Star Wars: Battle Pod – spaka Darth Vaders TIE

Robot
Star Wars: Battle Pod – spaka Darth Vaders TIE

En arkaddröm som inte kan upplevas från hemmet.

#atari


Medlem
Star Wars: Battle Pod – spaka Darth Vaders TIE

Coolish!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Ska mycket till tror jag innan t.ex. Liseberg eller annan svensk nöjespark tar in detta tyvärr.

Vill ha!


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Så fort denna dyker upp någonstans i Sverige så blir det genast en resa dit!

Inaktiv

Var beställer jag? *viftar med kreditkortet*

Medlem

Jag har en soffa till salu om någon är intresserad

Inaktiv

Ärligt, den väger typ 500 kg, har rumble i stolen osv. Den måste kosta mer än 15.000 kr?!

Medlem
Skrivet av AkirA:

Ska mycket till tror jag innan t.ex. Liseberg eller annan svensk nöjespark tar in detta tyvärr.

Vill ha!

Inte så säkert. Liseberg har redan en liknande flygsimulator (med dome screen etc).

Undra om det inte är denna de har, från Bandai Namco som även gör denna SW Battle Pod
http://www.namcoamerica.com/game.php?gameid=43

Medlem

Beställd hem till min etta!!!!!!
FRAK vad häftig arkadmaskin

Medlem
Skrivet av eatem:

Ärligt, den väger typ 500 kg, har rumble i stolen osv. Den måste kosta mer än 15.000 kr?!

Fel i artikeln. Den kostar inte 1200 pound (sterling) utan VÄGER 1200 pound (ca 544kg). Kostar garanterat mer än 15 000 kr.

Medlem
Skrivet av Cthugha:
Skrivet av eatem:

Ärligt, den väger typ 500 kg, har rumble i stolen osv. Den måste kosta mer än 15.000 kr?!

Fel i artikeln. Den kostar inte 1200 pound (sterling) utan VÄGER 1200 pound (ca 544kg). Kostar garanterat mer än 15 000 kr.

De har tydligen en annan liknande maskin som kostar $30000...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Redaktör
Skrivet av Cthugha:
Skrivet av eatem:

Ärligt, den väger typ 500 kg, har rumble i stolen osv. Den måste kosta mer än 15.000 kr?!

Fel i artikeln. Den kostar inte 1200 pound (sterling) utan VÄGER 1200 pound (ca 544kg). Kostar garanterat mer än 15 000 kr.

Ska rensa vaxet ur öronen. Under tiden fixar jag nyheten. Tack!


signatur
Medlem

Aaaah!!! Måste testa! Undrar om det kommer nån till Sverige?


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem

Dom får gärna göra en version med Mechwarrior också

Inaktiv
Skrivet av JohnnyGreed:

Aaaah!!! Måste testa! Undrar om det kommer nån till Sverige?

Ja, om 10 år kanske när var och varannan har något liknande i källaren så kanske Gröna Lund köper in en defekt maskin med lite tur.

Medlem

Hade vart nice till Oculus Rift..

Medlem

Ser fööör coolt ut! Kan vi få den till Xbox utan dome screen?


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Shut up and take my.... oh crap.

Medlem
Skrivet av Cthugha:
Skrivet av AkirA:

Ska mycket till tror jag innan t.ex. Liseberg eller annan svensk nöjespark tar in detta tyvärr.

Vill ha!

Inte så säkert. Liseberg har redan en liknande flygsimulator (med dome screen etc).

Undra om det inte är denna de har, från Bandai Namco som även gör denna SW Battle Pod
http://www.namcoamerica.com/game.php?gameid=43

Jo det är samma. Dom berättar det i klippet och det är där dom lånade teknologin till Battlepod spelet

Medlem

De får gärna porta det till konsol och PC Fast bara om det håller lika hög klass som Rambo: The videogame!

1
Skriv svar