Woohoo i vildmarken med The Sims 4

Robot
Medlem
Woohoo i vildmarken med The Sims 4

200 spänn!?

Medlem

Hade hoppats på fler "korrigeringar" av basspelet först, såna som de genomfört under hösten (så som spöken och pooler).

Men... Det som borde stå i artikeln eller bli en egen artikel: "The Sims 4 is coming to Mac next month!". Källa: https://twitter.com/TheSims/status/555046640609153024/

Medlem

Skriet från vildmarken.....


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Inaktiv

The Sims 4: Deliverance

Medlem

And so it begings, the milking.

Medlem

Äger sims 4 men har inte börjat spela det än. Har för många andra spel att köra först.
Expansionerna ska jag nog vänta med att köpa tills man får dom i bundle eller billigt.

En sak många inte tänker på är att en del expansioner är rätt stora. Tex Diablo 3 Reaper of Souls expansionen kostar 350kr för knappt 2 timmar innehåll. Expansion till Sims 4 kostar hälften och tar lång tid att testa på det mesta. Att resa till alla platser i sims vacation tar säkert flera timmar.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Rätta mig om jag har fel men är inte Sims 3 PC exklusivt? Varför göra en mac version av 4an men inte 3an som många tyckt var det bättre spelet?

Medlem
Skrivet av Carefish:

Rätta mig om jag har fel men är inte Sims 3 PC exklusivt? Varför göra en mac version av 4an men inte 3an som många tyckt var det bättre spelet?

3an finns till Mac. Dock var det en rätt dålig version av originalet till Windows... Hoppas 4an blir bättre!

Medlem

Sims 2 med alla expansioner gratis duger gott och väl för mig. ^_^

1
Skriv svar