Upptäck hemligheterna i World of Warcraft

Robot
Upptäck hemligheterna i World of Warcraft
Medlem
Upptäck hemligheterna i World of Warcraft

Väldigt många videoklipp på sistone istället för era egna nyheter och krönikor. Jag klagar inte eftersom att ni ofta lägger upp rätt så intressanta klipp men jag läser och tittar hellre på vad ni själva kan komma upp med. Hoppas det är okej att ge lite feedback till er.

Medlem

Häftigt, det var några jag inte visste om.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Ikväll ska jag få ligga


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem
Skrivet av ivanhoe68:

Ikväll ska jag få ligga

Grattis. Själv skall jag se Alexander Gustafsson äga Tele2 Arena.


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av von_lidl:

Väldigt många videoklipp på sistone istället för era egna nyheter och krönikor. Jag klagar inte eftersom att ni ofta lägger upp rätt så intressanta klipp men jag läser och tittar hellre på vad ni själva kan komma upp med. Hoppas det är okej att ge lite feedback till er.

Klart du ska feedbacka! Januari är ju en förbenat slö spelmånad, vilket såklart påverkar typen av nyheter som läggs upp. Något särskilt du vill läsa mer om?

Nästa vecka blir der recension av Dying Light, Jockes Wither 3-rapport från Warszawa och mer!


signatur
Medlem
Skrivet av ivanhoe68:

Ikväll ska jag få ligga

Medlem
Skrivet av ivanhoe68:

Ikväll ska jag få ligga


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Det är sånt här som är mys

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av von_lidl:

Väldigt många videoklipp på sistone istället för era egna nyheter och krönikor. Jag klagar inte eftersom att ni ofta lägger upp rätt så intressanta klipp men jag läser och tittar hellre på vad ni själva kan komma upp med. Hoppas det är okej att ge lite feedback till er.

Klart du ska feedbacka! Januari är ju en förbenat slö spelmånad, vilket såklart påverkar typen av nyheter som läggs upp. Något särskilt du vill läsa mer om?

Nästa vecka blir der recension av Dying Light, Jockes Wither 3-rapport från Warszawa och mer!

Det är förståeligt att det kan vara slött i Januari! Vad som helst egentligen. Era lite lätt humoristiska "topp tio" listor eller vad man ska kalla det har varit underhållande och det var länge sedan ni var på påhälsning hos spelföretag, eller har jag fel? Kanske inte så lätt att fixa men hehe

Härligt, det låter riktigt intressant!

Medlem
Skrivet av ivanhoe68:

Ikväll ska jag få ligga

Aldrig har FZ fått mig att skratta så hårt.

Medlem

Känner mig lite gammal när jag tänker mig tillbaka till vanilla "secret locations" som dancing troll village, GM island och tombs of Karazhan...

Medlem
Skrivet av papagoja:

Känner mig lite gammal när jag tänker mig tillbaka till vanilla "secret locations" som dancing troll village, GM island och tombs of Karazhan...

Vadå, inte IF airport och Caverns of Time?, det var fina tider.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Tyckte listan var trist.

Medlem
Skrivet av papagoja:

Känner mig lite gammal när jag tänker mig tillbaka till vanilla "secret locations" som dancing troll village, GM island och tombs of Karazhan...

Spelade SWGemu häromdan. Hur känns åldern nu då?

Medlem
Skrivet av Roy Batty:
Skrivet av ivanhoe68:

Ikväll ska jag få ligga

Grattis. Själv skall jag se Alexander Gustafsson äga Tele2 Arena.

Haha, det var roliga 2 minuter va? ;P

1
Skriv svar