Strunta i rymden - bygg episka slott!

Robot
Strunta i rymden - bygg episka slott!

Skaparna av Space Engineers byter tidsålder och förverkligar många barndomsdrömmar.

#space-engineers


Frilansare
Strunta i rymden - bygg episka slott!

Fett taskigt av den röde killen

Medlem

Tänk att blanda det här med "mount and blade", för det blir nog lite ensamt och tråkigt att spela 1 vs 1 på en så stor bana. Får vänta tills de fått jobba lite mer på spelet

Medlem

Läste på deras hemsida att det inte handlade om att mötas 1vs1 direkt, att det istället ska handla om vad för sorts "maskiner" man bygger för att vinna 1v1. Fräckt!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Joakim Bennet:

Fett taskigt av den röde killen

Revenge of the redshirts?


signatur
Medlem

Now THIS....
Space engineers är väl bra i sig såsätt, men vill gärna ha det på Tellus

Medlem
Medlem

Dom kanske borde göra klart space engineers innan dom börjar med nästa projekt.

Medlem

Den finns bara plats nog för en ingenjör i denna öde skogsmark!

Medlem
Skrivet av Tivook:

Dom kanske borde göra klart space engineers innan dom börjar med nästa projekt.

Håller med. Lite väl tidigt med ett nytt spel från deras håll.

Medlem

håller helt med Tivook men de viste vi väll nästan när de kommer till Keen Software House som utvecklare. Om man köper Space Engineers nu så får man se de för va det är nu och inte vad de kanske kan bli någon gång då de redan har lämnat andra projekt halv klara.

Medlem

Håller med om att SE borde göras klart först. Spelar det en hel del och ser gärna ett klart SE. Men detta är ändå ett givet köp för mig.

Medlem

Har space engineers men hade dumpat det för detta, detta ser mycket roligare ut. Så länge jag får bygga coola slott behöver de inte göra färdigt det. I don't even care. Äntligen något jag kan bygga i som är coolare än The Sims 3.

Skägg.
10 Chambers

Det kommer att bli så dålig stämning när jag kraschar Jockes slott med tio tinnar och torn.


signatur
Medlem

jag hoppas bara på att det kommer dra in mer fysik in i spelet. skulle vara skitcoolt om man träffar t.ex. väderkvarnen på ett sätt som gör att snurran ramlar ner och snurrar runt eller om man förstör botten av ett torn så att det rasar ner på ett verkligt sätt.

men bara jag kan bygga slotten från 'Medeltida slott' av Fiona Macdonald och Mark Bergin. Så kommer jag köpa detta spel iaf!

Medlem

Hoppas på att det blir bra gjort så att man kan stå och reta sina polare lite när de förgäves försöker ta sig in.

Medlem

För dom som är oroliga att detta spel kommer slänga Space Engineers till baksätet ta en titt på denna intervjun: https://www.youtube.com/watch?v=GfOtooxsBAM

Spelen har och kommer hjälpa varandra utvecklas.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Qutini:

jag hoppas bara på att det kommer dra in mer fysik in i spelet. skulle vara skitcoolt om man träffar t.ex. väderkvarnen på ett sätt som gör att snurran ramlar ner och snurrar runt eller om man förstör botten av ett torn så att det rasar ner på ett verkligt sätt.

men bara jag kan bygga slotten från 'Medeltida slott' av Fiona Macdonald och Mark Bergin. Så kommer jag köpa detta spel iaf!

Haha, man ska alltid fara iväg med tankarna!


signatur
Skägg.
10 Chambers

Fint slott du har, synd om det skulle börja cosplaya en schweizerost...


signatur
Medlem

Och sen - kombinera Space Engineers och Medieval Engineers! Tänk att få flyga in i atmosfären, skicka iväg några raketer mot sin enorma borg och se förödelsen... Muhahaha....

Medlem
Medlem
Medlem

fler spelare, lägg till fotsoldat,bågskytt,kavalleri.
Eller bara svärd,rustning,sköld, pil,båge, armborst,bolt.

Ge oss bra combat också så kommer detta vara epic.
Bygga, slåss och förstöra!

Medlem

Ser skoj ut att demolera


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

1
Skriv svar