Alpha Sgc ny svensk guild i Guild Wars 2 söker spelare

Medlem
Alpha Sgc ny svensk guild i Guild Wars 2 söker spelare

Hej alles!

Vi i Alpha står i startgroparna för att starta upp en ny guild i GW2, i och med den nya expansionen och vi vill vara ute i god tid. Vi är en helsvensk spelcommunity med strax under 800 medlemmar som fördriver tiden med en mängd olika spel.

Vi söker svenska spelare som fyllt 20 år, med ett fungerande headset och som vill vara med och skapa en fantastisk guild som vi kan slösa bort våra dyrbara timmar på. I och med nystarten så kan jag inte presentera våra mål mer än att vi ska försöka täcka så många områden som möjligt och ha riktigt kul i processen. Vi befinner oss i nuläget på realmen Gunnars hold.

Guilden är nu upp and running! Vi heter Alpha Sgc så skicka ett meddelande ingame till antingen Lethrandir.3658 eller till EdgarMTanaka.7291 eller ansök om medlemskap på alphas.se

Hoppa in på vår ts om du har några frågor: ts.alphas.se eller maila mig: lefty138.alpha@gmail.com

Hoppas att vi hörs

Mvh Lefty138

Jag får nog hålla mig borta på grund av 20 års-kravet :/

Medlem

Aj tusan, hur gammal är du?

Medlem

Guild Wars 2:Heart of Thorns är ni live och Alpha växer så det knakar. Kom in och spela med oss i Alpha och känn er som hemma, det spelar ingen roll om du spelar lite då och då eller spelar 24/7 Alpha är här för dig och för att öka spelglädjen i spelet ännu mer. Är du ändå inte nöjd med vad vi kan erbjuda? Ingen fara vi håller inte dig i kedjor, representera andra guilds och lira med dem om du vill men du vet att du är alltid välkommen hos oss i Alpha.

1
Skriv svar