FZ delar ut betanycklar till Heroes of the Storm!

Medlem
Skrivet av Prixm:

Jag hoppas andra gillar detta mer än mig. Jag har spelat kanske 10 games, det må vara det sämsta mobat jag spelat genom alla tider. Sjukt tråkigt spel. Då har jag spelat Dota i 10 år, HoN i 2 år, LoL i 4 å och Smite i 1 år. Heroes of the Storm är helt klart det mest värdelösa av dom, spelstilen är så oerhört tråkig.

Hur tycker du Smite står sig på Moba-scenen? Har själv börjat med det och är bara intresserad av vad en erfaren moba-spelare tycker


signatur

CPU: Intel 12600K GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC RAM: G.Skill 16GB DDR4 CL14 @ 3200Mhz
Moderkort:
TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4 Kylning: Noctua NH-U12A chromax.black Chassi: Fractal Design Meshify 2 - Light Tint PSU: ASUS ROG Strix 1000W 80+ Gold SSD1: Samsung 990 Pro 1TB SSD2: Samsung 980 Pro 500GB SSD3: Samsung 850 Pro 1TB Skärm: AOC Agon AG271QG 165Hz IPS G-Sync Cooled by Noctua

Medlem

Om någon har en extra och känner att den vill göra en gamer extra glad, skicka ett PM

Medlem
Skrivet av Prixm:

Jag hoppas andra gillar detta mer än mig. Jag har spelat kanske 10 games, det må vara det sämsta mobat jag spelat genom alla tider. Sjukt tråkigt spel. Då har jag spelat Dota i 10 år, HoN i 2 år, LoL i 4 å och Smite i 1 år. Heroes of the Storm är helt klart det mest värdelösa av dom, spelstilen är så oerhört tråkig.

Du kanske kan utveckla dig varför du tycker det är så dåligt?

Medlem

Ta er allihop i rumpan!

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av FuzioN:

ett tips är, spelar ni lol eller dota och är duktiga kmr ni endast spela detta med kompisar som ej är så high på moba, så mitt tips låt bli ta en nyckel.

Givetviss är detta ifrån person till person, men kan garantera er den kommer bara ligga där i er battle launcher och sopa

Happy Hunting!

Varför säger du så? Jag är rätt så erfaren i genren och tycker spelet känns friskt och jätte roligt

Som sagt flesta som spelar som kan spela på hög nivå skulle inte tycka detta är roligt på långvarig nivå då det är extremt noobvänligt moba, dock med det sagt som jag sa ovan roligt med vänner väl.

Men det är inte pga spelet det är pga du kan lira det med vänner som inte är så high på mobas och oftast avskyr dom annars.

Sen är det ju som jag säger ifrån person till person men flesta eller nästan alla jag känner som är duktiga på dota säger exakt samma sak, det bara ligger där och skräpar typ

Medlem

Sablans, sen till festen. Om någon har en över så skicka gärna pm så är jag oehört tacksam.

Medlem
Skrivet av Todilo:
Skrivet av Prixm:

Jag hoppas andra gillar detta mer än mig. Jag har spelat kanske 10 games, det må vara det sämsta mobat jag spelat genom alla tider. Sjukt tråkigt spel. Då har jag spelat Dota i 10 år, HoN i 2 år, LoL i 4 å och Smite i 1 år. Heroes of the Storm är helt klart det mest värdelösa av dom, spelstilen är så oerhört tråkig.

Du kanske kan utveckla dig varför du tycker det är så dåligt?

som flesta som kan spela det är ingen skicklighet på det, handheld gaming at its finest, alla ska ha exakt samma range på allt, inte heller existerar resource management och cooldown management som i dota.

det är ett blizzardspel i ett nötskal, iaf det är skitbra för mängden som aldrig skulle våga sig in i riktiga mobas.

Dom som tycker om det är inte direkt high på mobas som dota,lol och nu snackar jag DUKTIGA inte 3-4k rating på dota utan 5-6k rating spelare som vet spelet utantill.

Sen är det även ifrån person till person som avgör även mer vill man ha djupare spel så kommer man avsky det tom mer.

Jag dras till complexa djupa spel med mycket content, varav Hots har väldigt lite komplexa mekaniker och möjligheter.

Medlem

Tråkigt att det inte fanns extra nycklar till supporters.

Medlem

Satans jeffla otur, fan inte hunnit läsa FZ idag förräns nu :'(

EDIT: Såg att man kan köpa "Founders Pack" för 34 euro... så det löste sig ändå Velat testa skiten i en evighet nu

Inaktiv

Har aldrig varit riktigt förtjust i MOBA så som Dota 2 , LoL etc. Men detta var faktiskt riktigt roligt. Tack för nyckeln FZ!


signatur

War never changes.

