Söker Svenska Game Designers till Kina

Medlem
Söker Svenska Game Designers till Kina

Hej, mitt jobb har sökt efter bra game designers ganska länge men det är svårt så nu vill dom att jag ska utöka sökningen till mitt hemland. Tyvärr känner jag inga game designers men har man tur kanske jag kan lyckas locka nån med en liten forum tråd.

***EDIT: Länkar bortagna då position inte längre tillgänglig.***

Själv är jag toknöjd att jag valde att arbeta i just Kina. Varenda dag är som ett äventyr här känns det som. Jag försöker blogga mina äventyr och erfarenheter på min foto-blogg så om nån vill veta mer om livet i Kina så kan ni checka in http://niberspace.com/blog/

PS. Behöver inte veta kinesiska, hehe tur för min del

Medlem

"Competitive salary" brukar med få undantag mena "Dela lägenhet med minst två andra".
Sorry, men kan man inte skriva ut vilken ersättning man kan förvänta sig så hamnar det i spamfiltret direkt.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

Lägenhet? Snarare dela brödbiten för veckan med andra

Medlem
Skrivet av azynkron:

"Competitive salary" brukar med få undantag mena "Dela lägenhet med minst två andra".
Sorry, men kan man inte skriva ut vilken ersättning man kan förvänta sig så hamnar det i spamfiltret direkt.

Nog håller jag med att det hade varigt hjälpsamt, men dom flesta annonserna är väll utan summa? (i spelindustrin)

Jag förstår din policy, för risken finns att man investerar mkt tid i en jobb ansökan och sen möjligtvis i jobb-test och sen blir förbannad när dom säger "våran limit för denna roll är X"

Själv som artist undviker jag inte dessa ospecifika "competitive salary" annonser MEN jag konstant påminner mejsjälv att endast spendera tid på sånt jag kan återanvända till andra ansökan.

Så jag kan spendera väldigt lång tid på min portfolio, men är väldigt försiktig att spendera änns en minut på art test. Jag har säkert missat många bra erbjudanden genom att tacka nej till art test, men även sparat mkt tid ifrån oseriösa företag

Så om nått jobb sen ger mej skämt-erbjudande har jag inte slösat någon tid, själva intervjuven ser jag som intervjuv träning.

Btw jag bör förtydliga att jag är bara vanlig anställd på företaget så jag vet ingen information vad salary ranges ligger på.

1
Skriv svar