Tio största spelkanalerna på Youtube

Medlem
Skrivet av Tapiwen:

Om listan utgår ifrån prenumeranter, vart är Yogscast ikonerna Lewis och Simon? (BlueXephos)

https://www.youtube.com/user/BlueXephos/about

Plats 8?
Klippet är iaf från det kontot.

Medlem

Föredrar streamers där det inte blir cirkus så fort någon väljer att skänka $1.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av yol1982:
Skrivet av Tapiwen:

Om listan utgår ifrån prenumeranter, vart är Yogscast ikonerna Lewis och Simon? (BlueXephos)

https://www.youtube.com/user/BlueXephos/about

Plats 8?
Klippet är iaf från det kontot.

Det är för att jag redigerat topplistan


signatur
Medlem

Prenumererar på Yogscast men sällan jag kollar på dem nu för tiden. Gillar annars Shofu och Yahtzee (zero punctuation).

Medlem

Mitt nya nöje på Twitch att på valfri streamingkanal subscribea, och när streamaren går bananas och "oh thank you so much MikeHunt for subscribing!" direkt avfölja och gå på nästa

Medlem
Skrivet av Hymer:

Kan tipsa om en kille som heter LGR som kör mycket retro pc spel och även udda pcprylar osv. Riktigt behaglig och kunnig.

https://www.youtube.com/user/phreakindee

LGR gör fantastiska videos! Jag gillade LGR Thrifts, när han raidade second hand-butiker för att hitta gamla spel.

Jag träffade ett gäng av Yogscast i Anaheim på Blizzcon, sjukt trevliga och framförallt ödmjuka människor vilket är en ganska rejäl kontrast mot deras videos.

Medlem

Det finns många 12-åringar på youtube alltså.

Inaktiv

Kollar mest pa Reviewtechusa, en skon gubbe det.

Medlem

Inside Gaming bara 600k prenumeranter men fan dem är så underbara

Medlem

Oj. Följer inte någon av de.
Följer Anderzel, kung robbaz, jackfrags, frankieonpc, chaaboy och arga skånska män.


signatur

Xboxlive: GeggaSWE
Origin: GeggaSWE

Medlem

TotalBiscuit, The Cynical Brit
NerdCubed
Jesse Cox
AngryJoeShow
Cinemassacre //angry video game nerd
That One Video Gamer // The Completionist
PeanutButterGamer
Caddicarus
How It Should Have Ended
JonTronShow
Kripp (innan HS)
redminus
The Game Theorists
wowcrendor
Yrimir
ZiggyD Gaming

edit ,
NakaTeleeli . glömde jag bort

Och ett x antal te ,
Btw glömde jag säga att jag inte sätt på tv på ett par år


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem

Cry (Cryaotic) har sköna playthrough videos, om man gillar story-baserade rpg och äventyrsspel.
Dialogbaserade spelen är nice att se på speciellt dem så kallade pixel spelen (8-16bit / rpg maker stuk) då han har en trevlig berättar-röst. Det blir typ audiobook fast för spel

Side Topic: Annan spelrelaterad kanal som är riktigt bra är Extra Credits, om en gillar att veta mer bakom själva spel-mediumet i samband samt i kontrast till de andra mediumen.

Medlem
Skrivet av Stephan:
Skrivet av Hymer:

Kan tipsa om en kille som heter LGR som kör mycket retro pc spel och även udda pcprylar osv. Riktigt behaglig och kunnig.

https://www.youtube.com/user/phreakindee

LGR gör fantastiska videos! Jag gillade LGR Thrifts, när han raidade second hand-butiker för att hitta gamla spel.

Jag träffade ett gäng av Yogscast i Anaheim på Blizzcon, sjukt trevliga och framförallt ödmjuka människor vilket är en ganska rejäl kontrast mot deras videos.

Jag älskar Oddware


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Oj, har bara hört talas om 2, Yogscast och Pewdiepie såklart.

