Unreal Paris – snyggaste virtuella lägenheten någonsin?

Robot
Unreal Paris – snyggaste virtuella lägenheten någonsin?
Medlem
Unreal Paris – snyggaste virtuella lägenheten någonsin?

15 fps med quad-SLI 980.

Medlem

helnice


signatur

//monster

FM-guru
F.d. Sisyr

Det var en bra jävla ful toalett!

Medlem

silent hill plus denna grafik... HAHAH 7 par kalsonger i sekunden =(.

Synd att kameran var ryckig, annars hade man trott att det var "IRL".


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Schysta lägenhetsvisningar man skulle kunna göra.. Skulle inte ens behöva åka iväg för att titta!


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem
Medlem

Snyggt! störde mig dock på att alla gardinerna låg exakt likadant på golvet...


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem
Skrivet av SeniiL:

Snyggt! störde mig dock på att alla gardinerna låg exakt likadant på golvet...

Du får tänka att det är pedant som bor där...

Medlem

Jag var på en mässa och provade en lägenhetsvisning med ocolus rift eller vafan dom heter.. Det + den här grafiken hade vart det coolaste

Medlem

Men va jobbigt, vem lånade ut mina nycklar :(...

Medlem

Ljus och mycket annat är Pre-rendered och allt i miljön är statiskt (kan inte röra sig) förutom kameran.

Folk hävdar sig kunna köra demot utan problem på relativt svaga laptops. Det finns tillgängligt via http://www.benoitdereau.com/unrealparis.html

Edit: Men fortfarande fantastiskt snyggt

Medlem

Kan dom inte spränga möblerna eller nåt? Fan tråkigt att se klipp efter klipp på UE4 motorn när inget rör sig. Det kunde lika gärna varit ett 360¤ foto som var för-renderat, presenterat i flash. Do something!!!!

Medlem
Skrivet av Pholiage:

Kan dom inte spränga möblerna eller nåt? Fan tråkigt att se klipp efter klipp på UE4 motorn när inget rör sig. Det kunde lika gärna varit ett 360¤ foto som var för-renderat, presenterat i flash. Do something!!!!

haha! DO SOMETHING!! Rick James motherfuckers


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av LVX156:

15 fps med quad-SLI 980.

Troligtvis inte

(Around 50-60fps on a i7-3770 / GTX670)

Statiska scener som dessa är inte så extremt krävande. Det är när saker och ting börjar röra på sig, animering, fysik, ai osv, specielliet när allt ska funka samtidigt som det verkligen blir svettigt/omöjligt att bibehålla samma nivå av fidelity.

Medlem

Spelet Identity använder ju Unreal 4-motorn.

Medlem

Man kan ladda ner demot och gå runt själv, länken på den officiella sidan dog men finns mirror här: https://mega.co.nz/#!nIJSmT6K!BRKQBDb0uB9V9Xbtz13c_3QZjokq_3j...

Jag får 75-90 fps med ett något överklockat GTX970 och en i7 3770k, viket jag anser vara galet imponerande med tanke på att det nästan känns som att gå runt i ett fotografi på vissa ställen. Lyckas dock tyvärr bara få window mode och hittar inga config-filer att trixa med heller.

Medlem

Dom kan väl för i helvete FRÅGA innan dom gör en fotorealistisk kopia på min lägenhet tycker man !!

Ska bara "låna nycklarna" och ställa om El-mätaren sa dom.. Visst visst vi säger så...

Nej får väl trösta mig med att ta en tur i min Tesla Model S ist

Medlem
Skrivet av Sapiens:
Skrivet av LVX156:

15 fps med quad-SLI 980.

Troligtvis inte

https://www.youtube.com/embed/UwEuSxAEXPA

(Around 50-60fps on a i7-3770 / GTX670)

Statiska scener som dessa är inte så extremt krävande. Det är när saker och ting börjar röra på sig, animering, fysik, ai osv, specielliet när allt ska funka samtidigt som det verkligen blir svettigt/omöjligt att bibehålla samma nivå av fidelity.

Jo, men det var det jag menade, om man skulle ha motsvarande grafik i ett spel. Gardiner som rör på sig, ljuskällor som flyttar sig osv. Då lär prestandan sjunka rejält.

Medlem

Jag vill ha den sängen irl..

Medlem

najs demo Gillade dock inte att de hade så mycket motionblur på eller kanske grain effect är mer rätt, fortfarande sjukt snyggt Men skulle en hel bana vara så snygg med fiender explosioner och skott tsm med bra fysik i spelet så skulle väll min dator visa bildspel:P däreomet om de kunde använda det i spel som heavy rain, farenhet eller utforskar spel skulle det vara awesome!
, 70 - 90 fps med mitt överclockade 280x,i74790k @ 4.8 ghz

1
Skriv svar