Alien klart, nu är det dags för Captain Toad

Medlem
Alien klart, nu är det dags för Captain Toad

Så där ja, igår blev jag klar med Alien Isolation. Som Alien-spel sätt var det det bra. Rätt känsla med trånga utrymmen, panik och stress. Lite nervöst att spela när det var mörkt ute och jag var helt ensam. Kanske något enformigt och jag tog det i omgångar. Det var inte ett spel man sträckkörde. Helt klart värt de pengar jag lade ner på det. Spelade inte DLC.na, kändes klart när det var klart.

Idag köpte jag Captain Toad, vet precis vad jag får antagligen. Roligt så här lång, kanske lite för enkelt men jag har ju inte kommit så långt iofs. Jag tror att det är ett spel man lägger ifrån sig så fort man klarat av alla banor. Vi får se om jag får byta in det för barnen, när de väl är klara med det.

Såg en trailer för Dying Light också. Jag har varit helt ointresserad av det fram tills denna trailer. Det såg ut som ett Dead island på next gen, vilket jag tycker verkar alldeles strålande. Tråkigt att behöva vänta till den fysiska utgåvan om en månad. Det tar så evinnerlig tid att ladda ner på X1.an. Förstår inte varför, jag har ju en helt ok uppkoppling.

Eller varför inte Elder Scrolls till konsol nu när det ska bli "gratis efter köp". Har inte funderat på det ens på PC eftersom jag av princip inte köper ett spel och sedan behöver betala igen för att spela. Vi får se.

#blogg

Alien klart, nu är det dags för Captain Toad

DLC:erna till "Aliens Isolation" var det mycket "meh-varning" på, men själva spelet var grymt bra.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

DLC:erna till "Aliens Isolation" var det mycket "meh-varning" på, men själva spelet var grymt bra.

Jasså? Det jag sett och hört om spelet har pekat på det motsatta, att DLC-materialet var det bästa med spelet...

Skrivet av skogsvilden:
Skrivet av walter_iego:

DLC:erna till "Aliens Isolation" var det mycket "meh-varning" på, men själva spelet var grymt bra.

Jasså? Det jag sett och hört om spelet har pekat på det motsatta, att DLC-materialet var det bästa med spelet...

Det tyckte inte jag. Det kändes som ett extra pålägg bara för att det skulle vara så.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar