Du måste betala extra för största Evolve-monstret

Medlem

Nu ska förhandsboka spelet, köpa dlc och season pass.
Kommer bli roligt spel för 800kr.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Men förfan... visst om det hade varit ett skin men seriöst, ett helt monster? Speciellt med tanke på att det bara finns 3 till och att SPELET INTE ENS HAR SLÄPPTS ÄN. Moneygrubbing dickweeds.

Medlem
Skrivet av Hecce:

Alltså det här börjar gå riktigt jävla utför. Du behöver för fan inte betala extra för att se slutet på bio.

Än


signatur

F.E.A.R = Fuck Everything And Run

FM-guru
F.d. Sisyr

Ah näe, funderade på att köpa spelet tidigare men det kan man ju fetglömma nu.

Inaktiv
Medlem

Ska mycket till att jag köper det här spelet, var från början ganska sugen på det, sen kom alphan som var omöjlig att komma in i och nu detta. Om jag har tid så ska jag hjälpa till att stresstesta servrarna på lördag kväll, funkar den och jag ändrar åsikt så kanske jag köper spelet när det släpps men kommer mycket annat bra så gör inget för plånboken om det inte blir så.

Medlem

Då kan de behålla det spelet.


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem
Skrivet av Sebbepojken:

Okej... Så hela spelet kostar 349 kr på PC. Då får man om jag fattat det rätt åtta karaktärer över fyra klasser samt tre monster. Plus resten av spelet förstås. För en tredjedel av det priset vill dom att man köper ytterligare ett monster? Makes all the sense!

På Steam kostar det 500kr

Medlem
Skrivet av lyrael:
Skrivet av Sebbepojken:

Okej... Så hela spelet kostar 349 kr på PC. Då får man om jag fattat det rätt åtta karaktärer över fyra klasser samt tre monster. Plus resten av spelet förstås. För en tredjedel av det priset vill dom att man köper ytterligare ett monster? Makes all the sense!

På Steam kostar det 500kr

Och din poäng är...?

Medlem

men om man köpte monster race på steam stog det 5st monster och inte 4,?

123
Skriv svar