Medlem
Medlem

Lootcrate skickar till Sverige, svindyrt jämfört med det de betalar i staterna dock. Beställde en i december och fick min Batman/Joker Funko POP dock

Medlem
Medlem

Lootcrate tar 30$, så inte så mycket skillnad om man kollar på dollarpriset för tillfället sen brukar man få ner det 3$ med coupon i alla fall. Tror att jag betalade runt 200 jämt nu senast när jag beställde.

Tråkigt att de inte har exempel på produkter så man vet ungefär vad man får i alla fall, så ser jag det i alla fall. Antar det är nystartat så de kan inte visa exempel från en box för tillfället. Kommer väl vänta själv till man vet vad man får för pengarna.

Medlem

Har lootcrate själv och det funkar bra, tar lång tid att få grejerna bara.

Vet inte hur spännande saker den här nya sidan kan fixa. Sen blir jag alltid väldigt misstänksam när det inte står något företagsnamn eller organisationsnummer på sidan. Och sidan är ju byggd efter en mall, behöver inte vara fejk men tänker avakta iaf.

Medlem

Stor längst ner på sidan att det bedrivs som hobby verksamhet

Medlem
Skrivet av timpelt:

Hej
Har länge vart djävulsdyrkare av Lootcrate, för er som inte vet vad lootcrate är det en prenumerationslåda med nördiga saker. Men har nu hittat Sveriges motsvarighet till detta och dom heter Box4u eller boxfouru.com. Är det någon som har lagt en beställning där? Vet inte riktigt när dom öppnade men dom ser seriösa ut dock och priset är inte fyskam till skillnad mot Lootcrate.
Funderar på att lägga en beställning, dom har to.m telefonsupport.

Ett tips är ju att du är ärlig från början och säger att det är du som står bakom sidan, om du är seriös så kommer du att tjäna på det i det långa loppet.

Du har ju redan försökt med samma visa med att spela ovetande på Flashback...
https://www.flashback.org/t2509096

Medlem

Ha!
fan vad lågt...

1
Skriv svar