Dark Souls-världen Lordran byggs i Minecraft

Robot
Dark Souls-världen Lordran byggs i Minecraft
Medlem
Dark Souls-världen Lordran byggs i Minecraft

20% färdigt, 100% awesome!

Medlem

Men hur orkar no bry sig om sådant här längre.. Minecraft är så 2010


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

MEG
Medlem

Imponerande, avundas de som har ork att bygga något sådant i Minecraft.


signatur

Death is only the beginning

ELF
Medlem

Det är bara imponerande om det är gjort i survival *wink*wink*


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Inaktiv

Sjukt imponerande!

Medlem
Skrivet av Segas:

Sjukt imponerande!

Ta det lugnt lil pojken. Att köra PC spel på en miniräknare är "sjukt imponerande". Inte detta.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Inaktiv
Skrivet av Kleptoman:
Skrivet av Segas:

Sjukt imponerande!

Ta det lugnt lil pojken. Att köra PC spel på en miniräknare är "sjukt imponerande". Inte detta.

Med min blygsamma ålder på 34 år så uppskattar jag verkligen för att du kallar mig "lil pojken" (stavning kommer du snart lära dig i skolan).

Vad ett PC-spel har att göra med vare sig miniräknare eller det konststycke som personen i artikeln har lyckats med, förstår jag inte. Men, jag är ju blott en enkel liten kille.

Medlem
Skrivet av Segas:
Skrivet av Kleptoman:
Skrivet av Segas:

Sjukt imponerande!

Ta det lugnt lil pojken. Att köra PC spel på en miniräknare är "sjukt imponerande". Inte detta.

Med min blygsamma ålder på 34 år så uppskattar jag verkligen för att du kallar mig "lil pojken" (stavning kommer du snart lära dig i skolan).

Vad ett PC-spel har att göra med vare sig miniräknare eller det konststycke som personen i artikeln har lyckats med, förstår jag inte. Men, jag är ju blott en enkel liten kille.

Med min kommentar menade jag att du överdrev då du sade att det var "sjukt imponerande" vilket enligt mig är en överdrift. Sedan gav jag dig ett exempel på något som vore mer passande att kalla "sjukt imponerande".


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Segas:
Skrivet av Kleptoman:
Skrivet av Segas:

Sjukt imponerande!

Ta det lugnt lil pojken. Att köra PC spel på en miniräknare är "sjukt imponerande". Inte detta.

Med min blygsamma ålder på 34 år så uppskattar jag verkligen för att du kallar mig "lil pojken" (stavning kommer du snart lära dig i skolan).

Vad ett PC-spel har att göra med vare sig miniräknare eller det konststycke som personen i artikeln har lyckats med, förstår jag inte. Men, jag är ju blott en enkel liten kille.

Mycket grinig den där Kleptoman.


signatur

Rawr

Inaktiv
Skrivet av DarkaN:
Skrivet av Segas:
Skrivet av Kleptoman:
Skrivet av Segas:

Sjukt imponerande!

Ta det lugnt lil pojken. Att köra PC spel på en miniräknare är "sjukt imponerande". Inte detta.

Med min blygsamma ålder på 34 år så uppskattar jag verkligen för att du kallar mig "lil pojken" (stavning kommer du snart lära dig i skolan).

Vad ett PC-spel har att göra med vare sig miniräknare eller det konststycke som personen i artikeln har lyckats med, förstår jag inte. Men, jag är ju blott en enkel liten kille.

Mycket grinig den där Kleptoman.

Milt sagt, men jag förmodar att alla som inte tycker som honom per automatik har fel. Sedan kan man ju spekulera i vad meningen med ett sådant användarnamn ska skapa för atmosfär på ett forum.

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Men hur orkar no bry sig om sådant här längre.. Minecraft är så 2010

Bevisligen många som bryr sig.
Personligen hoppar jag över artiklar som inte intresserar mig, slösar verkligen inte tid på dem.
Men det är kanske bara jag....

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Men hur orkar no bry sig om sådant här längre.. Minecraft är så 2010

Trådtrollet trollar vidare ser jag.
Försök ge lite konstruktiva kommentarer vetja. Som denna.

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Men hur orkar no bry sig om sådant här längre.. Minecraft är så 2010

Hur orkar nån trolla längre... är så 2010.

Redaktör
Skrivet av Bromstarzan:
Skrivet av Kleptoman:

Men hur orkar no bry sig om sådant här längre.. Minecraft är så 2010

Hur orkar nån trolla längre... är så 2010.


signatur
Inaktiv

Tidsödande aktiviteter har blivit lika med kreativa aktiviteter numera, lite tragiskt faktiskt. Men jo, det är imponerande att någon orkar sitta och titta på bilder och sedan placera ut block i Minecraft efter dessa i timmar/dagar/veckor. Jag älskar också Dark Souls och blev lite glad när jag såg detta. Alltid något.

Medlem
Skrivet av eatem:

Tidsödande aktiviteter har blivit lika med kreativa aktiviteter numera, lite tragiskt faktiskt. Men jo, det är imponerande att någon orkar sitta och titta på bilder och sedan placera ut block i Minecraft efter dessa i timmar/dagar/veckor. Jag älskar också Dark Souls och blev lite glad när jag såg detta. Alltid något.

Vad är det som är så tragiskt med det?

1
Skriv svar