Infestation New Beginning AKA War Z 2

Medlem
Infestation New Beginning AKA War Z 2

Nya bilder på deras uppföljare till Infestation Survivor Stories AKA War Z.

Infestation New Beginning AKA War Z 2

Medlem

Tror inte detta spelet kommer att bli en hit då 1:an va extremt dåligt! Köpte första för 1 euro och ångrat mig så kopiöst för det.

Medlem

Jag gillade verkligen ettan, roligaste zombie pvp spelet jag testat. Teamet som driver utvecklingen av spelet kan man diskutera om, men spelet är fortfarande roligt.

Men smaken är inte alltid den samma!

Inaktiv

Jag visste inte ens att första spelet var klart ännu. Säga vad man vill om utvecklarna men jag kan hålla med Ducci att det faktiskt var roligt PvP i Survivor Stories att köra några kompisar och roama runt. Hur som helst, många av bilderna såg faktiskt riktigt snygga ut och jag gillar vapendesignen.

Medlem

Blev inte första spelet sågat och bortplockat från steam?


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Holmann:

Tror inte detta spelet kommer att bli en hit då 1:an va extremt dåligt! Köpte första för 1 euro och ångrat mig så kopiöst för det.

Det beror ju på, dom har faktiskt fixat infestation rätt mycket då dom har börjat lyssna mer och mer på spelarna, sedan så kommer den här vara mer byggd på överlevnad istället för en så kalald death match och samt så kommer dom som köpte infestation under alpha och beta tiden få detta gratis.

Medlem
Skrivet av Seraium:

Blev inte första spelet sågat och bortplockat från steam?

bortplockat pga lögnerna om att dom scamade folk, sedan kom det tillbaka för valve kollade upp om det verkligen stämde vilket dom inte ens gjorde.

Jag måste säga att jag tycker det här spelet ser exakt likadant ut som Survivor Stories.

Medlem
Skrivet av zliddret:
Skrivet av Holmann:

Tror inte detta spelet kommer att bli en hit då 1:an va extremt dåligt! Köpte första för 1 euro och ångrat mig så kopiöst för det.

Det beror ju på, dom har faktiskt fixat infestation rätt mycket då dom har börjat lyssna mer och mer på spelarna, sedan så kommer den här vara mer byggd på överlevnad istället för en så kalald death match och samt så kommer dom som köpte infestation under alpha och beta tiden få detta gratis.

Hörde ett rykte idag som sa att du måste ha loggat minst 50 timmar i det första för att få det.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av azynkron:
Skrivet av zliddret:
Skrivet av Holmann:

Tror inte detta spelet kommer att bli en hit då 1:an va extremt dåligt! Köpte första för 1 euro och ångrat mig så kopiöst för det.

Det beror ju på, dom har faktiskt fixat infestation rätt mycket då dom har börjat lyssna mer och mer på spelarna, sedan så kommer den här vara mer byggd på överlevnad istället för en så kalald death match och samt så kommer dom som köpte infestation under alpha och beta tiden få detta gratis.

Hörde ett rykte idag som sa att du måste ha loggat minst 50 timmar i det första för att få det.

För betan ja, men inte för själva spelet efter det ska släppas.

( Alpha access will be available to ALL I:SS players who have played more than 40 hours. This will be the first massive test of the game.
Closed Beta will be available to all players who have an active I:SS account.
Open Beta will be available for anyone to play.)

Själv kollar jag upp saker istället för att gå efter rykten.

här har du länken gällande detta spel:

http://forums.infestationmmo.com/index.php?/topic/153344-infe...

Medlem

har blivit av med mina inloggnings uppgifter, dvs går inte att logga in på forumet, spelet etc.
Köpte legendary i betan (kanske alphan?) som nu spårlöst är borta...

Skrev till supporten för en vecka sedan, inget svar.... Fuck dom så jävla hårt!

Medlem

Med tanke på hur hårt 1an sög kommer jag aldrig röra något detta företaget gör ens med min värsta fiendes hand.


signatur

I drank what?

1
Skriv svar