Rain of Reflections – svenskt indie-RPG med stora konsekvenser

Medlem

härligt att fler indies utvecklar annat än platformers och roguelikes.


signatur

Lite Dyrare Lite Finare

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Va? Vad menar du med Witcher och guld?

Tror han menar det med dom där 4 bildlänkarna som dyker upp under "Du kanske även gillar" under varje artikel.


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem

Unity..... Väntar fortfarande på ett Unity spel som inte lider av extrema prestandaproblem

Medlem

Unity? DX12 måntro?

Medlem

Spelet i fråga utvecklas i Unity 5 som för närvarande är i beta. Saker som 64-bit osv finns redan fungerande så prestandan bör inte bli lidande pga det. Dessutom stöds annat mysigt som tex PBR (Physically Based Rendering) och GI (Global Illumination).

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av joary639:

Hela denna artikeln ser jag fasen som dold reklam, länkar till witcher 3 och gold-info med priser och länk, får ni betalt för attt skriva sånt här

Skrivet av Tompa:
Skrivet av Alx_83:
Skrivet av warh0g:

Ska bli intressant att se recensionen här på FZ

Tror du dom kommer göra det? Känns som om det kan finnas risk för "jäv":)

Vi kommer recensera, men givetvis sköts tyckandet av någon med så lite kontakt med Victor som möjligt.

Inte så lätt det.. jag har aldrig träffat karln, ändå är han överallt där man själv läser eller lysssnar.. och snart spelar!

Va? Vad menar du med Witcher och guld?

Försökte skoja lite om att ni bara gör aftonbladsreklam här, men det föll platt när jag glömde skriva klart skämtet.


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

k3m
Medlem

Det här köps direkt (från gog.com). Gud vad det kommer mycket intressanta spel nft. Hur ska jag hinna spela allt :/

Medlem
Skrivet av KloN:

Är man förvånad att Vicachu inkluderar regn i sitt spel? Nej, inte ett dugg.

Men det ser ju hett ut, blev lite skraj att det såg ut att bli ett avancerat, större spel. Hoppas verkligen skorna kommer passa Victor!!

Jag önskar er all lycka i världen!!

Hoppas få höra mycket mer om utvecklingen i Overkligt!

Du har sett bladerunner va? Regn är obligatoriskt i cyberpunk.

Cyberpunk utan regn är som att grilla utan kött, lana utan cola eller att åka pulka utan snö.

Verkar väldigt intressant! alltid trevligt med fler rollspel.
Förstår inte varför victor kommenterar här bara?

Shut up and take my money!

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Alx_83:
Skrivet av warh0g:

Ska bli intressant att se recensionen här på FZ

Tror du dom kommer göra det? Känns som om det kan finnas risk för "jäv":)

Vi kommer recensera, men givetvis sköts tyckandet av någon med så lite kontakt med Victor som möjligt.

Tummen upp för det! Ni är redan bättre än de flesta spelsajter och ni visar varför.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av joary639:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av joary639:

Hela denna artikeln ser jag fasen som dold reklam, länkar till witcher 3 och gold-info med priser och länk, får ni betalt för attt skriva sånt här

Skrivet av Tompa:
Skrivet av Alx_83:
Skrivet av warh0g:

Ska bli intressant att se recensionen här på FZ

Tror du dom kommer göra det? Känns som om det kan finnas risk för "jäv":)

Vi kommer recensera, men givetvis sköts tyckandet av någon med så lite kontakt med Victor som möjligt.

Inte så lätt det.. jag har aldrig träffat karln, ändå är han överallt där man själv läser eller lysssnar.. och snart spelar!

Va? Vad menar du med Witcher och guld?

Försökte skoja lite om att ni bara gör aftonbladsreklam här, men det föll platt när jag glömde skriva klart skämtet.

Haha, det är ju en fördel


signatur
Medlem

Shit! flummigaste trailer eller vad det nu är jag sett på länge... känns som ett spel tillverkat i Asien. blev inte direkt intresserad.
"It's my story, it's your story, it's our story" - men gud....

Medlem
Skrivet av WhiteWolf68:

Shit! flummigaste trailer eller vad det nu är jag sett på länge... känns som ett spel tillverkat i Asien. blev inte direkt intresserad.
"It's my story, it's your story, it's our story" - men gud....

Det är en teaser, så visst är det meningen att den ska vara flummig. Det bjuder jag på

Medlem

Den dära Victor låter som ett riktigt flummigt mongo, tur man slipper honom på den här sajten...

Medlem

Ser ut som Deus Ex blandat med X-Com.

Medlem
Skrivet av Vicachu:
Skrivet av WhiteWolf68:

Shit! flummigaste trailer eller vad det nu är jag sett på länge... känns som ett spel tillverkat i Asien. blev inte direkt intresserad.
"It's my story, it's your story, it's our story" - men gud....

Det är en teaser, så visst är det meningen att den ska vara flummig. Det bjuder jag på

Jag blev iaf intresserad :). Tycker dock att energisköldarna ser alldeles för mycket ut som STO's dito.

Medlem

Jag är så fruktansvärt svag för Cyberpunk... vart kan jag förbeställa?

Medlem
Skrivet av Luftman:

Den dära Victor låter som ett riktigt flummigt mongo, tur man slipper honom på den här sajten...

Skrivet av Luftman:

Den dära Victor låter som ett riktigt flummigt mongo, tur man slipper honom på den här sajten...

Tur att man slipper träffa dig ute på gatan <3

12
Skriv svar