League of Legends – välj dina motståndares kämpar

Robot
League of Legends – välj dina motståndares kämpar
ELF
Medlem
League of Legends – välj dina motståndares kämpar

Låter lagom kul. Får leta fram mina LOL kunskaper igen.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Ge till Dota. NU!

Vilken potential


signatur

Who's the fool? A man who believes in a god he can't see, or the man who is offended by a god he doesn't believe in.

Medlem

Dota har redan det, dock lobby games only, inte matchmaking.

Medlem
Skrivet av Hittebarn:

Ge till Dota. NU!

Vilken potential

Vad menar du? Dota 2 har haft Reverse Draft hur länge som helst?

Medlem
Skrivet av Vegeterrran:
Skrivet av Hittebarn:

Ge till Dota. NU!

Vilken potential

Vad menar du? Dota 2 har haft Reverse Draft hur länge som helst?

Är inte det bara i Lobby?

EDIT: Jag kan ju läsa inläggen innan jag skriver. Ursäkta.

Men borde verkligen vara med i vanlig matchmaking. Är ju fortfarande en vanlig match som skall vinnas.


signatur

Who's the fool? A man who believes in a god he can't see, or the man who is offended by a god he doesn't believe in.

Medlem

anleding varför ej mm har det är för i dota är det så jävla viktigt med setup gemfört med i lol att du kna typ ge dom helt bajs setup som gör det omöjligt att vinna

givetvis lirar man det för det ska bli ett wierd roligt game, men när du eller motståndarna sitter väl där med så dålig setup är det inte kul längre

Medlem
Skrivet av FuzioN:

anleding varför ej mm har det är för i dota är det så jävla viktigt med setup gemfört med i lol att du kna typ ge dom helt bajs setup som gör det omöjligt att vinna

givetvis lirar man det för det ska bli ett wierd roligt game, men när du eller motståndarna sitter väl där med så dålig setup är det inte kul längre

Mjo, men det går ju åt andra hållet också. Tycker bara det låter "taktiskt" att picka ett lag som motståndaren inte kan vinna med. Vågar man välja "svåra" heroes som Meepo/Invoker/Chen? Eller skall man bara välja melees? Bara veka supports?

All Random är ju fortfarande ett vanligt mode i matchmaking som inte borde tillåtas i så fall.


signatur

Who's the fool? A man who believes in a god he can't see, or the man who is offended by a god he doesn't believe in.

Medlem

Urgot lär ju får 100% pickrate.


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Urgot är boss.

Medlem
Skrivet av FuzioN:

anleding varför ej mm har det är för i dota är det så jävla viktigt med setup gemfört med i lol att du kna typ ge dom helt bajs setup som gör det omöjligt att vinna

givetvis lirar man det för det ska bli ett wierd roligt game, men när du eller motståndarna sitter väl där med så dålig setup är det inte kul längre

Va?


signatur

IDKFA

Medlem
Skrivet av Hittebarn:
Skrivet av FuzioN:

anleding varför ej mm har det är för i dota är det så jävla viktigt med setup gemfört med i lol att du kna typ ge dom helt bajs setup som gör det omöjligt att vinna

givetvis lirar man det för det ska bli ett wierd roligt game, men när du eller motståndarna sitter väl där med så dålig setup är det inte kul längre

Mjo, men det går ju åt andra hållet också. Tycker bara det låter "taktiskt" att picka ett lag som motståndaren inte kan vinna med. Vågar man välja "svåra" heroes som Meepo/Invoker/Chen? Eller skall man bara välja melees? Bara veka supports?

All Random är ju fortfarande ett vanligt mode i matchmaking som inte borde tillåtas i så fall.

nej för all random kan ge dig dåligt yes, men hade deta modet funnits, itne för jag har något emot det, dock hade det nästan aldrig spelats. pga du kan förstöra så mycket mer än oturlig all random för ditt lag.

Givetvis hade du gjort samma sak,för andra laget

Medlem
Skrivet av Hittebarn:

Ge till Dota. NU!

Vilken potential

Finns redan, spelas ju stora turneringar med detta mode. http://www.dotacinema.com/tournament/dotacinemas-xmg-captains...

Medlem
Skrivet av DeryckW:
Skrivet av Hittebarn:

Ge till Dota. NU!

Vilken potential

Finns redan, spelas ju stora turneringar med detta mode. http://www.dotacinema.com/tournament/dotacinemas-xmg-captains...

Captains draft är inte samma sak som reversed captains mode:)


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem
Skrivet av BudoWhoopass:
Skrivet av DeryckW:
Skrivet av Hittebarn:

Ge till Dota. NU!

Vilken potential

Finns redan, spelas ju stora turneringar med detta mode. http://www.dotacinema.com/tournament/dotacinemas-xmg-captains...

Captains draft är inte samma sak som reversed captains mode:)

Oj, snacka om hjärnsläpp x) Aja, då ber jag om ursäkt. Åtminstone hade jag ett halvt rätt, reverse finns redan x)

1
Skriv svar