Se bilderna från Notchs inflyttningsfest

eld
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Zhin:

Kan man hoppas att FZ snart börjar intressera sig för Notchs kärleksliv? Eller kanske något härlig skandal-skvaller? Jag satt nämligen härom om dagen och tänkte "Vore det inte bättre om FZ blev lite mer som Aftonbladet?"
Tycker att denna artikel svarar på detta med ett rungande - SJÄLVKLART!

Haha, intresset för Notch förehavanden är stort - till och med större än Nintendos närmsta framtid eller Cities: Skylines. En och annan nyhet om honom som person, och inte mer Minecraft, kan därför motiveras. Utan att bli kallade i Hänt i Vecket.

Motivationen adviews! Men det är viktigt att stå för beslut utan bortförklaringar, dessa artiklar ger inget för journalistiken eller nyheter förutom att nå något djupt i den dummaste delen av folks hjärnor.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av eld:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Zhin:

Kan man hoppas att FZ snart börjar intressera sig för Notchs kärleksliv? Eller kanske något härlig skandal-skvaller? Jag satt nämligen härom om dagen och tänkte "Vore det inte bättre om FZ blev lite mer som Aftonbladet?"
Tycker att denna artikel svarar på detta med ett rungande - SJÄLVKLART!

Haha, intresset för Notch förehavanden är stort - till och med större än Nintendos närmsta framtid eller Cities: Skylines. En och annan nyhet om honom som person, och inte mer Minecraft, kan därför motiveras. Utan att bli kallade i Hänt i Vecket.

Motivationen adviews! Men det är viktigt att stå för beslut utan bortförklaringar, dessa artiklar ger inget för journalistiken eller nyheter förutom att nå något djupt i den dummaste delen av folks hjärnor.

Sajten driv av annonsintäkter, absolut. Så sidvisningar är viktigt, absolut, men du kan inte beskylla oss för att vara en clickbaitsajt för det. Vi resonerar snarare att mer lättsamma "nyheter" som denna ger oss möjlighet att skriva om saker som bara når en tiondel så många människor.

I en perfekt värld skulle sajten drivas av endast supporteravgifter men vi är långtifrån en sådan verklighet så då gäller det att göra det bästa av situationen.


signatur
Medlem

Kul att dom enda jag känner igen var på sista bilden, det är Zedd och vad som ser ut att vara Selena Gomez

Medlem

Fine, förstår väl att folk kan tycka att detta inte 100 passar in på sidan. Men såpass fz har följt notch's uppgång så är det väl inget konstigt att man gör ett sådanthär reportage.

Det är ju en stor profil om gaming, och förhelvete, det är lite text och lite bilder.
Tror att fz klarar av det och mata ut "vanliga" reportage i jämnsides.

Trevligt med lite omväxling ibland.

Medlem
Skrivet av azynkron:
Skrivet av Lurid:

Visst är man avis....

I helvete. Han förtjänar varenda riksdal han dragit it.

Och vad har det med att vara avis? Ingenting. Klart han förtjänar det, men avundsjuk kan man vara ändå. Ingen motsättning där. Bara du som är långt upp på slutsatsstegen.

eld
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av eld:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Zhin:

Kan man hoppas att FZ snart börjar intressera sig för Notchs kärleksliv? Eller kanske något härlig skandal-skvaller? Jag satt nämligen härom om dagen och tänkte "Vore det inte bättre om FZ blev lite mer som Aftonbladet?"
Tycker att denna artikel svarar på detta med ett rungande - SJÄLVKLART!

Haha, intresset för Notch förehavanden är stort - till och med större än Nintendos närmsta framtid eller Cities: Skylines. En och annan nyhet om honom som person, och inte mer Minecraft, kan därför motiveras. Utan att bli kallade i Hänt i Vecket.

Motivationen adviews! Men det är viktigt att stå för beslut utan bortförklaringar, dessa artiklar ger inget för journalistiken eller nyheter förutom att nå något djupt i den dummaste delen av folks hjärnor.

Sajten driv av annonsintäkter, absolut. Så sidvisningar är viktigt, absolut, men du kan inte beskylla oss för att vara en clickbaitsajt för det. Vi resonerar snarare att mer lättsamma "nyheter" som denna ger oss möjlighet att skriva om saker som bara når en tiondel så många människor.

I en perfekt värld skulle sajten drivas av endast supporteravgifter men vi är långtifrån en sådan verklighet så då gäller det att göra det bästa av situationen.

Man kan resonera med en eller två clickbait artiklar här och där men kör man hela vägen så slutar man ju upp som hänt extra eller KOTAKU.
Nackdelen är ju att man slutar upp som sidan som gör andrahandsartiklar och clickbait-material för att spelutvecklare hellst inte vill ha något med dessa att göra.

Kändis-artiklarna med lite relation till spel är ju något av ett nytt lågvattenmärke.

