Gå hem Zombiegenren, du är full

Skägg.
10 Chambers
Gå hem Zombiegenren, du är full

Zombiegenren har nu nått slutstationen. Kliv av, gå hem, sov ruset av dig.

#blogg


signatur
Medlem
Gå hem Zombiegenren, du är full

Uhmmm riiiiight.


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Medlem

Tycker också att det räcker med det nu...


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Här har man gått och väntat på den dagen då alla dåliga kriminalserier självdör, och så återuppstår de som zombies istället...


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Vad fan hände?

Medlem

hon e väldigt söt dock.

Medlem

Blir nedlagt efter 1 säsong, hoppas i alla fall.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Det där var otroligt lame... Aldrig sett Veronica Mars - är det något bra? I mean, om det är - HUR kommer man sen på något sånt här dåligt?

Deras labb/kontor ser ut som det från Fringe

Medlem

Med tanke på att flesta serier idag har blivit dåliga är jag öppen för nytt oavsett hur dåligt det verkar.

Man ska inte klaga på serien innan man sett den.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Medlem
Skrivet av marcus8958:

Med tanke på att flesta serier idag har blivit dåliga är jag öppen för nytt oavsett hur dåligt det verkar.

Man ska inte klaga på serien innan man sett den.

Så vad du säger är att du ser fram emot att byta ut något uselt mot något annat som är minst lika uselt?


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av azynkron:
Skrivet av marcus8958:

Med tanke på att flesta serier idag har blivit dåliga är jag öppen för nytt oavsett hur dåligt det verkar.

Man ska inte klaga på serien innan man sett den.

Så vad du säger är att du ser fram emot att byta ut något uselt mot något annat som är minst lika uselt?

Hur vet du att det här är uselt?


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

iZombie är en väldigt populär serietidning från DC Comics. Ska bli intressant hur CW har adapterat den till TV-formatet.


signatur
Medlem

Tröttnar aldrig på Zombies

Medlem
Skrivet av Torakan:

iZombie är en väldigt populär serietidning från DC Comics. Ska bli intressant hur CW har adapterat den till TV-formatet.

Blir väl dynga som allt annat CW rör vid
-dvs. TONÅRSDRAAAAAMAAAA, med lite action som ska locka oss som gillar actionserier, sen lite mer draaaama med relationscrap och såpaintriger till tusen.

Sen att ALLA karaktärer ser ut som dom platsar i mittuppslaget i MAXIM eller Calvin Klein reklamen e bara grädden på moset...

BLECH för the CW säger jag bara.

Se bara på Smallville, the 100 och Arrow till exempel.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Zymac:
Skrivet av Torakan:

iZombie är en väldigt populär serietidning från DC Comics. Ska bli intressant hur CW har adapterat den till TV-formatet.

Blir väl dynga som allt annat CW rör vid
-dvs. TONÅRSDRAAAAAMAAAA, med lite action som ska locka oss som gillar actionserier, sen lite mer draaaama med relationscrap och såpaintriger till tusen.

Sen att ALLA karaktärer ser ut som dom platsar i mittuppslaget i MAXIM eller Calvin Klein reklamen e bara grädden på moset...

BLECH för the CW säger jag bara.

Se bara på Smallville, the 100 och Arrow till exempel.

Nu gillar jag verkligen Arrow, Smallville, Supernatural och The Flash. The 100 har jag inte sett ännu. Och det var 20 år sedan jag var tonåring.


signatur
ZF
Medlem

det är alltså "Medium" fast förklarat på naturvetenskaplig grund istället för religöst mumbojumbo. välbehövligt idag.

Zombies är ute!

Jag kräver mer rymdbaserade forskningskomplex med aggressiva utomjordiska monster. Alien Isolation och kommande Evolve har påmint mig om hur mycket jag saknar den känslan.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Tar lite krokodil o går o lägger mig och hoppas jag blir en zombie imorrn

1
Skriv svar