500 000 views

Medlem
500 000 views

Det närmar sig med stormsteg, en halv miljon views av bloggen.

Genom åren har siffran varit mer eller mindre konstant, 100 000 views per år. En fantastiskt rolig siffra om du frågar mig och jag känner mig väldigt ödmjuk inför att ha så många läsare/tittare.

Flera av er har genom åren hängt på i kommentarstråden och det uppskattas extremt mycket. Att få feedback från er och höra om era egna erfarenheter med foto eller åsikter på mitt arbete är alltid roligt.

Jag tänkte bjuda er på några av mina favoritbilder genom de 5 år som gått. TACK!

Min första bild på Flickr

Denna pryder en vägg hemma i en stor canvas-utskrift

En bild av killen som för tillfället kanske är mest känd för 3-reklamerna som går på TV. Jag hade chansen att plåta honom på en studiokurs jag gick på Folkhögskolan i Stockholm. Bilden har även blivit publicerad i bland annat Fotosidan Magasin.

Ännu en bild som blivit publicerad, Kamera & Bild har jag för mig. En av mina favoriter.

Denna går att köpa som foto-tapet via t ex Boråstapeter.

Även denna publicerad, minns inte vilken tidning. En bröllopsspecial var det i alla fall.

Det blir så otroligt många bilder så jag lägger nog upp det på två olika inlägg.

#blogg

Medlem
500 000 views

Kul! Fantastiska bilder, några jag aldrig sett faktiskt. Sen längst ner ligger en av mina favoriter som avslutning.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av jonis:

Kul! Fantastiska bilder, några jag aldrig sett faktiskt. Sen längst ner ligger en av mina favoriter som avslutning.

Tack jonis Kul att jag kunde överraska med några "nya". Ha en bra dag!

Medlem

Grattis till halvmiljonen, bländade bilder.

1
Skriv svar