Medlem

Mehh, Ingvar Kamprad är fortfarande min favorit, han tar med sig påsar när han ska handla istället för att köpa nya.

Medlem

Hehe kul med lite glada nyheter om IRL ibland

phi
Medlem

Frågan som alla ställer sig är ju dock; fick Notch ligga då?

Medlem

Tycker han borde haft ett inflyttnings-LAN istället

Medlem
Skrivet av phi:

Frågan som alla ställer sig är ju dock; fick Notch ligga då?

Spelar roll? Jag fick ligga i morse och det behövde jag inte 2 miljarder för.

Skrivet av Fr0gg0.:

Ja, tänk om man själv hade kunnat programmera ett sånt här spel för 10år sen då man hade en liknande idé. Livet är inte lätt ibland.

Det är inte för sent än. Bara ta några kvälls kurser i C++ och enkelt 2D grafik. Sen tar du bara och "lånar" någon annans idé slänger det på ios eller Google Play och låt pengarna rulla in.

Exempel på stulnen hrhhrmm "lånad" idé Candy Crush (Columns från 1989) och de rullar i pengar.

Bara och googla nåt 80-90 tals spel o köra igång. Hittade ett igår av ren nyfikenhet som heter Atoms Game. Det är en remake på Atomix från 80 talet som är ett pussel strategi som man sätter ihop atomer.

Inaktiv

Jag undrar vad Selena Gomez gör där. Men dom är kanske nära vänner...

Medlem

let the swedish avundsjuka begin!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av eld:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av eld:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Zhin:

Kan man hoppas att FZ snart börjar intressera sig för Notchs kärleksliv? Eller kanske något härlig skandal-skvaller? Jag satt nämligen härom om dagen och tänkte "Vore det inte bättre om FZ blev lite mer som Aftonbladet?"
Tycker att denna artikel svarar på detta med ett rungande - SJÄLVKLART!

Haha, intresset för Notch förehavanden är stort - till och med större än Nintendos närmsta framtid eller Cities: Skylines. En och annan nyhet om honom som person, och inte mer Minecraft, kan därför motiveras. Utan att bli kallade i Hänt i Vecket.

Motivationen adviews! Men det är viktigt att stå för beslut utan bortförklaringar, dessa artiklar ger inget för journalistiken eller nyheter förutom att nå något djupt i den dummaste delen av folks hjärnor.

Sajten driv av annonsintäkter, absolut. Så sidvisningar är viktigt, absolut, men du kan inte beskylla oss för att vara en clickbaitsajt för det. Vi resonerar snarare att mer lättsamma "nyheter" som denna ger oss möjlighet att skriva om saker som bara når en tiondel så många människor.

I en perfekt värld skulle sajten drivas av endast supporteravgifter men vi är långtifrån en sådan verklighet så då gäller det att göra det bästa av situationen.

Man kan resonera med en eller två clickbait artiklar här och där men kör man hela vägen så slutar man ju upp som hänt extra eller KOTAKU.
Nackdelen är ju att man slutar upp som sidan som gör andrahandsartiklar och clickbait-material för att spelutvecklare hellst inte vill ha något med dessa att göra.

Kändis-artiklarna med lite relation till spel är ju något av ett nytt lågvattenmärke.

Då är vi överens


signatur
Medlem

Intressantare nyheter måste det väl ändå finnas.
Är detta Aftonbladet eller FZ.se?

Medlem

Från lilla nörden till Beverly Hills kändis på 10 år. Damn!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av JaoL:

Intressantare nyheter måste det väl ändå finnas.
Är detta Aftonbladet eller FZ.se?

Statistiken säger att denna är en av de mest intressanta idag. Billig möjligtvis men det allmänna intresset finns där.


signatur
Medlem

Förutom minecraft vad har notch gjort mer, eller är han en så kallad one hit wonder?

Medlem

Ingen diskriminerar pengar


signatur

[spoiler] mööp[/spoiler]

Medlem
Skrivet av azynkron:
Skrivet av Lurid:

Visst är man avis....

I helvete. Han förtjänar varenda riksdal han dragit it.

Klart jag är avundsjuk (vilken människa är inte det?), men betyder ju inte att jag inte unnar Notch vad han har.

Tycker det är kul med en svensk som har lyckats.

Medlem

Tycker inte han förtjänar det där, och ja jag är avundsjuk.
Visst han har skapat något riktigt underhållande, men den mängd pengar han fått för det, är ju bara... för mycket.


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Rätt säker på att det är Egoraptor i bakgrunden på bild 36. Annars en massa ansikten man aldrig sett.

Medlem

Martin Garrix , Zedd och Selena Gomez är vänner man får för rätt peng.

Medlem

Nötcreme! Han göder sina vänner med nötcreme! Skit i de andra de e den bilden som e coolast!!!

12
Skriv svar