Far Cry 4 krashar

Medlem
Far Cry 4 krashar

Såååå... idiot som man är så sket man i att ladda ner far cry 4 och istället köpa det, och i o med det stöda rövhåls företaget ubisoft.... Herrejävlar vad dum man är -.-"

När jag nu försöker o ta mig igenom spelet, så crashar skiten i exakt samma område, ska till någon L person nere vid en sjö, har försökt o kolla guider etc på internet, men ingen tycks direkt hjälpa...

tips på vad man ska göra ?

Medlem

Spelet "stop resonding" vid exakt samma ställe!

Medlem

"I had this problem also and someone reported an issue with MSI Afterburner, shutting down Afterburner fixed it for me"

"We had sporadic crashes and “Far Cry 4 stopped responding” errors when minimizing or switching to borderless / windowed modes. Try playing in Full Screen and avoid minimizing to reduce chance of “stopped responding” crashes to desktop.

Some users have reported that disabling USB Bluetooth adapters, unplugging gamepads, and disconnecting unnecessary USB devices"

Står lite tips o tricks på nätet... men vet inte om nåt fungerar!

Medlem

testat allt... spelet krashar exakt vid ett tillfälle -.-"

Medlem

väldigt konstigt att skiten crashar, bara på en speciell plats, liksom när jag försöker o ta mig öster ut från kartan... har en joystick, dock inte inkopplad...

Inaktiv

Om du har spelet på Steam så prova kör "verifiera cache"


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Lyckades lösa det Tydligen några filer som var trasiga

1
Skriv svar