Medlem

Någon som blev utan nyckel? Har en över

Medlem

darnit utan nyckel, tar gärna en om nån har en över kör en pm till mig isåfall:)


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Skrivet av lyrael:

Någon som blev utan nyckel? Har en över

jag skulle jätte gärna vilja få en nyckel från dig
mvh

Medlem
Skrivet av hovding.bjorntass:
Skrivet av lyrael:

Någon som blev utan nyckel? Har en över

jag skulle jätte gärna vilja få en nyckel från dig
mvh

Sorry, Notumforce var före

Skrivet av lyrael:
Skrivet av hovding.bjorntass:
Skrivet av lyrael:

Någon som blev utan nyckel? Har en över

jag skulle jätte gärna vilja få en nyckel från dig
mvh

Sorry, Notumforce var före

awww vad synd !

Medlem

skulle ju inte banga på en nyckel om någon ångrar sig

Medlem

Fan så missar man detta först ser man Hots på sin launcher och det var såklart man var tvungen köpa funder saken. Sen ser man just detta nu suck! Om nån inte vill ha sin nyckel så tar jag den gärna!

Medlem

tack och bock!

Inaktiv
Skrivet av FuzioN:
Skrivet av Todilo:
Skrivet av Prixm:

Jag hoppas andra gillar detta mer än mig. Jag har spelat kanske 10 games, det må vara det sämsta mobat jag spelat genom alla tider. Sjukt tråkigt spel. Då har jag spelat Dota i 10 år, HoN i 2 år, LoL i 4 å och Smite i 1 år. Heroes of the Storm är helt klart det mest värdelösa av dom, spelstilen är så oerhört tråkig.

Du kanske kan utveckla dig varför du tycker det är så dåligt?

som flesta som kan spela det är ingen skicklighet på det, handheld gaming at its finest, alla ska ha exakt samma range på allt, inte heller existerar resource management och cooldown management som i dota.

det är ett blizzardspel i ett nötskal, iaf det är skitbra för mängden som aldrig skulle våga sig in i riktiga mobas.

Dom som tycker om det är inte direkt high på mobas som dota,lol och nu snackar jag DUKTIGA inte 3-4k rating på dota utan 5-6k rating spelare som vet spelet utantill.

Sen är det även ifrån person till person som avgör även mer vill man ha djupare spel så kommer man avsky det tom mer.

Jag dras till complexa djupa spel med mycket content, varav Hots har väldigt lite komplexa mekaniker och möjligheter.

Jag har aldrig spelat något moba men tyckte detta verkar kul. skulle du rekommendera mig som nybörjare att gå på något annat direkt (isåfall vad) eller köra HOTS ett tag till? Vilket moba är lättast/svårast?

Medlem
Skrivet av Fusionn:

Fan så missar man detta först ser man Hots på sin launcher och det var såklart man var tvungen köpa funder saken. Sen ser man just detta nu suck! Om nån inte vill ha sin nyckel så tar jag den gärna!

Se det såhär: Du fick ju betan "gratis" då du köpte ingame items värda runt 60€ för de 35€ du betalade.

Medlem
Skrivet av eatem:
Skrivet av FuzioN:
Skrivet av Todilo:
Skrivet av Prixm:

Jag hoppas andra gillar detta mer än mig. Jag har spelat kanske 10 games, det må vara det sämsta mobat jag spelat genom alla tider. Sjukt tråkigt spel. Då har jag spelat Dota i 10 år, HoN i 2 år, LoL i 4 å och Smite i 1 år. Heroes of the Storm är helt klart det mest värdelösa av dom, spelstilen är så oerhört tråkig.

Du kanske kan utveckla dig varför du tycker det är så dåligt?

som flesta som kan spela det är ingen skicklighet på det, handheld gaming at its finest, alla ska ha exakt samma range på allt, inte heller existerar resource management och cooldown management som i dota.

det är ett blizzardspel i ett nötskal, iaf det är skitbra för mängden som aldrig skulle våga sig in i riktiga mobas.

Dom som tycker om det är inte direkt high på mobas som dota,lol och nu snackar jag DUKTIGA inte 3-4k rating på dota utan 5-6k rating spelare som vet spelet utantill.

Sen är det även ifrån person till person som avgör även mer vill man ha djupare spel så kommer man avsky det tom mer.

Jag dras till complexa djupa spel med mycket content, varav Hots har väldigt lite komplexa mekaniker och möjligheter.

Jag har aldrig spelat något moba men tyckte detta verkar kul. skulle du rekommendera mig som nybörjare att gå på något annat direkt (isåfall vad) eller köra HOTS ett tag till? Vilket moba är lättast/svårast?

Har du inte spelat moba innan så spela hots,sedan gå på lol sedan över till dota.

