Tänkte bara säga att grim fandango äntligen kommer till gog!!

Medlem
Tänkte bara säga att grim fandango äntligen kommer till gog!!

Vet inte om denna nyhet har postats här förut. Ber isf om ursäkt.

http://www.gog.com/game/grim_fandango_remastered

Mvh, Marcus


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Jag har aldrig spelat Grim Fandango, så det blir ett givet köp (via gog) för mig.
FZ har haft någon artikel om denna remastered-utgåva, men vid den tidpunkten visste nog ingen på vilka sidor den skulle släppas.

Medlem
Skrivet av returpack:

Jag har aldrig spelat Grim Fandango, så det blir ett givet köp (via gog) för mig.
FZ har haft någon artikel om denna remastered-utgåva, men vid den tidpunkten visste nog ingen på vilka sidor den skulle släppas.

Blir kul detta!


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Ha, läste först "Tänkte bara säga att grim fandango äntligen kommer till Gbg!!". Det var på tiden!

Blir nog ett köp!

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:

Ha, läste först "Tänkte bara säga att grim fandango äntligen kommer till Gbg!!". Det var på tiden!

Blir nog ett köp!

haha, det hade ju varit något.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Grymt, det var på tiden.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Blir ett givet köp! Men jag må säga att själva HD-förbättringarna är ett skämt.

Ta bara den här bilden. Varför är det skuggor av persienner på Manny men inte på golvet?

Verkar som att det mest bara är karaktärerna man har gjort om till HD och struntat helt i miljöerna.

Långt ifrån en deal breaker då spelet i sig är så himla bra, men högre upplösning och förbättringar av miljön hade inte skadat.

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Blir ett givet köp! Men jag må säga att själva HD-förbättringarna är ett skämt.

Ta bara den här bilden. Varför är det skuggor av persienner på Manny men inte på golvet?

http://static.gog.com/upload/images/2015/01/6d107f72cf7fe7156...

Verkar som att det mest bara är karaktärerna man har gjort om till HD och struntat helt i miljöerna.

Långt ifrån en deal breaker då spelet i sig är så himla bra, men högre upplösning och förbättringar av miljön hade inte skadat.

Nu när du säger det. Det ser inte riktigt klokt ut.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

1
Skriv svar