John Malkovich dödar zombies i CoD: Advanced Warfare

Robot
Medlem
John Malkovich dödar zombies i CoD: Advanced Warfare

Hjärndött...


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem

Lika intressant som toarullar och morgonrockar (morgon toan)

Medlem

Jag skulle gärna spela zombieläget, men är inte intresserad av att behöva köpa resten.

Medlem

Det luktar PR på långa vägar...

Bra mycket mer underhållande att titta på när pensionärer spelar doom.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Ser mer ut som Fred Durst tycker jag

Medlem

Fattar inte varför DICE gör samma sak med BF , vore sjukt kul med zombies... Meeeen de kanske inte vill ha tillbaka spelarna vad vet jag

Inte ens duktiga skådisar kan rädda CoD längre. R.I.P. en fin spelserie.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Oneone:

Fattar inte varför DICE gör samma sak med BF , vore sjukt kul med zombies... Meeeen de kanske inte vill ha tillbaka spelarna vad vet jag

Om du nu vill spela eländet så är det väl bara att handla? Varför skall Dice göra ett likadant spel?


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Inte ens duktiga skådisar kan rädda CoD längre. R.I.P. en fin spelserie.

1 grymt, 2 bra och ~10-20mediokra/dåliga spel (gissa vilka ;D)... Det var väl ett rätt bra tag sedan det var en fin spel serie.

Sen vad har ens bra skådiar med bra spel att göra? Är väl snarare ett bra tecken på att de spenderar sina pengar på helt fel saker. Kom du ihåg Turok spelet som hade Ron motherfucking Perlman?

Skrivet av Sapiens:
Skrivet av walter_iego:

Inte ens duktiga skådisar kan rädda CoD längre. R.I.P. en fin spelserie.

1 grymt, 2 bra och ~10-20mediokra/dåliga spel (gissa vilka ;D)... Det var väl ett rätt bra tag sedan det var en fin spel serie.

Sen vad har ens bra skådiar med bra spel att göra? Är väl snarare ett bra tecken på att de spenderar sina pengar på helt fel saker. Kom du ihåg Turok spelet som hade Ron motherfucking Perlman?

Varför tror du de dra till med Kevin och John? För att de vill locka tillbaka spelare. "Vad bra skådisar har med spel att göra?", får du fråga spelutvecklarna. De vet att de har stagnerat och försöker göra något "nytt".


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Hade hellre sett ett Left 4 Dead 3 med John Malkovich och Jon Bernthal.

1
Skriv svar