Du måste betala extra för största Evolve-monstret

Robot
Du måste betala extra för största Evolve-monstret
Medlem
Du måste betala extra för största Evolve-monstret

Det är dyrt o spela spel.

Medlem

Alltså det här börjar gå riktigt jävla utför. Du behöver för fan inte betala extra för att se slutet på bio.

Medlem

Fan skamligt hur det har blivit en normalisering att bara få en vis del utav ett spel när man köper det... Hur i helvete kan man man ha stake och försvara det!?

Medlem

Greedy bastards. Dom kan slicka min fis.

Medlem

Ännu ett knep för att du inte ska vänta på recensioner utan förboka blint. Nu har jag testat spelet och det var kul men jag stödjer inte den modellen.

Medlem
Medlem

Är det morgonkonferens för matyrer?

Medlem
Medlem

Tycker det ringer lite varningsklockor med sådan här kampanj. Varför ska jag köpa ett spel för runt 700:- och dessutom för att nyttja det fullt (menar ej dlc) behöva betala extra?!

Blev skeptisk nu. Speciellt då det inte är så otroligt långt till Bloodbornes release. Kan nog hoppa över Envolve med gott samvete.

Medlem
Skrivet av billybob:

Är det morgonkonferens för matyrer?

Medlem

Värst vad det ska mjölkas ... tycker Evolve har en lite ny idé och lite rolig grej som verkar kul ett tag men hur länge? Jag tycker egentligen inte att det räcker till ett helt nytt spel för fullpris och definitivt inte värt att köpa till sådana här extragrejjer.....


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem

Okej... Så hela spelet kostar 349 kr på PC. Då får man om jag fattat det rätt åtta karaktärer över fyra klasser samt tre monster. Plus resten av spelet förstås. För en tredjedel av det priset vill dom att man köper ytterligare ett monster? Makes all the sense!

Medlem

Man skulle gjort nån insamlingslista och skickat till dem att detta faan inte är okej. Greedy like F"#¤

Medlem

Mmm... det här är världen folk med för mycket pengar och för lite integritet lett oss till.


signatur

Reminder: SAM = Speed bump -GGTharos

Medlem

Och vipps, nu kommer jag absolut inte skaffa spelet!


signatur

Game long and prosper

Medlem

Hahahahhaha, fyfaaaan va dålig stil.

Någon, starta petition för att bojkotta hela spelet

Medlem

signatur

God is dead

Medlem
Skrivet av roob:

Mmm... det här är världen folk med för mycket pengar och för lite integritet lett oss till.

Ja visst är det förskräckligt! Tänk att visa av oss, så otroligt lyckade människor, som hade turen att vinna i världslotteriet och därmed blev placerade i västvärlden faktiskt har krav! Fi fan! Hur understår vi oss att klaga på en sådan här sak?! Vi ska rätta oss i ledet och aldrig ställa krav på produkter, aldrig ifrågasätta utan endast snällt betala för varor och sedan oavsett vad snällt acceptera dess skick och omständigheter!

Tacka vet jag dessa otroligt produktiva människor i Kongo-Kinshasa, Nord-Korea m.fl. Det är tacksamma gladlynta käcka personer som inte bara ska ha!

Fy skäms på oss som understår oss att gnälla över detta!

Medlem

Nog för att denna modell inte är särskilt attraktiv men detta har vi ju vetat om väldigt länge nu.
Det är tänkt som en expansion och det är inte ovanligt att man får en expansion gratis om man förbokar ett spel,
Nu kommer denna expansion ut i princip samtidigt som spelet vilket gör det lite värre då det egentligen inte ens bör ses som en expansion utan borde finnas med från första början.
Sen kan man ju tycka att 15 dollar för ett extra monster är lite väl mycket.

Medlem

om det hade varit ett f2p spel hade det varit okej...

Medlem
Skrivet av KimiKiwi:

Nu kommer denna expansion ut i princip samtidigt som spelet vilket gör det lite värre

Ha! Blizzards Starcraft 2 Team borde lära sig av dessa gossar

Skämt å sido
https://www.youtube.com/watch?v=dbGItye7_Ug

Medlem

Angående spelet i sig, är det något att ha? Jag hann/kunde inte testa vid förra betan då jag ville köra på ps4. Det känns mer som en välgjord mod än ett fullt spel?

Medlem
Skrivet av tjockisen:
Skrivet av roob:

Mmm... det här är världen folk med för mycket pengar och för lite integritet lett oss till.

Ja visst är det förskräckligt! Tänk att visa av oss, så otroligt lyckade människor, som hade turen att vinna i världslotteriet och därmed blev placerade i västvärlden faktiskt har krav! Fi fan! Hur understår vi oss att klaga på en sådan här sak?! Vi ska rätta oss i ledet och aldrig ställa krav på produkter, aldrig ifrågasätta utan endast snällt betala för varor och sedan oavsett vad snällt acceptera dess skick och omständigheter!

Tacka vet jag dessa otroligt produktiva människor i Kongo-Kinshasa, Nord-Korea m.fl. Det är tacksamma gladlynta käcka personer som inte bara ska ha!

Fy skäms på oss som understår oss att gnälla över detta!

Psst, tjockisen, jag tror ni är på samma sida...

Medlem
Skrivet av Eight08:

Greedy bastards. Dom kan slicka min fis.

hur slickar man fisar? äckel..

Medlem

jaha det va ju rätt dåligt får bli att köpa spelet på rea då så dom får en 20 kr istället för ett köp på release trött på det här nu

Medlem
Skrivet av Todilo:

Angående spelet i sig, är det något att ha? Jag hann/kunde inte testa vid förra betan då jag ville köra på ps4. Det känns mer som en välgjord mod än ett fullt spel?

Förra testningen var alpha-version (dom kallade det trots allt The Big Alpha). En beta-testning sparkar faktiskt igång så snart som imorgon: http://evolvegame.com/news/the-evolve-xbox-one-open-beta-is-c...

Medlem

Se där! Fick faktiskt closed alpha kod i natt till PS4. Men avstår från spelet.

RIP spelbranschen.

Medlem

Fyfan vad dåligt, trodde verkligen Turtle Rock hade mer klass.

Nej, inga förbokningar 2015. #nopreorders

Medlem
Skrivet av tjockisen:

Tycker det ringer lite varningsklockor med sådan här kampanj. Varför ska jag köpa ett spel för runt 700:- och dessutom för att nyttja det fullt (menar ej dlc) behöva betala extra?!

Blev skeptisk nu. Speciellt då det inte är så otroligt långt till Bloodbornes release. Kan nog hoppa över Envolve med gott samvete.

Nja, Dustin kränger PC-versionen för 350 kr. Så det är inte riktigt så blodigt som du får det att låta som. Men 150 kr är ändå oproportionerligt mycet för ett monster.

123
Skriv svar