Dying Light – zombierna är starkare när mörkret faller

Robot
Dying Light – zombierna är starkare när mörkret faller
Geeks Gaming
Dying Light – zombierna är starkare när mörkret faller

Ja dom kör på hårt nu innan lanseringen

Medlem

Jäkligt trött på Zombie spel.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

typ 5 månader gamla nyheter...

Medlem

Diagonalt över hela kartan på sju minuter känns inte särskilt imponerande i ett freerunning-inriktat spel..

ELF
Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Jäkligt trött på Zombie spel.

Hädare


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Så precis som de är i Dead Rising med andra ord. Way to come up with something original!


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Längtar


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Tänkte införskaffa detta till ps4:an mene efter att o se hur skillnaden verkar det som det lutar på Pc istället. men får vänta ett litet tag till tills det kanske kommer någon comparison video innan. tråkigt att det inte blir några 60fps på konsol :/

Inaktiv

Bokat o klart till PC!


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Det har börjat ploppa upp rykten om att spelet är försenat pga att de måste ändre något i spelet som har att göra med terrorist attackerna i Frankrike

Inaktiv
Skrivet av Gaara:

Det har börjat ploppa upp rykten om att spelet är försenat pga att de måste ändre något i spelet som har att göra med terrorist attackerna i Frankrike

http://www.hardcoregamer.com/2015/01/16/dying-light-delayed/1...


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem
Skrivet av GRiZZLYFiRE:
Skrivet av Gaara:

Det har börjat ploppa upp rykten om att spelet är försenat pga att de måste ändre något i spelet som har att göra med terrorist attackerna i Frankrike

http://www.hardcoregamer.com/2015/01/16/dying-light-delayed/1...

Ah ok, lite luddigt atm, är det bara i Frankrike eller alla regioner det är försenet må tro

Medlem

Hade varit uppfriskande om de skippat levelande och experience imo :/

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Jäkligt trött på Zombie spel.

Ja, det blir faktiskt jävligt tjatigt.
Att när nån speciell genre blir poppis, då spruuuuuuutar det ut 100tals spel som alla vill ha en del av kakan. Och ut kommer mediokra spel som utvecklats fort medans järnet fortfarande är varmt. meh.

Inaktiv

Personligen är jag inte trött på zombie spel, men jag är trött på dåliga zombie spel. För mig kan ett spel tillhöra vilken genre som helst och ha vilket tema som helst (som zombies) så länge det är välproducerat och kul att spela. Dying light ser ut att vara jävligt roligt att spela på ytan i alla fall. Ser fram emot det!

Medlem
Skrivet av Gaara:
Skrivet av GRiZZLYFiRE:
Skrivet av Gaara:

Det har börjat ploppa upp rykten om att spelet är försenat pga att de måste ändre något i spelet som har att göra med terrorist attackerna i Frankrike

http://www.hardcoregamer.com/2015/01/16/dying-light-delayed/1...

Ah ok, lite luddigt atm, är det bara i Frankrike eller alla regioner det är försenet må tro

Inte speciellt luddigt imo då det står

Citat:

Dying Light has been confirmed as delayed in France by Micromania.

Dock vet jag inte om du läste på sidan före eller efter deras update med bekräftandet.

Medlem
Skrivet av MrPeters:
Skrivet av Gaara:
Skrivet av GRiZZLYFiRE:
Skrivet av Gaara:

Det har börjat ploppa upp rykten om att spelet är försenat pga att de måste ändre något i spelet som har att göra med terrorist attackerna i Frankrike

http://www.hardcoregamer.com/2015/01/16/dying-light-delayed/1...

Ah ok, lite luddigt atm, är det bara i Frankrike eller alla regioner det är försenet må tro

Inte speciellt luddigt imo då det står

Citat:

Dying Light has been confirmed as delayed in France by Micromania.

Dock vet jag inte om du läste på sidan före eller efter deras update med bekräftandet.

Gamereactor skriver att endast den fysiska utgåvan blir försenad.

Medlem
Skrivet av MrPeters:
Skrivet av Gaara:
Skrivet av GRiZZLYFiRE:
Skrivet av Gaara:

Det har börjat ploppa upp rykten om att spelet är försenat pga att de måste ändre något i spelet som har att göra med terrorist attackerna i Frankrike

http://www.hardcoregamer.com/2015/01/16/dying-light-delayed/1...

Ah ok, lite luddigt atm, är det bara i Frankrike eller alla regioner det är försenet må tro

Inte speciellt luddigt imo då det står

Citat:

Dying Light has been confirmed as delayed in France by Micromania.

Dock vet jag inte om du läste på sidan före eller efter deras update med bekräftandet.

Jag tycker det är luddigt när man inte sett någon länk på något officielt från utvecklarna/utgivarna vad som gäller utan man hör både det ena och det andra på olika forum.

Medlem
Skrivet av Gaara:
Skrivet av MrPeters:
Skrivet av Gaara:
Skrivet av GRiZZLYFiRE:
Skrivet av Gaara:

Det har börjat ploppa upp rykten om att spelet är försenat pga att de måste ändre något i spelet som har att göra med terrorist attackerna i Frankrike

http://www.hardcoregamer.com/2015/01/16/dying-light-delayed/1...

Ah ok, lite luddigt atm, är det bara i Frankrike eller alla regioner det är försenet må tro

Inte speciellt luddigt imo då det står

Citat:

Dying Light has been confirmed as delayed in France by Micromania.

Dock vet jag inte om du läste på sidan före eller efter deras update med bekräftandet.

Jag tycker det är luddigt när man inte sett någon länk på något officielt från utvecklarna/utgivarna vad som gäller utan man hör både det ena och det andra på olika forum.

Ah, jag har inte riktigt kollat upp några andra sidor än den Grizzly länkade

Medlem

Förbokat och klart


signatur

I drank what?

Medlem

Bara jag som blir frustrerad när man tittar på videos där man försöker köra FPS-spel med handkontroll?

Ska bli mysigt att köra det här på PC med ännu mer uppställd grafik, högre FPS och vettig FOV!

Medlem

Enligt mig är bästa systemet för närstrid i Dark messiah och inget har än kommit nära. Någon som vet om detta är bra ? läst/testat ? För Dead Islands fighting var väldigt stel och tråkig.

Medlem
Skrivet av Bahoven:

Enligt mig är bästa systemet för närstrid i Dark messiah och inget har än kommit nära. Någon som vet om detta är bra ? läst/testat ? För Dead Islands fighting var väldigt stel och tråkig.

Hmm. Dark Messiah säger du, har helt missat, ska genast spana

Medlem
Skrivet av sith:
Skrivet av Bahoven:

Enligt mig är bästa systemet för närstrid i Dark messiah och inget har än kommit nära. Någon som vet om detta är bra ? läst/testat ? För Dead Islands fighting var väldigt stel och tråkig.

Hmm. Dark Messiah säger du, har helt missat, ska genast spana

Dark Messiah har ett helt jävla fantastiskt stridssystem! Köp och spela omedelbart, en grym titel från början till slut

Testpilot
Skrivet av Sebbepojken:

Diagonalt över hela kartan på sju minuter känns inte särskilt imponerande i ett freerunning-inriktat spel..

Som jag läste i kommentarerna till den filmsnutten där de sprang hela kartan så finns det fler kartor än 1 , 2-3st fattade jag det som.

1
Skriv svar