xbox one 48h gold trial

Medlem
xbox one 48h gold trial

Halloj! Undrar om någon sitter på en trial code till xbox one och är villig att byta eller ge bort den? Vore väldigt tacksam då jag vill testa funktionen innan jag gör en egen subscribtion. Tack!

Medlem
Skrivet av bruceleenus:

Halloj! Undrar om någon sitter på en trial code till xbox one och är villig att byta eller ge bort den? Vore väldigt tacksam då jag vill testa funktionen innan jag gör en egen subscribtion. Tack!

Jag har nog 1! Jag får kolla när jag kommer hem

Medlem
Medlem
Medlem

Fattar verkligen inte folk som betalar för att spela online på konsoll.

Betala för spelet, sedan får du betala en gång till för äran att spela det??


signatur

I drank what?

Medlem

Skickade ett PM till dig

Medlem
Skrivet av Mirage:

Fattar verkligen inte folk som betalar för att spela online på konsoll.

Betala för spelet, sedan får du betala en gång till för äran att spela det??

Som World of Warcraft menar du? Fast WoW har ju en betydligt högre månadsavgift än 400kr om året lite drygt och då får du inga gratisspel till WoW heller.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av Mirage:

Fattar verkligen inte folk som betalar för att spela online på konsoll.

Betala för spelet, sedan får du betala en gång till för äran att spela det??

Fast då har man ju missförstått det hela lite får man väl ändå säga? Bara gratisspelen man får för abonnemanget täcker ju kostnaden med råge. Nu när Microsoft lanserat bakåtkompatibilitet så får man ju även spel man kan ta hem för 360 även om man när jag skriver detta inte kan spela dom förrän funktionen släpps fullt ut. Den här månaden får man alltså fyra spel om man räknar både till one och 360. Brukar inte vara skräp heller. Den här månaden tex Assasins Creed Black flag, So many me till One och Gears of War 3 och Plants vs zombies till 360.

Sedan jag skaffade mitt årsabonnemang så har jag fått nedanstående spel:
Crimson Dragon
Strike Suit Zero
Super Time Force
Chariot
Völgarr the Viking
Worms Battlegrounds
D4
#IDARB
Rayman Legends
Pool Nation : FX
Child of Light
Castle Storm
Massive Chalice
Assasins Creed Black Flag
So many me

och då är inte ens 360 prylarna medräknade.

Sedan får man olika rabatter för deras Weekly games with Gold. Ibland mindre sänkningar och ibland svinbra. Ytterligare har de olika bonusprogram, tex ett där man kan samla på sig poäng för att göra saker som att svara på enkäter etc vilket i slutändan man får pengar i sin wallet att köpa saker för.
Man kan även som guldmedlem signa upp för deras preview program om man vill testa nya funktioner och uppdateringar före andra.

Så nej det är inte bara multiplayer.

1
Skriv svar