Se nyheterna i Windows 10

Medlem
Skrivet av Rockartisten:
Skrivet av JohnnyGreed:

Första året?

Du har ett år på dig att hämta din gratiskopia som kommer stödjas gratis under hela din enhets livstid.

Aah ok! Tackar för förtydligandet! trodde det skulle bli nåt jävla abbonemang...


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Gamingen för mig i W10 blir precis som i W8 W7 WV och WXP, dvs DosBox och SCUMVM.

Precis. helt okej med andra ord.

Medlem
Skrivet av Pjotor:
Skrivet av Ferren:

Vad symboliserar bilden?

Gabe Newell och hans följare (s.k. PC Master Race) står, iklädda spandex, på ett gäng datorer och håller konsolbönderna på behörigt avstånd. En fantastisk bild som jag själv använder som omslag på mitt Twitterkonto, men jag vet inte om det är riktigt rätt att ta upp den i den här tråden. Personligen tror jag att PC som spelplattform skulle vara mycket bättre utan Windowstvånget.

PC som plattform för spel vore betydligt bättre om den vore som konsolerna... standardiserad hårdvara, färre konfigurationer. Då kunde spelutvecklarna optimera spelen lättare.

Medlem
Skrivet av Exxo:
Skrivet av Pjotor:
Skrivet av Ferren:

Vad symboliserar bilden?

Gabe Newell och hans följare (s.k. PC Master Race) står, iklädda spandex, på ett gäng datorer och håller konsolbönderna på behörigt avstånd. En fantastisk bild som jag själv använder som omslag på mitt Twitterkonto, men jag vet inte om det är riktigt rätt att ta upp den i den här tråden. Personligen tror jag att PC som spelplattform skulle vara mycket bättre utan Windowstvånget.

PC som plattform för spel vore betydligt bättre om den vore som konsolerna... standardiserad hårdvara, färre konfigurationer. Då kunde spelutvecklarna optimera spelen lättare.

Säg inte så där fula ord.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

k3m
Medlem
Skrivet av FireFart:
Skrivet av k3m:

Det blir bäst för oss konsumenter om Windows håller sig så långt borta från spel som möjligt. Windows och Microsoft för inget gott med sig. Vi pratar monopol, världsdominans och kontroll och frihetsinskränkningar.

Sicken hatare, gissar att du har Linux och behover inte whina men du gor det anda bara for att du ar en san typ.

Det är inget gnäll. Det är fakta. Nu orkar jag inte utveckla själv. Men du kan forska i Microsoft alldeles själv.

Medlem
Skrivet av ThreeZool:
Skrivet av ColtoN899:

Ironiskt att alla i "publiken" sitter med Mac's... xD

Varför då? De har ju bjudit in press och de väljer själva vad de vill sitta och jobba med.

http://9gag.com/gag/a0PAXYX

http://9gag.com/gag/a2PBWL9

Verkar vara fler än jag som ser ironin i att komma med MacBooks till en Windows 10 presentation. Men ja, som på alla andra forum så är det ju alltid en tråkig viktigpetter som känner sig tvungen att kommentera något i stil med ditt inlägg. Cheers

12
Skriv svar