och ytligare tre nya kommer i expansionen som kommer snart.

MEG
Medlem

Tja det var i alla fall många blixtar och färger


signatur

Death is only the beginning

Medlem

GOLD SAUCER!!! Hade jag inte haft mina barn och fru så hade jag fortfarande spelat detta. BRA MMO för övrigt :).

Medlem

Man blir bra bortskämd med content i ffxiv! Ska bli grymt kul!

Men i filmen står det ju 20 januari, ni skriver idag. Vilket gäller?


signatur

Information wants to be free!

Medlem
Skrivet av MEG:

Tja det var i alla fall många blixtar och färger

Vilket är en stor del varför jag inte tyckte om spelet, avskyr överdrivna specialeffekter och när varenda skill är hoppa upp i luften och snurra fem varv följt av tio slag på två sekunder. Men men, det är ju ändå FF vi snackar om

Medlem
Skrivet av Zechnubis:

Man blir bra bortskämd med content i ffxiv! Ska bli grymt kul!

Men i filmen står det ju 20 januari, ni skriver idag. Vilket gäller?

Patchen kommer 20 Januari. Det var trailern som hade release idag.

Medlem

Vi har startat upp vår egen 8-mannar FC på Lich, perfekt till att utforska detta tillsammans!

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Vi har startat upp vår egen 8-mannar FC på Lich, perfekt till att utforska detta tillsammans!

Aww. Vi har ju Nordanvind på Odin servern med 98 medlemmar som spelar ju och en jätte stor Facebook grupp med över 350 medlemmar.

https://www.facebook.com/groups/362105493903586/

Medlem

Jäklar vilken farlig trailer, blev sjukt sugen på att börja spela nu, speciellt om spelet får content updates var tredje månad.

Asch, decisions decisions :/


signatur

Game long and prosper

Medlem

Jahapp, dags att fylla i ledighetsansökan samt få upp min bard till 50 till dess.

1
Skriv svar