Nosgoth i öppen beta – slafsa vampyrer online!

Robot
Medlem
Nosgoth i öppen beta – slafsa vampyrer online!

spelet suger *badumdish*
nä inte testat det men det kanske e ball.

Medlem

det är ingen höjdare direkt, men det duger för en timme eller 2 om man inte har något bättre för sig

Medlem

Jag tycker det är bra. Men gäller att man spelar som ett lag. Oftast får man lira med dom som bara springer runt och skiter i hur det går.

Medlem

Jag trodde detta hade blivit lagt på is eller bara fått så pass negativ feedback att spelvärlden gått vidare... visste inte att det fortfarande var i beta...

Jag vet ingenting som spelet, som sagt.

Medlem

Riktigt kul arena pvp spel, upplevs bäst med vänner!

Medlem

Har lirat spelet nu sen Closed Alpha och det är jäligt kul!
Tycker definitivt att man ska ta chansen att prova det.

Medlem

Över 10 år sedan Defiance kom ut, kom igen GE MIG EN PROPER UPPFÖLJARE!


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem
Skrivet av ohem:

Över 10 år sedan Defiance kom ut, kom igen GE MIG EN PROPER UPPFÖLJARE!

14 snart 15 år sedan nu som det senaste Defiance släpptes så jo vi vill ha en uppföljare

Medlem

ingen visuell höjdare

Medlem
Skrivet av Shuriko:
Skrivet av ohem:

Över 10 år sedan Defiance kom ut, kom igen GE MIG EN PROPER UPPFÖLJARE!

14 snart 15 år sedan nu som det senaste Defiance släpptes så jo vi vill ha en uppföljare

Tiden har gått så jävla fort alltså. När jag ser dig skriva '14-15 år sedan' så tänker jag automatiskt mot början av 90-talet, inte 2000.

Medlem
Skrivet av Xepheros:
Skrivet av Shuriko:
Skrivet av ohem:

Över 10 år sedan Defiance kom ut, kom igen GE MIG EN PROPER UPPFÖLJARE!

14 snart 15 år sedan nu som det senaste Defiance släpptes så jo vi vill ha en uppföljare

Tiden har gått så jävla fort alltså. När jag ser dig skriva '14-15 år sedan' så tänker jag automatiskt mot början av 90-talet, inte 2000.

Förstår dig där, Känner mig som en gammal gamer =D

Medlem
Skrivet av Xepheros:
Skrivet av Shuriko:
Skrivet av ohem:

Över 10 år sedan Defiance kom ut, kom igen GE MIG EN PROPER UPPFÖLJARE!

14 snart 15 år sedan nu som det senaste Defiance släpptes så jo vi vill ha en uppföljare

Tiden har gått så jävla fort alltså. När jag ser dig skriva '14-15 år sedan' så tänker jag automatiskt mot början av 90-talet, inte 2000.

Haha, samma här. Hela 00-talet har försvunnit från mitt medvetande.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Rätt kul spel faktiskt. Assymetrin fungerar över förväntan. Vikten på lagspel är stor men samtidigt kan man ensam vända en hel match med rätt timing och tålamod ;). Blev positivt överraskad och gillar't!


signatur

http://www.kompaniet.nu :+: #kompaniet @ QuakeNet

1
Skriv svar