Inte aktuellt längre

Medlem
Inte aktuellt längre

Hej,

Vi är 3 pers som söker en 4e för att försöka spara lite pengar och förköpa ett 4pack Dying Light. Någon som är sugen? Den som är intresserad, koden kommer skickas som en gift på Steam.

Edit: Allt ordnat nu.


signatur

I drank what?

Skrivet av Mirage:

Hej,

Vi är 3 pers som söker en 4e för att försöka spara lite pengar och förköpa ett 4pack Dying Light. Någon som är sugen? Den som är intresserad, koden kommer skickas som en gift på Steam.

Vad ligger priset på? Är lite skeptisk att köpa dag 1.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

€38 om man köper 4pack så man sparar ca €12. Enda fördelen med day 1 är zombie modet som man får till, ett sorts PvP mode där man enligt beskrivning "invaderar andra spelares spel" och PvPar som en zombie.


signatur

I drank what?

Inaktiv

Priset per spel blir alltså 38 ist för 50 eller vad det brukar ligga på?

Medlem

Precis.


signatur

I drank what?

Medlem

Menar inte att försöka sno tråden nu eller liknande, men mirage ni tjänar mer på detta http://www.g2play.net/category/5333/dying-light-be-the-zombie... då behöver ni bara betala 250kr st, och det inkluderar pre order bonusen

Medlem

Är den sajten säker då? Man hör för mycket om sajter som säljer stulna nycklar...


signatur

I drank what?

Skrivet av Mirage:

Är den sajten säker då? Man hör för mycket om sajter som säljer stulna nycklar...

Du får ta en chans om du har lust. Ibland har nycklarna redan varit använda.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Det var det jag ville minnas om den och andra sajter. Jag bränner hellre 100:- till än att inte få en fungerande nyckel.

Så frågan kvarstår, någon som är intresserad?


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:

Är den sajten säker då? Man hör för mycket om sajter som säljer stulna nycklar...

Personligen har jag köpt 9spel därifrån, och det har alltid fungerat bra. Ville bara tipsa om det iaf ^^

Medlem
Skrivet av Rwaat:
Skrivet av Mirage:

Är den sajten säker då? Man hör för mycket om sajter som säljer stulna nycklar...

Personligen har jag köpt 9spel därifrån, och det har alltid fungerat bra. Ville bara tipsa om det iaf ^^

Har själv köpt ungefär 20st därifrån och jag har för mig att det var 2 som jag hade problem med, en var ubisofts fel och den andra fick jag en ny nyckel ca 5h senare.

Alt. kan ni köpa från g2a.com.
Sen finns även greenmangaming.com som är legit säljare av spel (Glöm inte vouchers som ger 20-25% rabatt, finns alltid en tillgänglig).
g2a är lite mer populär och mindre suspekt än g2play men båda funkar väldigt bra.

1
Skriv svar