H1Z1 – inga europeiska servrar vid lanseringen

Robot
Medlem
H1Z1 – inga europeiska servrar vid lanseringen

spelet ser ut som dynga....

Förstår inte hypen på detta spel?

Första månaderna på DayZ modden kommer förbli det bästa som fanns i denna genre, nu känns allt inte lika roligt längre. Fyfan vad jag saknar gamla dayZ modden då allt var nytt och underbart!

Medlem

Haha, blir bara bättre och bättre!

Medlem
Skrivet av sunka:

spelet ser ut som dynga....

Förstår inte hypen på detta spel?

Första månaderna på DayZ modden kommer förbli det bästa som fanns i denna genre, nu känns allt inte lika roligt längre. Fyfan vad jag saknar gamla dayZ modden då allt var nytt och underbart!

Ja alla tycker vi olika, själv tycker jag det ser bättre ut än dayz gör.
Varför det är en stor hype över detta spel är för att här finns allt redan i princip som du måste vänta på i DayZ, och faktum är med att detta spel kommer redan vara mer spelbart än vad dayz är för tillfället i early access.

Medlem

Fan, vad blir pingen på ungefär då? Under 100 är ju acceptabelt

Medlem

Inte blir det under 100 i alla fall...

Medlem

Skulle det bli märkbara fördröjningar i gameplayt?

Medlem

Släpps? Kreditkort? Trodde det var en gratis early access?

Medlem
Skrivet av DarkDev:

Inte blir det under 100 i alla fall...

Nej, erfarenhet säger att bra yankeeservrar ligger på 120-140. Och då är de bra.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av gorman:

Skulle det bli märkbara fördröjningar i gameplayt?

I csgo så blir det nästan ospelbart över 50. Kan tänka mig att upp till 100 är ok i h1z1 men mer så kommer det nog bli mycket skit. Någon som har spelat planetside2 och har bättre koll (då spelen använder samma motor)?

Medlem
Skrivet av DarkDev:
Skrivet av gorman:

Skulle det bli märkbara fördröjningar i gameplayt?

I csgo så blir det nästan ospelbart över 50. Kan tänka mig att upp till 100 är ok i h1z1 men mer så kommer det nog bli mycket skit. Någon som har spelat planetside2 och har bättre koll (då spelen använder samma motor)?

ospelbart över 50? Aldrig varit ospelbart för mig i csgo om jag hamnat över 50 i ping, och jag har spelat planetside 2 till och från och det funkar faktiskt hyffsat bra där.

Medlem
Skrivet av Strumpa:

Släpps? Kreditkort? Trodde det var en gratis early access?

Nä själva early access kostar en slant sedan kommer det bli gratis när det släpps om inte allt så länge om jag inte minns fel, men jag kan förstå att dom ändå kör med att det kostar för tillfället, själv kommer jag vänta tills det släpps helt.

Medlem

Altt är oslpelbart över 1

Medlem

Hepp.. blev ingen early access för mig utan europeiska servrar iaf !

Medlem

Fan va depp. Minst 150 servrar i USA och ingen i Europa. Godnatt.

Medlem

helt seröst fuck Us and a, dom förstör alla mmo släpp tillsammans med idiotiska tyskar och fransmän som måste ha egna översättningar på servarna.... herregud..

Medlem

Pve-servrar? Tar ju bort det roligaste med sådana spel.

1
Skriv svar