Håller mig till Robbaz, TB, AngryJoe och Spike and Barley.

Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Och ändå glor man inte på en enda av dom
Enda jag behöver är TB, yogscast, FrankieOnPC, Hatfilms, Boogie2988 och the cox

Fast Yogscast är ju en utav dem i listan.

Medlem
Skrivet av GnutAh:

Oj, har bara hört talas om 2, Yogscast och Pewdiepie såklart.

Håller mig till Robbaz, TB, AngryJoe och Spike and Barley.

Robbaz for the win


signatur

Xboxlive: GeggaSWE
Origin: GeggaSWE

Geeks Gaming
Skrivet av Rwaat:
Skrivet av Jinxswe:

Och ändå glor man inte på en enda av dom
Enda jag behöver är TB, yogscast, FrankieOnPC, Hatfilms, Boogie2988 och the cox

Fast Yogscast är ju en utav dem i listan.

Ja för dom la till de nu i efterhand

Medlem

TotalBiscuit, The Cynical Brit
Maximilian Dood
Robbaz

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av yol1982:
Skrivet av Tapiwen:

Om listan utgår ifrån prenumeranter, vart är Yogscast ikonerna Lewis och Simon? (BlueXephos)

https://www.youtube.com/user/BlueXephos/about

Plats 8?
Klippet är iaf från det kontot.

Det är för att jag redigerat topplistan

Webbcache fooled me again!

Medlem

Mina favoriter btw är:
Scott Manley
TB
Gopher

Medlem

Robbaz finns också, men han är nästan lika irriterande som PewDiePie med sina "pussy" och "nipples". Hatar hans röst för den delen


signatur

CPU: AMD FX-8350 @ 4.7GHz Mobo: Asus Crosshair V Formula-Z GFX: Zotac GF560Ti 448 Core RAM: 8GB RAM HD: 1 x WD Black 500GB + 1 x WD Green 1TB

Medlem

Frankie är genuint rolig till skillnad mot dem flesta andra kanalerna.

Men kan vara kul att se vad den "smått" kufiska Stamsite har för sig.

Medlem

No The Cynical Brit!? BLASFEME!

Medlem

Pajaser på hela listan. Särskilt PewDiePie. Varför tittar folk på honom ens? Vad är det som är så kul? Hans tramsiga klippningar?

Avstängd

VanossGaming är bäst, de vet verkligen hur man kan få en att le.

Medlem

Tycker dom flesta beteer sig efterblivet tbh.
Kanske för deras målgrupp är 13-20 och dessa individer har skum sorts humor läs "outvecklad" humor?

Har bara två kanaler jag prenumenerar på och det är Cynicalbrit och Angry Joe Show, jag föredrar deras mer intelligenta/sarkastiska humor de pratar på ett naturligt sätt och skriker inte som bollmongon i micken.

Medlem

Glor inte på en enda av dom, i'm too old for that shit, TotalBiscuit, JesseCox, Boogie2988, JonTron och ett par från Mindcrack gänget är allt jag behöver.

FrankieOnPc
Jack Frags
Hat Films
Sips

Medlem
Skrivet av =FFM=FH:

Cry (Cryaotic) har sköna playthrough videos, om man gillar story-baserade rpg och äventyrsspel.
Dialogbaserade spelen är nice att se på speciellt dem så kallade pixel spelen (8-16bit / rpg maker stuk) då han har en trevlig berättar-röst. Det blir typ audiobook fast för spel

Side Topic: Annan spelrelaterad kanal som är riktigt bra är Extra Credits, om en gillar att veta mer bakom själva spel-mediumet i samband samt i kontrast till de andra mediumen.

Håller med dig. Crys röst alltså

Medlem

Enda jag tittar nuförtiden är GassyMexican, skön kille.


signatur

Du vet att du vill gå med i Church of the Flying Spaghetti Monster o bli en Pastafarian du med.

123
Skriv svar