Döfrän lanseringstrailer för Dying Light

Robot
Döfrän lanseringstrailer för Dying Light
Medlem
Döfrän lanseringstrailer för Dying Light

Ser då sjukt roligt ut, väntar ivrigt på en recension.

Inaktiv

Bestämde mig för att köpa det idag och pre-loadade det nyss på steam! Ska bli kul och se om spelet håller ens förväntningar

Medlem

Har väntat så här länge med att köpa; kan alltså hålla mig tills efter recensionerna kommit ut.

Enda sättet att få slut på ofärdiga spel är om vi slutar förhandsboka!

Och Techland är inte direkt experter på att supporta sina spel, i min mening.

Medlem

Pepp som fan på detta. Pre-loadat och klart!


signatur

I drank what?

Inaktiv
Skrivet av KatOne:

Har väntat så här länge med att köpa; kan alltså hålla mig tills efter recensionerna kommit ut.

Ända sättet att få slut på ofärdiga spel är om vi slutar förhandsboka!

Och Technland är inte direkt experter på att supporta sina spel, i min mening.

Jag är alldeles för taggad på Dying Light för att du ska få mig att känna ångest över att jag köpte ett spel dagen innan det släpps.

Inaktiv
Skrivet av Mirage:

Pepp som fan på detta. Pre-loadat och klart!


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

14 timmar kvar *pepp*

Skägg.
10 Chambers

Inget larvigt embargo sa dem, men skickade inte ut några koder innan releasen. Förutom till några utvalda Youtubers. Det känns helt ärligt inte så seriöst. Vi börjar hursom spela imorgon, kanske hinner med en första rapport. Recensionen kommer senare i veckan.


signatur
Medlem
Skrivet av Richter:

Ser då sjukt roligt ut, väntar ivrigt på en recension.

Håller med, det ser riktigt bra ut. Parkour-delarna verkar bättre än i t.ex. AC. Och då är det här ett zombispel först och främst.

Hoppas de höjer sig från Dead Island och gör ett spel med riktigt skön spelkänsla och få buggar.

Medlem

Detta spel kostar alltså 70 euro på steam med dlc. Men går att boka för 350 :- inklusive dlc och jag får spela om en månad? Snyggt jobbat.


signatur

-

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Inget larvigt embargo sa dem, men skickade inte ut några koder innan releasen. Förutom till några utvalda Youtubers. Det känns helt ärligt inte så seriöst. Vi börjar hursom spela imorgon, kanske hinner med en första rapport. Recensionen kommer senare i veckan.

Förbannat lågt utav dem.
Det nya sättet att vagga folk i trygghet och tro att dem har goda avsikter.

Några snabba intryck calle?


signatur

"High life on low budget"

Medlem

"Dying" to get my hands on it!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av bluesky:

Detta spel kostar alltså 70 euro på steam med dlc. Men går att boka för 350 :- inklusive dlc och jag får spela om en månad? Snyggt jobbat.

Värdelös "Season Pass" på Steam. Grundversionen är det som gäller för min del.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av bent toe:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Inget larvigt embargo sa dem, men skickade inte ut några koder innan releasen. Förutom till några utvalda Youtubers. Det känns helt ärligt inte så seriöst. Vi börjar hursom spela imorgon, kanske hinner med en första rapport. Recensionen kommer senare i veckan.

Förbannat lågt utav dem.
Det nya sättet att vagga folk i trygghet och tro att dem har goda avsikter.

Några snabba intryck calle?

Som sagt, får vackert vänta tills det släpps på riktigt. Tänker att vi gör en snabb film likt den på The Witcher 3.


signatur
Medlem

Kan någon förklara MP delen för mig.
-Så som jag förstår det finns det ett MP läge där alla spelar människor som i Dayz eller liknande men på natten kan 1 spelare spela som en super zombie?

Men vad är poängen med det, varför skulle man vilja spela zombie?

Medlem

Att det är "original dead island" bakom ger inte mig några "wow". Lite som när det står "from the creators of American Pie".

Vill så gärna att detta ska explodera i en härlig orgie av vansinne men det vete tusan om det klarar av att leverera spelvärdigt.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem
Skrivet av martinerrol:

Jag är alldeles för taggad på Dying Light för att du ska få mig att känna ångest över att jag köpte ett spel dagen innan det släpps.

Beklagar f.ö. stavfelen i originalposten. Jag måste ha varit hög.

Medlem

Dead Island var fantastiskt underhållande så jag ser verkligen fram emot Dying Light.
Skall bli väldigt intressant att jaga på nätterna när man själv blir jagad

Medlem

Är inte särskilt taggad på detta spel. Har blivit en väldigt "meh"-känsla över alla zombie-spel vid det här laget.

Medlem

Riktigt häftigt spel faktiskt, dock så är min rigg lite i underkant om man vill köra allt på max.
Ett nytt grafikkort hade inte suttit fel då jag bara har ett gammalt GTX 670.
Men jag får köra på lite lägre inställningar så länge.

Gillar man denna typ av spel är det bara att införskaffa och börja jaga monster på nätterna i spelet

1
Skriv svar