Snygg video lär dig historien bakom The Witcher 3

Robot
Snygg video lär dig historien bakom The Witcher 3
Medlem
Snygg video lär dig historien bakom The Witcher 3

pass

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Arnoldo:

pass

Har du inlett isoleringen inför släppet?


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Arnoldo:

pass

Har du inlett isoleringen inför släppet?

Snarare försökt gå in i dvala.

Medlem
Skrivet av Xepheros:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Arnoldo:

pass

Har du inlett isoleringen inför släppet?

Snarare försökt gå in i dvala.

Sitter och velar om jag ska titta på det eller ej : >

Inaktiv

Fan, nu vart jag taggad igen -.-

Medlem

så himla snyggt gjort! som sagt. ingen spoilers i denna för er som är rädda för det utan som sagt backstory till världen. mysigt värre.

Medlem
Skrivet av Dalthor-san:

så himla snyggt gjort! som sagt. ingen spoilers i denna för er som är rädda för det utan som sagt backstory till världen. mysigt värre.

Även om det inte är några spoilers är det roligare om man får den finns grafiken eller den vackra designen som en överraskning.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Witcher - Wiedzmin
http://www.youtube.com/watch?v=Mi4x8EOMHRM

tv serie va ok, men inte alls lika bra som böcker.

Medlem

Var det bara jag som såg tecknade stillbilder med en fånig berättarröst? Inte så roligt, inte så fint, bara trist.

Medlem

Då vill jag istället slå ett slag för youtube-kanalen Shoddycasts videos. De håller på med en serie som berättar mer allmänt om världen som The Witcher utspelar sig i på ett väldigt filmiskt och bra vis.
De har även gjort liknande serier för Fallout och Skyrim som jag starkt rekommenderar för den "lore"-fixerade.

https://www.youtube.com/watch?v=YrrzVp2HIMk

Medlem

Ball trailer, inga spoilers, ingen 3D-grafik utan bara snyggt artwork och bra manusförfattande. Och även lite breda drag om storyns bakgrund.

Rekommenderas

k3m
Medlem

Riktigt bra video måste jag säga. Rekommenderas starkt. CPR kan fan sina grejor, helt klart

Medlem
Skrivet av Takachimaya:

Var det bara jag som såg tecknade stillbilder med en fånig berättarröst? Inte så roligt, inte så fint, bara trist.

Informativ tror jag är ett ord som sammanfattar videon bra.

1
Skriv svar