En pistol från Destiny eller svensk metal?

Robot
Medlem
En pistol från Destiny eller svensk metal?

Bathory <3 Så jävla synd Quarthon dog. Han betydde så mycket för svensk som internationell metal.

Edit: Är till 99% bara Black Metal band som använder corpse paint, såg bara death metal/viking metal band under listan....

Medlem

4/15.

Hammerfell var den enda jag faktiskt kunde


signatur

Everybody needs help.

Geeks Gaming

Kunde inget om Destiny... man jag kan om metal

Medlem

You correctly answered

4 out of 15

Trodde jag skulle sätta den. Damn.

phi
Medlem

5 av 15. Så bra tycker jag att både Destiny och Metal är.

Medlem

15 av 15 Kan erkänna att typ alla om Destiny chansade jag på, men det var också mycket slutledningsförmågan som jag använde där. Metal däremot... that's the shit!

Medlem

8/15. Då kan jag inget om Destiny alls, och en del om svensk metal!

Fast jag är inte direkt musikjournalist och ett par av de mer obskyra namnen var mer eller mindre nya för mig

Medlem

11/15 på testet.

Testet får 10/10 av mig. Mycket underhållande!

You correctly answered
15 out of 15

Det var tur det, jag har ju jobbat i musikbranschen ett bra tag


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

7 out of 15

Tog de flesta från Destiny frågorna. =P

Medlem

3/15 :/

När ni testat era destiny kunskaper kan ni försöka er på denna.
http://ikeaordeath.com/

Medlem

7/15 och jag har aldrig ens spelat Destiny.


signatur

I drank what?

Medlem

Oj vad skoj kan ju destiny rätt bra vid det här laget så jag hade bara ett fel. Men jag fick 23 av 15 så jag måste vara en mästare! Någon annan som fick fler en max poäng eller fick man extra för någon fråga?

Skribent

Alltså, kom på att det här inte är första gången jag lyckats få någon spelnyhet att handla om Bathory. I'm getting pretty good at this.

Disclaimer: Jag är egentligen syntare. Nitzer Ebb FTW!


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Kan ingenting om Metal, men 14 av 15 får la duga. Det säger desto mer om hur väl jag känner till Destiny vapen och hur de döper dem.

Medlem

10/15 och har aldrig spelat Destiny!

Skribent
Skrivet av Qn1f3:

Kan ingenting om Metal, men 14 av 15 får la duga. Det säger desto mer om hur väl jag känner till Destiny vapen och hur de döper dem.

Bra jobbat! Som pris vinner får du den här lilla videosnutten.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

7/15, lysnar på metal ibland, har dock aldrig spelat Destiny.

Medlem
Medlem

11/15 kul att se några band man lyssnade på som inte är särskilt kända. Dock lite dåligt att amon amarth och hammerfall var på listan, vilken kan inte dem lixom?
En del destiny vapen namn var sjukt löjliga, lätt inte alls som om det vore ett vapen. x)

Medlem

You correctly answered
8 out of 15

Aldrig spelat Destiny men gissade de flesta banden rätt!

Medlem

Jag kan inte Amon Amarth men fick rätt på det ändå. 11/15

Medlem

3 av 15, behöver nog mer metal o destiny kanske..

Medlem

Kan man nåt om metal så var det en lätt quiz. 15/15, och jag har aldrig spelat Destiny, aldrig ens sett någon spela det.

Medlem

3 av 15, två första var rätt, så tänkte det här blir enkelt! Tvi fick jag. Roligt!

Medlem

9/15, så lite koll har man iaf

Redaktör

9/15. Minns inga vapennamn alls, men tydligen kan 20-25 år gamla bandnamnminnen som Vomitory komma till nytta.


signatur
Medlem

8/15. Inte fy skam eftersom det både var länge sedan jag hade koll på den metalscenen och överhuvudtaget inte har spelat Destiny.

Skrivet av Johan Olander:

Alltså, kom på att det här inte är första gången jag lyckats få någon spelnyhet att handla om Bathory. I&#039;m getting pretty good at this.

Alla blodsoffer på FZ-altaret måste ju resultera i någonting någon gång.

Medlem

Så jävla enkelt!

12
Skriv svar