Du lär dig väl "very basic:s" i hots, lol lär du dig mer hmm mer mekaniker, sen dota jo där har du det värre information och mekaniker du ska kunna utan dess like, och mycket mer knappar att trycka och snabbare och rätt på än i lol.

Så mitt tips är Hots > lol > dota.

smite är även ett alternativ efter hots.

Jag skulle allvarligt talat aldrig rekommendera dota till en rå nybörjare då det är så extremt mycket information mekaniker att det kmr ta dig 2 år om du är snabblärd att bli en "avarage helt okej spelare"

För att bli bra på dota krävs det en grind på minst 3 år just pga det är så mycket infromation, du ska kunna varje hjältes styrka svaghet, du ska kunna alla hjältars cd på abilities, du ska veta vad du ska köpa och när du ska köpa varje item och i vilken match.

Det är så dynamiskt och så mycket information i dota att ja det krävs en jävla envishet, dock är man envis och inte bryr sig om att ha noll koll och vara ubernoob i 2-3 år så tar du med dig ett jävla bagage med infromation som gör att alla andra mobas blir väldigt lätta för dig pga dom har så lite information.

Valet är ditt

Inaktiv
Skrivet av FuzioN:
Skrivet av eatem:
Skrivet av FuzioN:
Skrivet av Todilo:
Skrivet av Prixm:

Jag hoppas andra gillar detta mer än mig. Jag har spelat kanske 10 games, det må vara det sämsta mobat jag spelat genom alla tider. Sjukt tråkigt spel. Då har jag spelat Dota i 10 år, HoN i 2 år, LoL i 4 å och Smite i 1 år. Heroes of the Storm är helt klart det mest värdelösa av dom, spelstilen är så oerhört tråkig.

Du kanske kan utveckla dig varför du tycker det är så dåligt?

som flesta som kan spela det är ingen skicklighet på det, handheld gaming at its finest, alla ska ha exakt samma range på allt, inte heller existerar resource management och cooldown management som i dota.

det är ett blizzardspel i ett nötskal, iaf det är skitbra för mängden som aldrig skulle våga sig in i riktiga mobas.

Dom som tycker om det är inte direkt high på mobas som dota,lol och nu snackar jag DUKTIGA inte 3-4k rating på dota utan 5-6k rating spelare som vet spelet utantill.

Sen är det även ifrån person till person som avgör även mer vill man ha djupare spel så kommer man avsky det tom mer.

Jag dras till complexa djupa spel med mycket content, varav Hots har väldigt lite komplexa mekaniker och möjligheter.

Jag har aldrig spelat något moba men tyckte detta verkar kul. skulle du rekommendera mig som nybörjare att gå på något annat direkt (isåfall vad) eller köra HOTS ett tag till? Vilket moba är lättast/svårast?

Har du inte spelat moba innan så spela hots,sedan gå på lol sedan över till dota.

Du lär dig väl "very basic:s" i hots, lol lär du dig mer hmm mer mekaniker, sen dota jo där har du det värre information och mekaniker du ska kunna utan dess like, och mycket mer knappar att trycka och snabbare och rätt på än i lol.

Så mitt tips är Hots > lol > dota.

smite är även ett alternativ efter hots.

Jag skulle allvarligt talat aldrig rekommendera dota till en rå nybörjare då det är så extremt mycket information mekaniker att det kmr ta dig 2 år om du är snabblärd att bli en "avarage helt okej spelare"

För att bli bra på dota krävs det en grind på minst 3 år just pga det är så mycket infromation, du ska kunna varje hjältes styrka svaghet, du ska kunna alla hjältars cd på abilities, du ska veta vad du ska köpa och när du ska köpa varje item och i vilken match.

Det är så dynamiskt och så mycket information i dota att ja det krävs en jävla envishet, dock är man envis och inte bryr sig om att ha noll koll och vara ubernoob i 2-3 år så tar du med dig ett jävla bagage med infromation som gör att alla andra mobas blir väldigt lätta för dig pga dom har så lite information.

Valet är ditt

Ok tack för svar Kör på hots ett tag till och ser om jag fastnar först

Medlem
Skrivet av gr0ffer:
Skrivet av Fusionn:

Fan så missar man detta först ser man Hots på sin launcher och det var såklart man var tvungen köpa funder saken. Sen ser man just detta nu suck! Om nån inte vill ha sin nyckel så tar jag den gärna!

Se det såhär: Du fick ju betan "gratis" då du köpte ingame items värda runt 60€ för de 35€ du betalade.

Skulle fortfarande inte betala 330kr för att testa en beta som blir F2P sen.

jag fick en beta nyckel via Game här där jag bor. har ingen aning vart eller hur jag använder den dock.

123
Skriv svar