Hej från Box4U

box
Medlem
Hej från Box4U

Hej
Jim heter jag och jobbar på Box4U vilket är en prenumerationslåda för nördar och gamers. Vi är två personer som jobbar idag med Boxfouru. Jag vill börja med att säga att jag har inget att göra med forum posterna Tim har gjort, och jag står inte för det han har gjort. Jag har pratat med han och han erkänner själv att det fel gjort.

Produkterna Tim har visat er stämmer inte överens med vad som kommer i nästa månads låda det var en skiss om vad vi skulle kunna ha. Det är bara runt den 20 och vi har fortfarande 1 månad att ta in fler produkter även fast vissa är klara.

Kan avslöja att vi har fått ett bra samarbete med en t-shirt tillverkare och det är också därför vi ber er att välja storlek när ni beställer.

Jag från Box4U beklagar det ni har fått sett och jag vet inte vad som gjorde att detta hände men ni kan vara säkra på att det inte händer igen. Ni kan alltid nå mig på support@boxfouru.com om ni har fler frågor.

Hur ni kan lita på att jag är jag? Admin kan säkert bekräfta ip address.

phi
Medlem

Vi säger väl så då "Jim". Det blir säkert bra.

Medlem

Hur såg förra månadens låda ut?
Vad är priset?


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

box
Medlem

Hej
Vi skickade ut en test låda till 5 personer den 5 Januari och du kan se den på hemsidan under Tidigare lådor.

Priset är 189 kronor och då är frakt och hantering inräknat.

Moderator | Testpilot

Har ni någon hemsida? Jag googlar som en satmara men tycker mig inte hitta något alls.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Vilken sida? Googlade lite och hittade till flashback och petri s kommentarer.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Moderator | Testpilot
Skrivet av marcus8958:

Vilken sida? Googlade lite och hittade till flashback och petri s kommentarer.

Antar mig att det skulle finnas någon form av hemsida där man kan läsa lite mer och dylikt. Känns bara skummt om de hittar alla sina kunder via forumposter och folk sedan betalar.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

box
Medlem

Såklart vi har en hemsida google har dock inte varit snabba nog att uppdatera så att vi syns vi har skickat förfrågan idag.
www.boxfouru.com

Medlem

Tim & Jim...

Känns som att broarna är brända för er. Att marknadsföra sig så här är aldrig okej. Det är tusen gånger bättre att bara skriva om sin affärsidé i ett forum än att låtsas vara en spekulant. Då har man sjunkit till samma nivå som scammers. Men hade ni uppgett er för att vara Box4U redan från början så hade folk kunnat komma med feedback och gjort er verksamhet mer lönsam.

I ett arbetslöst Sverige så önskar jag er lycka till, men jag kommer varken handla hos er eller tipsa andra om er sida.

Medlem

Verkar ju seriöst


signatur

M'kay?

Medlem

Vill inte låta negativ som en del andra.

Hur som helst så är det roligt att ni försöker på en svensk version av Lootcrate. Men en sak borde nämnas är att Lootcrate är både billigare än eran produkt och har mer och bättre innehåll.

Jag tror inte eran modell är ekonomisk hållbar i längden om ni inte lyckas få ett bättre innehåll och billigare varor. Kan tänka mig att t-shirten från Jinx är rätt dyr och alla "äkta" klisterlappar är rätt dyra i förhållande till vad du kan hitta från andra leverantörer.

EDIT: Men jag önskar er lycka till och hoppas ni lever på det här i framtiden.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Riktigt dåligt försök grabben...

Stå bara för att det var dåligt gjort från början och sluta strö salt över dina egna sår du gör det ju bara värre.

Tim & Jim, fantastisk fantasi.

box
Medlem

Hej
Vi utvecklar oss varje dag och vi sätta alltid ihop en lista med saker vi skulle kunna använda och det var den listan Tim postade.

Att komma och påstå att jag inte finns är ren smutskastning då jag har känt Tim sen vi gick i dagis och hur det blev Tim och Jim kan bara gudarna veta.

Ni får gärna ringa mig på support telefonen när den är öppen men ni behöver inte ringa hem privat till mig.

Vi står ganska bra i jämförelse med lootcrate, om du kollar på tidigare lådor på hemsida ser du våran test låda vi skickade ut 5 Januari. Dessutom har man alltid en svensk support och svenska lagar med sig när man beställer.

box
Medlem
Skrivet av marcus8958:

Vill inte låta negativ som en del andra.

Hur som helst så är det roligt att ni försöker på en svensk version av Lootcrate. Men en sak borde nämnas är att Lootcrate är både billigare än eran produkt och har mer och bättre innehåll.

Jag tror inte eran modell är ekonomisk hållbar i längden om ni inte lyckas få ett bättre innehåll och billigare varor. Kan tänka mig att t-shirten från Jinx är rätt dyr och alla "äkta" klisterlappar är rätt dyra i förhållande till vad du kan hitta från andra leverantörer.

EDIT: Men jag önskar er lycka till och hoppas ni lever på det här i framtiden.

Hej
Våran låda kostar 189 kronor och då är frakt och hantering inräknat i priset! Tillskillnad från lootcrate är det 130 kronor + frakt och hantering vilket gör att lådan hamnar på 220 kronor.

box
Medlem

Ni får gärna använda koden EZ20 och få 20% rabatt

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Tim & Jim...

Känns som att broarna är brända för er. Att marknadsföra sig så här är aldrig okej. Det är tusen gånger bättre att bara skriva om sin affärsidé i ett forum än att låtsas vara en spekulant. Då har man sjunkit till samma nivå som scammers. Men hade ni uppgett er för att vara Box4U redan från början så hade folk kunnat komma med feedback och gjort er verksamhet mer lönsam.

I ett arbetslöst Sverige så önskar jag er lycka till, men jag kommer varken handla hos er eller tipsa andra om er sida.

Håller med. När ska folk lära sig att det inte går att ljuga på nätet? Det slutar bara dåligt för alla som försöker.

Nä du, Tim. Gå en grundkurs i marknadsföring och försök igen senare, för den där taktiken känns både missvisande och oseriös.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

1
Skriv svar