Se bilderna från Notchs inflyttningsfest

Robot
Se bilderna från Notchs inflyttningsfest

Kändisar, spelutvecklare och godisfrossa när Markus Persson ställde till med fest.


Medlem
Se bilderna från Notchs inflyttningsfest

Visst är man avis....

Medlem
Skrivet av Lurid:

Visst är man avis....

I helvete. Han förtjänar varenda riksdal han dragit it.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

Har man inga kompisar kan man ju alltid köpa sig några...

Youtube-proffs

Jag visste att programmering var kursen jag borde förföljt i gymnasiet istället för matte. Tack matte för att du har hjälpt mig att räkna ut hur jag ska kunna överleva räkningarna som läggs på hög.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Pfft, hade också kunnat ha en sån fest, jag vill bara inte.

Medlem

Detta hjälper till att normalisera och ge en coolhetsfaktor till spelprogrammering och data-communityn överlag!
Ifall det inte finns personer likt Notch här inom spelvärlden, så kommer alla som vill leva det här livet söka sig till investment-banking och quantprogrammering och liknande, och dessa är nödvändigtvis inte korkade människor utan raka motsatsen.
Det är bättre, tycker jag, om vi kan få fler kreativa och smarta människor att utveckla spel och saker som gör nytta.

Det kunde ha slagit åt andra hållet, att han hade likt odjuret i "Skönheten och Odjuret" låst in sig i sitt slott och levt ensam.

Medlem

Kan man hoppas att FZ snart börjar intressera sig för Notchs kärleksliv? Eller kanske något härlig skandal-skvaller? Jag satt nämligen härom om dagen och tänkte "Vore det inte bättre om FZ blev lite mer som Aftonbladet?"
Tycker att denna artikel svarar på detta med ett rungande - SJÄLVKLART!

Medlem

Notch verkar vara en hyvens kille och man hoppas ju att han mår bra. Vet inte själv hur jag blivit om jag fått massa miljarder på banken.

Medlem
Skrivet av billybob:

Notch verkar vara en hyvens kille och man hoppas ju att han mår bra. Vet inte själv hur jag blivit om jag fått massa miljarder på banken.

Gjort som vilken normal människa som helst och börjat knarka?

Medlem

Hade köpt en ö i Västindien och blivit diktator =,)

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Zhin:

Kan man hoppas att FZ snart börjar intressera sig för Notchs kärleksliv? Eller kanske något härlig skandal-skvaller? Jag satt nämligen härom om dagen och tänkte "Vore det inte bättre om FZ blev lite mer som Aftonbladet?"
Tycker att denna artikel svarar på detta med ett rungande - SJÄLVKLART!

Haha, intresset för Notch förehavanden är stort - till och med större än Nintendos närmsta framtid eller Cities: Skylines. En och annan nyhet om honom som person, och inte mer Minecraft, kan därför motiveras. Utan att bli kallade i Hänt i Vecket.


signatur

Det här måste vara första gången jag har sett honom utan hatt, kände inte igen honom först.

Inaktiv
Skrivet av vuze2143:

Hade köpt en ö i Västindien och blivit diktator =,)

Ett lite billigare och enklare alternativ för oss som inte har lika fet plånbok som Notch är Tropico 5! ☺


signatur

War never changes.

Medlem

Det där var en jävla massa bilder på "literally who?"

Medlem

Min inbjudan måste ha försvunnit på posten. Synd. Såg roligt ut.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Zhin:

Kan man hoppas att FZ snart börjar intressera sig för Notchs kärleksliv? Eller kanske något härlig skandal-skvaller? Jag satt nämligen härom om dagen och tänkte "Vore det inte bättre om FZ blev lite mer som Aftonbladet?"
Tycker att denna artikel svarar på detta med ett rungande - SJÄLVKLART!

Haha, intresset för Notch förehavanden är stort - till och med större än Nintendos närmsta framtid eller Cities: Skylines. En och annan nyhet om honom som person, och inte mer Minecraft, kan därför motiveras. Utan att bli kallade i Hänt i Vecket.

Nej kanske inte. Men det är ju allas vårat ansvar att se till att ni håller er i schack och inte ballar ur

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av lolBEEF:

Det där var en jävla massa bilder på "literally who?"

Hade gärna sett John Romero salongsberusad, tjafsandes med Carmack om varför han blev sparkad för 20 år sedan.


signatur
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Zhin:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Zhin:

Kan man hoppas att FZ snart börjar intressera sig för Notchs kärleksliv? Eller kanske något härlig skandal-skvaller? Jag satt nämligen härom om dagen och tänkte "Vore det inte bättre om FZ blev lite mer som Aftonbladet?"
Tycker att denna artikel svarar på detta med ett rungande - SJÄLVKLART!

Haha, intresset för Notch förehavanden är stort - till och med större än Nintendos närmsta framtid eller Cities: Skylines. En och annan nyhet om honom som person, och inte mer Minecraft, kan därför motiveras. Utan att bli kallade i Hänt i Vecket.

Nej kanske inte. Men det är ju allas vårat ansvar att se till att ni håller er i schack och inte ballar ur

Haha! Bra att ni är våra hängslen och svångrem


signatur
Medlem

var är spriten då?


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av WarpGuN:

var är spriten då?

Festen föregicks av ett veckolångt Minecraft-LAN: folk var snurriga nog.


signatur
Medlem

Undra hur det kommer gå för notch med alla pengar, är han död narkoman inom 15år eller kanske ett nytt spel imperium vi får väll see

Medlem
Skrivet av azynkron:
Skrivet av Lurid:

Visst är man avis....

I helvete. Han förtjänar varenda riksdal han dragit it.

Absolut, men det gör inte en mindre avis på hur coola fester han kan hålla.

Medlem

Ja, tänk om man själv hade kunnat programmera ett sånt här spel för 10år sen då man hade en liknande idé. Livet är inte lätt ibland.

Medlem

Jag känner inte igen någon förutom Notch, vad är det för snubbar han bjöd in ?

Medlem

Kände igen Notch och Vince Zampella, vilka är resten? Barndomskamrater / mojang-folk? "Kändisar?"

Medlem
Skrivet av KloN:

Min inbjudan måste ha försvunnit på posten. Synd. Såg roligt ut.

Jag hade en men "orkade" inte gå, hade annat för mig

Medlem

Let the golddigging begin!

Jag var bjuden, men kunde inte gå. Var tvungen att köpa mjölk Grattis till Mr. M!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Väntar ivrigt på allt skandalskvaller om Notch.

12
Skriv svar